Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dzięki wielkie, a czym to wgrać? Jakimś programem czy na kartę SD?
  3. Przy wymianie regulatora płynu chłodzącego raczej nie obędzie się bez demontażu kolektora dolotowego. Mógłbym prosić o numery uszczelek/części które wówczas należy wymienić?
  4. Blb pewnie. Do zmiany mapa rozruchowa.
  5. A przy ruszaniu z zaciagnietym recznym lub przy probie wjechania na kraweznik tez cos takiego sie dzieje?
  6. Jest Ok.
  7. Przemielone gumki w sprzegle(zabieraku) sprezarki klimatyzacji?
  8. Dzisiaj
  9. RALF76

    Audi Q5 2021

    zainteresuj się silnikiem, w tych latach produkcji czyli polifty 204 ps lubią żłopać olej nie ma znaczenia czy to a4 czy q5
  10. matbruk

    Uwaga na sprzedawcę

    To dość duża strata , z drugiej strony i tak jest ciężko sprzedac młode auto , długo sie sprzedaje i zazwyczaj człowiek z czasem i tak zchodzi z ceny, ten model, rocznik i wyposazenie , oraz przebieg który mam na ogłoszeniach jest w granicach 107-109 tys. , jakbym dostał 100 tys to bym zaakceptował. Ale Aso pewnie zaproponuje 85-90 tys.
  11. Witam zakupiłem a4 b8 i nie działają żadne głosniki ktoś wyrzucił zmieniarkę i dał zwykłe radio jakieś Sony ale żeby to Sony grało to trzeba odpiąc od tunera zasilanie i wtedy grają ale tylko z prawej strony głośniki w oryginalnym radiu zero reakcji na ustawienia głośności MMi 3g basic czy jest możliwość że jest tuner uszkodzony ? VID_20250529_162317.mp4
  12. WAUBFGFF8F1124710.pdf WAUZZZ4H7FN012432.pdf WAUZZZ4M3JD005828.pdf
  13. Dziękuje pięknie 😁
  14. Czujnik stopu.
  15. Trzeba programem diagnostycznym wyłączyć.
  16. Jakość zdjęcia marna. Nie da się tego na nich rozpoznać.
  17. Wczoraj
  18. A te manetki zobaczył byś czy są pod grzaną kierownicę czy nie?
  19. Cześć, Pacjent - A4 B9 2.0 TDI 120 KM w Manualu Problem jest następujący - Auto podczas normalnej, spokojnej jazdy, występuje pojedyńcze szarpnięcie, trochę tak jakby odcinało paliwo. Po wystąpieniu tego, auto dalej jedzie normalnie, nie wchodzi w trym awaryjny i nie odcina mocy. Sytuacja ta występuje raz na jakiś czas, i to nie zawsze, trudno tutaj powiedzieć o jakiejś reguralności. VCDS nie sygnalizuje problemu, brak błędów w ECU Tutaj moje podejrzenia spadają na czujnik położenia wału korbowego, bądź położenia wałka rozrządu, natomiast tutaj nie jestem co do tego przekonany - jak myślicie ? Pytanko, jakie parametry jeszcze warto obejrzeć, jakie logi warto zrobić aby upewnić się, lub naprowadzić na właściwe tory? Auto miało już robiony duży serwis - robiony rozrząd, dwumas, EGR, Chłodniczka Spalin, regenerowany DPF Samochód będę miał na dłuzej w weekend - wtedy będę mógł się dokładniej przyjrzeć Pozdrawiam
  20. Z ASO to tylko kawa 🤣
  21. Powiem Ci że ciężko mi wyłapać z tego filmiku czy jest coś nie tak ,czy to jest po prostu ten naturalny klekot TFSI , kulturą pracy to one nie grzeszą 🤔
  22. Membrana uszkodzona w środku, to mycie nic nie da. Tą część chcesz wziąć z ASO, wierz mi.
  23. Hej, posiadam ten sam problem w swoim aucie. Czy ktoś wie jak to rozwiązać?
  24. Ja ostatnio dużo oglądam filmików z olejami na tej maszynce co ciężarki dokładają. i najlepszy narazie molygen ten zielony
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...