Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Słabo szukałeś. Tu masz opis do A4 B9. W Q5 taka sama procedura tylko odpowiednie zestawy danych pod Q5. https://a4-klub.pl/topic/494718-przeróbka-lamp-tył-z-usa-na-eu-w-audi-a4-b9/#findComment-5772074
  3. Przeszukałem wszystko i nadal nie mogę tego znaleźć.
  4. Dzisiaj
  5. Siemanko dzisiaj akurat przydarzyła się sytuacja, że chłop mi wjechał naczepą busa w maskę, więc mam pretekst by wymienić w końcu lekko rdzawą maskę 😁 Jak to wygląda w przed lifcie, wiem że spryskiwacze są rzekomo problematyczne, i niby trzeba je ucinać żeby wymienić maskę, ale jakoś nie siedzi mi to, czy da się to jakoś łatwo ogarnąć?
  6. napiszesz jak wykodować przez vcds? a i jeszcze jedno pytanie który czujnik to mierzy i podaje do ECU, że wyskakuje błąd? Bo byłem niemal pewny że to czujnik MAF który jest w przepływomierzu wywala ten błąd
  7. Profil mam poprawnie wypełniony, chodzi o Seata Exeo 1.8T CFMA
  8. Uzupełnij profil, zwłaszcza o kod silnika.
  9. Dobra mam. Tak jaka mówiłem moduł komfortu zmieniłem antenę sprawdziłem poprawiłem i nadal nic. Ale ze miałem akurat pod ręką klucze z b6 ten starszy pilot ale też na 433mhz to spróbowałem I nagle szok niedowierzanie panika i takie tam. Gówno ożyło. Wyszło na to że padły mi po prostu dwa piloty na raz.
  10. TMBCJ7NP4K7023865.pdf WA1BNAFY6J2129213.pdf
  11. To jest błąd od systemu sai i przeplywomierz nie ma z tym nic wspólnego. Najprawdopodobniej niedomaga juz sama pompa od tego układu albo jest nieszczelnosc w systemie sai. Najlepiej to wykodowac, bo jest to zbędne.
  12. Cześć, przychodzę z zapytaniem dot. sprzęgła z 1.9TDI AWX do 1.8T 6 biegów. Kupiłem zestaw LuK 600 0040 00 ale nie pasuje mi łapa wysprzęglika i tuleja prowadząca, potrzebuję jakąś poradę w temacie bo nie wiem jakie części dopasować czy cały zestaw sprzęgła kupiłem zły.
  13. Wiązka sprawdzona?
  14. Witam, w samochodzie zapaliła się kontrolka check engine, błąd P0411 System Powietrza A: Nieprawidłowy przepływ, został uszczelniony układ, wymieniony przepływomierz na oryginał po VIN, chwile był spokój i myślałem że to już koniec, ale błąd powrócił znowu jeśli go usunę to wraca on nieregularnie np. podczas normalnej jazdy zapali się po 2 tygodniach od usunięcia, czasami szybciej czasami później, macie jakieś pomysły co może jeszcze być powodem? A4 B6 1.8T AVJ
  15. WAUFNCF54JA013150.pdf WAUZZZ8K6FA001791.pdf WAUZZZF44LA019349.pdf WAUZZZF45NA008315.pdf WAUZZZF47HA085627.pdf WAUZZZFZ8PP023399.pdf WAZZZF43HA022590.pdf
  16. a parownik ?
  17. Wszystko ruszyło bez problemu na licznikach USA, zarówno update jak i skrypt z forum VCP na S4 layout
  18. Witam pomoże ktoś co może być nie tak z tym centralką?
  19. Wczoraj
  20. a dałoby rade podać nr licznika i jakieś dodatkowe informacje z vcds np Software Version, Hardware Version ?
  21. Pierwsze słyszę, kompresor musi po prostu nabić ciśnienie żeby się podniosło z gleby. A co się z tym gazem niby ma stać jak będziesz obniżał?
  22. Hej, masz mozliwosc zerknac na nowe screeny powyzej? Pozdro
  23. Witam, podbiję do tematu, może ktoś coś podpowie: wszystko działa, wymieniam rozrząd, dla pewności wykonano kalibracje radarów. Po mieście gra, ruszam w trasę, 4h ciągłej jazdy po autostradzie, wyskakuje błąd ''Audi pre sense obecnie ograniczone.......", wracam do fachowców, robią 2ga kalibracje. Po mieście działa, ruszam w trasę, znowu kilka godzin ciągłej jazdy po autostradzie, wyskakuje taki sam błąd. Fachowcy, robią 3cią kalibracje i znowu po mieście działa, ruszam w trasę, pare godzin na autostradzie, to samo. Już nawet wiem jak zostanie to naprawione, 4 kalibracja, ale nie wierzę że to pomoże i nie uśmiecha mi się kalibrować w nieskończoność. Przerabiał ktoś podobny przypadek? Zaznaczę że do wymiany rozrządu wszystko grało, zdjęto pas przedni, złożono i niby wszystko ok, ale przygody z ''pre sense'' się zaczęły. Ktoś coś może podpowiedzieć?
  24. Ok. Mam do dyspozycji OBD11 spróbuję zrobić
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...