Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Jaką wersję kierownicy z grzaniem montujesz??
  3. Dzisiaj
  4. VIN błędny VIN błędny WAUZZZ4G6CN049233.pdf WAUZZZ4H8CN009261.pdf WAUZZZ8E66A272229.pdf WAUZZZ8V2H1011439.pdf WAUZZZF41LN001304.pdf WAUZZZF42NA041594.pdf WAUZZZF55RA095440.pdf WAUZZZF56RA059384.pdf
  5. Wieczorem wrzucę.
  6. Zwijak z a6c6 pod grzanie, 2 piny do taśmy i włącznik z przycisku podając +12v
  7. Warto robić to co 2 lata, uzupełniasz czynnik i olej zapobiegając uszkodzeniu kompresora klimy brakiem smarowania
  8. W taki sposób realizujesz podłączenie grzania kierownicy?
  9. Koalakm

    Klimatyzacja nie chlodzi

    no dosc dawno... Dzis podjade zeby sprawdzili, natomiast chcialem sie upewnic czy te wartosci cisnienia juz moze mowia ze jest za malo...?
  10. A kiedy serwisowałes klime ostatnio? jak jest mało czynnika to się załacza i nie chłodzi
  11. 8K2 927 156 G 8K1 927 156 P
  12. Koalakm

    Klimatyzacja nie chlodzi

    Czesc Wczoraj przestala chlodzic klima. Dziwne bo normalnie mozna ja wlaczyc (czyli AC ON i AC MAX sa aktywne) ale z nawiewow cieple powietrze... 2 bledy jak na zrzutach. Po skasowaniu nie wracaja. Sprawdzilem w pomiarach (jak na zrzutach) i na wylaczonej klimie cisnienie czynnika jest 4 bar a na wlaczonej 7,4. Czy to wartosci poprawne czy sa za niskie?
  13. Ok. Sprawdzę Dziękuję Ci za pomoc
  14. Dbałość o detale na najwyższym poziomie 😍 A tak ogólnie to pozdrawiam z 3 już autem po A4 🤣 wynalazek z EA288 EU6 pod maską... Czyli pełne eko gówno 🫣 I tak, tęsknię za A4, za jakością elementów, wyciszeniem, grubością blachy... To było naprawdę przyzwoite auto !!!
  15. Kolejne bajery do autek 🤪
  16. Witam, Ponieważ problem dotyczy również mojego samochodu mam kilka pytań do tych którzy coś wiedza o sprawie (np. ogarnęli temat samodzielnie). 1. Której anteny dotyczy problem ? Czy "rekina na dachu" czy tej w zderzaku? Do obejrzenia tego filmu byłem przekonany, że tej w zderzaku ale w filmie gość dobiera się do anteny dachowej. Więc która? 2. Serwisówka mówi o wymianie anteny i kabla połączeniowego. Antena PPP (patrz pkt pierwszy), ale kabel? Może wystarczy wymienić wtyczkę fakra łączącą z anteną i będzie po sprawie ? Pozdrawiam, Shandor
  17. Jakie błędy? Wrzuć pełny auto-scan.
  18. Wczoraj
  19. A pochwalisz się jak to zrobiłeś? Jakiś patent czy specjalne narzędzie?
  20. 320 mm. Pamiętaj, że klocki są mocowane na drut, nie na blaszkę jak w B7/C6/Exeo.
  21. Szkoda! Dalsze problemy po zmianie silnika?
  22. Na drugim zapłonie jest to samo. Kręci 4,5 sekund i tak jakoś ciężko ma zapalić. Więc wychodzi z tego, że to nie ten zawór. Wiesz co, próbowałem jak miałem drzwi kierowcy otwarte i zauważyłem, że po tym ciężkim odpaleniu zalatuje trochę zapach benzyny. Jest przez chwilę mocno wyczuwalny w kabinie.
  23. 219 lub 373 a jak nie to pompa walnięta, mając kluczyk przekręcony na zapłon i wyciągając i wkładając przekaźnik będzie słychać pompę paliwa(uważnie się wsluc**jąc), zdalnie tylko tyle mogę pomóc
  24. Przy próbie dobicia czynnika (z allegro) ciśnienie pokazuje w normie. Z klimy daję cały czas gorące powietrze i jak kolega podłączył VCDS okazało się, że niby zawór. Czy wymiana zaworu w 100% pomoże?
  25. Witam. Mam problem bo pewnie coś namodziłem. Podłączyłem kamerę cofania tak jak wyżej kolega - chin. Wykonałem kodowanie i cacy działa. Coś mnie tknęło po kilku godzinach i stwierdziłem, że usunę błędy. Po usunięciu błędów...d*p... podgląd z kamery cofania zniknął. Ponownie zakodowałem- sprawdziłem kodowania, reset jednostki i nie ma widoku z kamery. Co tu robić żeby znowy był obraz? Kodowania jakie zrobiłem Wykonałem kodowania: - moduł 19 - lista instalacji - 6C - moduł 5F - adaptacja - VPS_0x0B - aktywne - moduł 5F - VPS_0x0B_msg_bus - terminal 15 - moduł 09 - byte 35 - bit 4 - moduł 09 - byte 38 - bit 2 (byte 38 - nie było nic zaznaczone) Plus 6c sprawdziłem zaznaczone jest Bajt 4 bit 1
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...