Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Masz aktywny tylny dyfer czy zwykly ?
  3. Gdzie, w którym miejscu podłączyłeś dokładnie?
  4. Oki zaleję Ravenolem. Dam znać jak chodzi. Dzięki za odpowiedź. Jeżeli chodzi o napędy to wymiana jest tylko w skrzyni (3,8) i dyfrze na tylnej osi (0,9) ? Nie ma więcej tajemniczych śrubek, które trzeba odkręcić? 🙂
  5. U mnie ciekło kolego czujnikiem co prawda silnik bfb ale zakładam że we wszystkich 4 cyl jest dość podobnie. Wymiana oringu załatwiła temat.
  6. Dzisiaj
  7. Jakie napinacze bez fazatora do silnika avj ? tylko napinacz ori.
  8. Przeczytaj moją sygnaturę
  9. Sterownik 5F->kodowanie-> Bajt 13->deaktywuj bit 4 następnie reboot jednostki.
  10. Witam podłączyłem dzisiaj wideorejestrator pod stałe zasilanie . Mam taki problem chodzi o to że czarny dałem pod gnd czerwony pod stałe zasilanie a żółty pod zasilanie po zapłonie problem polega na tym że wideorejestrator uruchamia się ciągle czy zasilanie jest czy nie , w czym może być problem ?
  11. hej mozna sie z Toba skontaktowac na prv? pytanie mam
  12. Przymierzam sie do uszczelnienia silnika i wymiany rozrządu. Jakiej firmy polecacie i jaki mw koszt z wymiana ?
  13. zerwane sprzegło kompresora
  14. ja smigam na tym co Ci podałem potrzebujesz 4 litry
  15. to ma być 75w80? Bo wszystkie konfiguratory (castrol, Millers, Motul, ..... Ravenol) wyrzucają 75W90...
  16. Laufenn Z FIT EQ I to jest ta sama opona co stary dobry Hankook VENTUS S1 EVO K107. Bieżnik ma identyczny wzór i produkowany w tej samej fabryce.
  17. Wtrysku już drugi raz? Co było za pierwszym razem?
  18. A co pokazuje klimatronik? Jakie masz błędy? Sprawdzałeś podczas pracy jakie masz ciśnienie czy wysterowanie zaworu?
  19. Siedzi na oringu i uszczelniaczu.
  20. allegro.pl ALLEGRO.PL
  21. Cześć, nabiłem dziś klimatyzację w samochodzie, dalej wyświetlał się econ i po sprawdzeniu błędów padło na czujnik wysokiego ciśnienia. Wymieniłem czujnik i econ już się nie świeci, natomiast klimatyzacja dalej nie działa. Co może być powodem?
  22. Sprawa wyjaśniona dzięki Banan za pomoc flacha dla Ciebie za pomoc i wiedze
  23. Seria to nie jest. Gaz tragedia, do regulacji. Jeśli na benzynie również trafia się takie przerywanie to mozliwe, że głowica mówi papa. Z resztą jak dlugo było jezdzone z tak wyregulowaną instalacją to nic dziwnego. Moc to pewnie okolo 180-190 kuni.
  24. Mam delikatna nieszczelność w gniazdach wtryskiwaczy, to wiem na pewno robiony test szczelności i delikatnie puszcza na 3 i 4 cyl. Ale mam problem podczas jazdy czasami mi wypada zapłon przerywa samochód podczas przyśpieszania przy około 3.5-4.5k obr. nie dzieje się tak zawsze ale jest uciążliwe. Podczas logów nic takiego nie miało miejsca. Logi robiłem na pb Jest ktoś na podstawy tych logów stwierdzić ile to auto może mieć km mam robioną mapę ale nie wiem ile +/- jest km Wszystko seria jedynie dp wsadzony i końcowe puchy z 2.0tfsi Jeśli jest potrzeba mogę zrobić dodatkowe logi dynamiczne statyczne. Chce mieć auto w pełni sprawne bez błędnie jeżdżące. Proszę o pomoc. LOG-01-002-033-xxx LPG.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-033-002-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
  25. jak jeżdżone krótkie odcinki do 10km dziennie to jest to możliwe.
  26. Dziękuje za poradę pozdrawiam
  27. Widziałem tam różne wartości i ja nie zauważyłem różnicy jeśli mieściło się w tych widełkach, a nawet jak było lekko poza tolerancją. Różnica jest przy przestawionym rozrządzie o ząbek czyli przy wartościach około 14 w górę.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...