Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Nie kompresja nie sprawdzona,mechanik który ogarnia mi auto niestety będzie dopiero za 2 tygodnie Turbo było robione, ponieważ dpf nie dopalal się i lał ropę do oleju i w końcu Turbo stanęło na amen
  3. Dlaczego była turbina regenerowana? Jest na to gwarancja?
  4. sprawdzana kompresja? 1l na 2.5k to sporo oleju bierze
  5. Cześć,w moim aucie (2.0 143KM CJCA) od jakiegos czasu po odpaleniu pojawia sie chmura dymu ,czuc ewidentnie spalony olej silnikowy.Dzieje się to niezależnie od tego czy zimny czy ciepły.Ponadto pod obciążeniem (jazda pod góre itp.) auto traci moc ,zaczyna mrygać kontrolka świec żarowych i dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy,Dodam że pół roku temu regenerowana była turbina,auto bierze ok 1l oleju na 2.5 tyś km pomóżcie doradzic od czego zacząc,dysponuje VAGiem więc jakiekolwiek logi jestem w stanie zrobic Log-WAUZZZ8K2DA246441-269100km-167210mi.txt
  6. @P.Wiśnia 2.5kw 0 986 024 040 1.7kw 03L 911 021 C
  7. Dzisiaj
  8. WAUZZZF42GA086540 LX7R
  9. Czyli zapowietrzony był.
  10. A jakie masz wartości w sterowniku jeżeli chodzi o wypełnienie sądzą? Na DPF @Muskel1 się zna to oceni w wolnej chwili co tam masz.
  11. Witam, mam problem z opadająca podsufitką w Audi A4 B6. Chciałbym sobie z tym poradzić za pomocą takera, jednak boję się, że uszkodzę jakąś wiązkę przewodów. Czy mogę bezpiecznie przybić ją w taki sposób? Jeżeli nie to prosiłbym o wskazówki w których miejscach nie ruszać lub schemat którędy poprowadzone są wiązki Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi
  12. Witam wszystkich podjąłem decyzje o instalacji orginalnej kamery cofania do mojego auta (żona marudzi że brakuje jej tego choć jest czujnik park tronik z tyłu ) przeszukuje cały internet youtube jak to zrobić niestety nie umie znaleść jak zamontować orginał jest tylko z ali ale mnie zamienniki nie interesują może mi tu pomożecie daje foto zestawu jaki kupiłem + chce dokupić kabel do radia bo tego tu niema
  13. Dzięki za info, pozdrawiam.
  14. Przed wymiana silnika dawałem dpf na pranie i jednocześnie turbinę. Prawda mówiąc turbinę dawałem jeszcze 2 razy po tym... Właśnie nie mogę ogarnąć dlaczego on tak często się wypala i czasami kopci. Wystarczy że cały tydzień żona jeździ do żłobka i z powrotem. Odrazu kontrolka, podwyższone obroty i trzeba jechać po za miasto zrobić koło 30 km i jest ok
  15. Temat rozwiązany Wężyk od paliwa zdjelem zakręciłem raz po czym założyłem ma nowo i problem znikl
  16. Wczoraj
  17. Dzięk za odp. One działają dobrze i nie ma żadnych problemów z ich funkcjonowaniem. Pomijając fakt żarzenia się po zgaszeniu tylko po stronie kierowcy mnie rozwala i nie wiem gdzie patrzeć. Wszystko podpięte zostało jak pisałeś wtyczka w nogach kierowcy pin nie pamiętam który, oraz w drzwiach. Nie bardzo wiem jak to rozwiązać niestety. Jeśli masz jakieś inne pomysły @kaju daj znaka
  18. super, dziękuję sprawdzę to, ale dopiero pod koniec tygodnia i wrócę z odpowiedzią
  19. Nie. Tak. W sterowniku 09 zostaw ten bajt 4 tak jak jest. W bajcie 5 aktywuj bit 4 Na próbę dodatkowo w bajcie 23 deaktywuj bit 2, aktywuj bit 3 W kamerze (A5) możesz na próbę jeszcze w bjcie 10 zaznaczyć bit 0, bit 1 i bit 5. Reszta kodowań zgadza się moim zdaniem.
  20. Może powinienem zrobić parametryzacje BCM1 (sterownik 09) tak jak robiłem BCM2, żeby lampy z tyłu działały poprawnie? Nie robiłem tego. Tak jak wspomniałem w sprawie przednich lamp nie robiłem nic związanego ze zmianą regionu z USA na EU jeśli chodzi o kodowania. No chyba, że to się zawiera już w kodowaniach, które mi podałeś?
  21. Kodowanie nie pasuje do zestawu danych zainstalowanych w sterowniku. Bez kalibracji matrix nie będzie działał. Definitywnie, nie.
  22. Wiesz może co oznacza taki błąd przy próbie zakodowania tego bitu 4 w bajcie 4? "Kodowanie odrzucone. Błąd 31. Polecenie poza zakresem". Też myślałem, że może gotowe wiązki, które kupiłem, albo instrukcja jest błędna, ale lampy działają. Tzn. kierunki, światła mijania, drogowe, nawet przeciwmgłowe. Mówię oczywiście o lampach przód. Nie wiem tylko jak i czy działa matrix, bo auto jeszcze nie zarejestrowane. Może muszę coś zmienić/ustawić w MMI?
  23. Kodowania, które podałem wzorowane są na Q5 z matrixami '21. Błąd kalibracji jest normalny, gdyż należy przeprowadzić kalibrację matrixow, właśnie w sterowniku kamery. Błędy żarówek wynikają moim zdaniem ze złego podłączenia, lub nieodpowiednich adapterów.
  24. Po pierwsze wielkie dzięki za zainteresowanie tematem. Zrobiłem kodowania tak jak podpowiedziałeś, niestety nie pomogło. Jedynie nie mogę zakodować bitu 4 w bajcie 4 w sterowniku 09. Dostaję błąd 31: Polecenie poza zakresem. Próbowałem VCDS oraz VCP i to samo. VCDS podpowiada, że to bit od markerów, na pewno trzeba to włączać? Bity 0 i 1 w bajcie 3 próbowałem zarówno na zaznaczonych i odznaczonych, nie zauważyłem różnicy. Różnica co do moich poprzednich kodowań jest taka, że doszedł błąd kalibracji lamp w sterowniku A5, a w sterowniku 09 doszedł błąd: 67735. Załączam aktualny auto skan (w stosunku do poprzedniego pozbyłem się też błędów ze sterowników 75 oraz 80). Błąd przedniej kamery to uszkodzony kabel (czekam na paczkę i wymienię). Na desce pojawiają się błędy "low beam" dla prawej i lewej lampy, "Audi Adaptive Lights malfunction" i jeszcze jakiś jeden od lamp. Dodam, że nie mam zamontowanych spryskiwaczy lamp i nie dokładałem czujnika poziomowania (fabrycznie z USA jest chyba tylko jeden). Pytanie czy to może powodować błędy, które mam? q5_09_bajt3_01off.txt
  25. Polecam stronę kolegi z tego forum, wiązki jak ori Strona główna - VAG-INSTAL – wiązki elektryczne do samochodów grupy VAG VAG-INSTAL.COM Strona główna - Produkcja i sprzedaż NOWYCH wiązek elektrycznych do doposażenia pojazdów grupy VAG, również na zamówienie indywidualne.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...