Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Właśnie się dowiedziałem że ten moduł jest z roku 2024 robi to różnice? Hak mam 8w0 800 491 M , jest on z wiązka Do tego przycisk plus oprawka Potrzebny moduł+ wiązkę możecie coś poradzić lub podesłać jakieś linki lub nr ? Pozdro
  3. Siemka pany może ktoś jest bardziej kumaty ode mnie:) Zakładałem juz kilka fisów to bylo w a4 rózne. A poległem przy mojej A6 c5 2003 😒😒. Orginalnie samochod wyposaźony w Fis wyświetlany jest tylko komunikat o dystansie do przejechania oraz rds na górze. Kupiłem manetke org nową i podłaczyłem tak jak powinno byc czyli Szara kość 17 pin do manetki pin 2 18 pin do manetki pin 1 19 pin do manetki.pin 4 I manetka pin 3 do masy 14 ,16 masa 15 sty na razie nie do masy brałem 5,6 to mam cany do rnse Sprawdzone 5 razy wszystkie połączenia itp itd manetka sprawna. Nawet po.krótkim podaniu masy na pin 17 i 18 nic sie nie zmienia A fisu informacji nie zmienia nie reaguje na góre dół a reset jak wcisne to wyłącza wyświetlacz. Zauwazylem ze przy kodowaniu brak podpowiedzi np na płyn od spryskiwaczy. Jakieś propozycje moze w którymś kanale przestawic może jakies cany. Pomózcie obstawiam że licznik sprawny.
  4. Shkf

    B8 TrOOOOp

    Mam pytanie bo sprawdzałem przestawienie wałka rozrządu strony ssącej w swoim 2.0 tfsi i na postoju bieg jałowy wolne obroty przestawienie około 28 stopni na obu wartościach jakie powinno być maksymalne przestawienie bo wydaje mi się że to zbyt dużo bo silnik zaczęło dosyć słychać
  5. WAU9GDFR5DA023433.pdf WAUZZZ4G3JN064690.pdf WAUZZZ8V7FA007433.pdf WAUZZZF40NA000994.pdf WAUZZZF41LA074387.pdf WVWZZZAUZJW119528.pdf
  6. Dzisiaj
  7. ale skoro jest widoczny to juz chyba powinien polaczyc. siri wlaczone w iphone?
  8. Czy ten moduł będzie dobry? https://allegro.pl/oferta/audi-a4-sterownik-modul-haka-8w5907383d-14884882177
  9. Masz albo w sterowniku silnika, któryś kanał w granicach 140, nie pamiętam już dokładnie. Można też wejść w sterowniku klimatronika i tam będzie pokazane ciśnienie oraz otwarcie zaworu w kompresorze. 6 bar to dobre ciśnienie jak na pełny układ. Trzeba jednak wpiąć czujnik bo bez niego klimatronik nie wie jak sterować zaworem.
  10. Teraz mam wersję P1320 EU 2024.06 To jest ostatnia czy jest coś nowszego ?
  11. Sterownik 46-> Bajt 8-> zaznacz bit 6 Automatyczne odblokowanie po zgaszeniu silnika sterownik 46-> Bajt 9 -> zaznacz bit 0
  12. Niby chyba, może na pewno problem został rozwiązany. Tak naprawdę nie wiem co pomogło. Koszt plus minus 4.500 zł Majster rozebrał dół i tam niby wszystko było ok, niedużo syfu, smok czysty. Z racji, że robota (czyli rozebranie, wyjęcie pompy i złożenie tego z powrotem) to spory koszt, to poszła nowa pompa, zabierak, dysze natryskujące, smok i czujnik ciśnienia oleju - wszystko z ASO Audi. Póki co ciśnienie jest, testy porobione, czyli rozgrzanie silnika i oleju do temp. roboczej, ogień praktycznie na maksa, na wolne obroty i żadnych błędów czy lamp alladyna nie ma. Powtórzone naprawdę sporo razy i jest ok. Zobaczymy jak będzie dalej
  13. A jak włączyć blokowanie po przekroczeniu 15 km/h.W module komfortu 46 bajt 0, bity 4 i 5 nie są zaznaczone.
  14. Wczoraj
  15. OK. Sprubuje tam : ,, Ryglowanie po ruszeniu i odryglowanie po zgaszeniu''. . Przepraszam.
  16. Aktualizacje OTA obejmują tylko aktualizację regionalną, czyli nie jest to mapa całej Europy.
  17. Teoretycznie tak, praktycznie nie jest to takie p&p. Samym VCDSem podmiany nie dokonasz. Zegary mają CP.
  18. Na starej też występuje ten błąd podmieniłem bo nie kosztuje dużo warto było sprawdzić
  19. Czy to mozliwe ze byłby zmieniany licznik z innego auta z innymi km ??
  20. chyba byly z a4 b6 ale fotele manual bo ponoc jest roznica wpadła kamera cofania VID_20250316_172802.mp4 z wrazenia padl czujnik cofania renegeracja rozrusznika nowe etui a raczej oslona kluczyka pierscionek na wylacznik folia na radio polera lamp ale raczej do poprawy .. wymiana halegenow ktore byly juz agonalne a przy okazji 1 pekl malowanie zimowek bo juz slabo wygladaly i wkoncu jakis uzyteczny cup holder w sierpniu planowana robota z rozrzadem + inne rzeczy typu gniazda wtryskow takze poki co mechanika w planach
  21. Ktoś nagrzebał w kodowaniach. Można zmienić w kodowaniach i będzie pokazywało A4.
  22. Co to ma wspólnego z tematem czujników PDC? Nie róbmy bałaganu...
  23. Bląd od zmiany fazy, po co zmieniałeś cewkę? załóż starą jesli na niej było ok.
  24. Witam podepnę się pod temat, bo mam identyczny problem, tylko z tego co jest pisane na forach, to ja już nie wiem na 100% który to jest przekaźnik pompki paliwa z tych na zdjęciu, niby akurat u mnie to ten 646 ale tu napięcia są zupełnie inaczej podawane i na inne piny, nie mam pojęcia o co chodzi 🤷 Audi a4 b6 2.5 TDI V6 2002r Avant
  25. Witam wszystkich jestem na forum nowym użytkownikiem proszę o pomoc pojawiają mi się takie błędy jak na zdjęciu bardziej martwi mnie 16396 dodam że rozrząd tzn pasek miałem dopiero co wymieniany pompa oleju cała z tzw smokiem nowa łańcuszka z napinaczem nie ruszałem ponieważ jest cichutko nic z rana ani pod obciążeniem nie grzechoczę nie terkocze tylko wymieniłem cewkę napinacza na nową i raz na jakiś czas mi wywala ten błąd ręce mi już opadają dziękuję za jakąkolwiek podpowiedź gdzie szukać pozdrawiam zapomniałem samochód to Audi a4b6 1.8t bfb
  26. Korzystam, jednak jest zbyt powolny i zbyt gwałtownie wykonuje hamowania przy np. innym aucie.
  27. Moje pytanie do Was forumowicze czy wy mieliście moze podobnie , wersja 2.0 TDI 150km bez quattro ale Na starcie się pojawia .. ??
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...