Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Przedstaw dane zanotowane podczas procesu regeneracji (np.VCDS, VAG DPF) odpowiednich wartości pomiarowych, wzorując się na tych, które znajdziesz w wielu tematach DPF A4 B8, istniejących na Forum.
  3. Ogarnięte i zmienione w profilu @xXPiotrekXx19
  4. Prezes @Hugo z pewnością doda kod silnika jak zapytasz Wtryskiwacz siedzi dostępny na katalizatorze w komorze silnika. Po demontażu należy założyć nową obejmę i uszczelkę zanim ponownie zamontujesz.
  5. Dokladnie. Jednak nadal jak otwieram garaż to cieszy jego widok.
  6. Osłony słupków przednich Zobacz ogłoszenie Kupię lewą i prawą osłonę słupka przedniej szyby do 1998r. Mogą być do renowacji bo będę oklejał na nowo. Ważne aby była cała z wszystkimi mocowaniami. Użytkownik krzysztof_waldi Data 06/09/25 Cena Kategoria A4 B5  
  7. Pozostały czas: 29 dni i 23 godziny

    • Kupię
    • Używany

    Kupię lewą i prawą osłonę słupka przedniej szyby do 1998r. Mogą być do renowacji bo będę oklejał na nowo. Ważne aby była cała z wszystkimi mocowaniami.

    Do ustalenia

  8. Silnik jaki u mnie się znajduje to CZZA ultra 218 km . Nie mogłem wprowadzić poprawnego gdyż takiego nie było dostępnego ale zaraz się jeszcze upewnię .
  9. Może głupie pytanie mam rns e w swoim audi i kiedyś zamontowany oryginalny tuner tv a do niego pod AV był wpiedty cyfrowy tuner tv i wiem że działało. Długo teraz nie używałem i gdy wchodzę w CD/tv pojawia mi się opcja tv, ale czarny obraz a na liczniku wyświetla losowy Ch29 np. jak przeskoczyć w rnse na wejście AV?
  10. Trzeba wgrać parameteryzację EU do sterownika komfortu.
  11. Dzisiaj
  12. Ważne, że loto jak dzik i cieszy papę.
  13. No tak, rzeczywiście, do 08/2009 były w tym silniku 6-cio biegowe tiptronic.
  14. Bardzo dziękuję za pomoc. Czujniki sprawdzaliśmy miernikiem i wszystkie są niby ok. W międzyczasie wczyszczony został dolot, EGR oraz intercoler wymieniłem na nowy bo była tragedia z przepływami. Po tym zabiegu na 190 km wróciło wszystko do normy. Następnie po tych 190 km procedura wypalania nie może się dokończyć. Już nie mam siły na ten DPF, wydaje mi się że jest on pęknięty bo na wydechu jest delikatny nalot sadzy jak się palcem przejedzie. Myślisz że może być uszkodzony przez co nie ma możliwości uzyskania wysokiej temperatury?
  15. Dokładki pomalowane w kolor auta, wydaje mi się, że będzie lepszy efekt niż z Black piano
  16. Uzupełnij najpierw poprawnie profil bo na pewno nie masz silnika CZHA skoro masz 3.0 TDI, bo jest to 2.0 TDI.
  17. Ja tam się takimi zeczami nie przejmuje. Dolewam 1-1.5 na 10000km. Wszystko zależy z jakimi prędkościami jadę, a nalatane już 360000.
  18. Czy do tego wtryskiwacza dostanę się jakoś w miarę swobodnie ? Skoro wtryskiwacz jest nawet przypchany to czy błąd nie powinien wrócić po skasowaniu w sterowniku silnika . A druga kwestią jest taka że po zrobieniu tych 50 km nadal z tego 1000 km nie ujmuje zasięgu po jakim silnik pozostanie unieruchomiony .
  19. O i tutaj jest sztos pocieszenie hehe. Ogólnie po wymianie oleju I dolania cerateca jak pisałem parę postów wyżej zrobiłem już 1700 kilometrów i wlałem 2 setki. Wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworową i tam też już się nic nie pokazuje a za parę dni muszę znów ściągnąć osłonę silnika i zamienić blaszki mocujące na takie normalnie wkręcane na torx bo te ori wkręty wiecznie mi się luzują, więc będę mógł zobaczyć czy turbo na zewnątrz jest znów oblane czy to był jakiś fałszywy alarm gdzie twierdziłem że turbo puszcza olej we wydech. Jestem ciekaw czy i ile teraz pobierze oleju na około 8 tyś. km. Teraz już jeżdżę normalnie i raz po raz troszkę go przegonię a we wakacje szykuje się trasa około tysiąca km więc będę miał potwierdzenie co się dzieje z olejem.
  20. VCDS pokaże to skrupulatniej. Zrób pełny Auto-Scan auta i zamieść go tutaj w formie pliku .txt.
  21. Ja mam to samo: MG1CS031 H80. Czy coś już wiadomo? Byłeś wtedy?
  22. Cześć wszystkim . wymieniał ktoś kiedyś te górną wage co uszczelnia wpust wtrysku w pokrywie zaworowej . Dałem do wymiany mechanikowi podkładki pod wtryskami , zaczeło po jakimś czasie być mokro z obu stron w okolicach wtrysków . Oddałem na gwarancje niby zrobili ale zaś to samo . Straciłem wiarę i jak przejrzałem internety jest to frajersko prosta wymiana tych podkładek , wiec postanowiłem sam zrobić ten wyciek . Na początek wyciągnąłem wtrysk odtłuściłem go na górze, to samo Zrobiłem z gniazdem i przesmarowałem nie tawotem a pakułami w płynie . I co die dzieje dalej … z sześciu miejsc w trzech leciało i wygląda na to że pomogło . Znowu w jednym miejscu leci ale po między pokrywą a tą wargą . A nie po między wtryskiwaczem a wargą . i pytanie teraz jest czy ktoś to wymieniał ?? Bo jak palcem odłuszczałem to tak dość mocno siedzi . Czy potrzebny jakiś ściągacz do tego ??
  23. WAUZZZ8K09A147155 mam tiptronic, wiem czym jeżdżę.
  24. dynamicznie to tylko w WC bujanie ślepych i wyciaganie kasy z głupiego klienta popraw VIN brakuje jednej cyfry
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...