Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Jak wygląda wymiana przednich zacisków z 2 tłoków na 4 tłoki oraz tarcz 318 na 338. Chcę zmienić tylko przód, tył zostawiam bo nie ma sensu ruszać. I moje pytanie jest takie czy trzeba coś kodować w jakimś sterowniku po takiej wymianie?
  3. Patryq003

    Dyfuzor a4 b6

    Cześć mam pytanie jaki dyfuzor polecacie do a4 b6 sedan 2004 rok
  4. Tylko numery OEM ori.
  5. Febi daje radę, przynajmniej kiedyś.
  6. Teraz też kupiłem kumcho ps72 i mam porównanie do hankooka s1 evo3 k127 i dużo lepiej kleją więc na wiosnę zaś zmiana 😃
  7. Dzisiaj
  8. Pod nogą kierowcy czerwony C-2 żółty pod D-14
  9. 👍 dzieki.
  10. Podpowiesz w którym bajcie konkretnie?, nie mogę tego zlokalizować bo opis mało konkretny
  11. Podepnij vcds zczytaj i wrzucić foty,screeny błędów, odepnij przepływke i zobacz czy pali, odkręć listwę wtryskowa wtryski skieruj ku górze i kręć i obserwuj czy każdy rozpyla, następnie pomiar ciśnienia cylindrów jeśli jest jeszcze co mierzyć, następnie rozrząd do sprawdzenia oraz stan walkow,napinacza, zęby oraz ślizgi o ile sa😑
  12. No to cudów nie ma
  13. wymien krociec, przy okazji oring na czujniku i w szybkozlaczce (zweryfikuj czy sie nie rozsypuje juz szybkozlaczka) + oring na rurze ktora biegnie nadkolektorem(przykrecana do krocca)
  14. Witam. U mnie się naprawiło. Ciągle przepalał się DPF, postanowiłem mu pomóc bo jeździłem w koło komina. Przeszedłem na manual i tak manewrowałem biegami żeby trzymać obroty pomiędzy 2500 a 3000. Po 10 min zakończyłem zabawę. Kontrolka świec żarowych przestała mrugać, wypalanie się skończyło. Silnik ciągnie normalnie, wydawało się że wszystko ok. Na drugi dzień zapaliła się kontrolka silnika, ale silnik ciągnie normalnie. Jutro jadę do doktora.
  15. Masz aktywny tylny dyfer czy zwykly ?
  16. Gdzie, w którym miejscu podłączyłeś dokładnie?
  17. Cześć wszystkim, Mam problem z instalacją Car Audio w moim aucie i będę wdzięczny za każdą pomoc. Chodzi o ciągłe cykanie w głośnikach – dźwięk przypomina cykanie zegarka: cyk, cyk, cyk…. Jest rytmiczne, powtarzalne i strasznie uciążliwe. Poniżej opisuję szczegółowo całą instalację oraz to, co już próbowałem zrobić, by to wyeliminować. 🔧 Sprzęt i instalacja Zasilanie: Kabel 12V pociągnięty od akumulatora do bagażnika. Po drodze bezpiecznik (blisko akumulatora). Kabel zasila czterokanałowy wzmacniacz. Masa (uziemienie): Wzmacniacz uziemiony do karoserii auta. Punkt masy dokładnie oczyszczony z lakieru, przykręcony śrubą. Sterowanie (remote): Remote od radia do wzmacniacza – działa poprawnie, wzmacniacz włącza się z radiem. Głośniki: Cztery kanały – przód i tył, lewy i prawy – wszystkie wpięte we wzmacniacz. Połączenie audio (RCA): Kable RCA pociągnięte prawym progiem (osobno od zasilania). Podłączone z radia do wzmacniacza. Kable głośnikowe: Prowadzone lewym i prawym progiem – obok RCA oraz kabla zasilającego. ❗ Problem W głośnikach nie ma szumów, natomiast występuje: Stałe, rytmiczne cykanie – przypomina cykanie zegarka (cyk, cyk, cyk…). Dźwięk obecny cały czas, niezależnie od tego, czy muzyka gra. Jest na tyle uciążliwe, że nie da się normalnie słuchać muzyki. 🔍 Co już zrobiłem Poprawienie masy wzmacniacza – zmiana punktu masy, dokładne czyszczenie – brak efektu. Zmiana kabli RCA – testowałem kilka różnych (tańsze i droższe) – cykanie nadal występuje. Zerwanie masy w kostce ISO i podciągnięcie masy z radia do masy wzmacniacza – efekt żaden, cykanie dalej obecne. Dodatkowe uziemienie obudowy radia – brak zmiany. Filtry masy (ground loop isolatory): Najpierw tanie (~50 zł z Allegro) – zero poprawy. Potem droższe Monacar – może trochę ciszej, ale cykanie dalej wyraźnie słyszalne. 🤷‍♂️ Moje podejrzenia Może to zakłócenia z alternatora? Może pętla masy? Może prowadzenie kabli głośnikowych obok zasilania/RCA to błąd? A może problem leży w samym radiu lub wzmacniaczu?
  18. Oki zaleję Ravenolem. Dam znać jak chodzi. Dzięki za odpowiedź. Jeżeli chodzi o napędy to wymiana jest tylko w skrzyni (3,8) i dyfrze na tylnej osi (0,9) ? Nie ma więcej tajemniczych śrubek, które trzeba odkręcić? 🙂
  19. U mnie ciekło kolego czujnikiem co prawda silnik bfb ale zakładam że we wszystkich 4 cyl jest dość podobnie. Wymiana oringu załatwiła temat.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...