Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Witam, w samochodzie zapaliła się kontrolka check engine, błąd P0411 System Powietrza A: Nieprawidłowy przepływ, został uszczelniony układ, wymieniony przepływomierz na oryginał po VIN, chwile był spokój i myślałem że to już koniec, ale błąd powrócił znowu jeśli go usunę to wraca on nieregularnie np. podczas normalnej jazdy zapali się po 2 tygodniach od usunięcia, czasami szybciej czasami później, macie jakieś pomysły co może jeszcze być powodem? A4 B6 1.8T AVJ
  3. Dzisiaj
  4. WAUFNCF54JA013150.pdf WAUZZZ8K6FA001791.pdf WAUZZZF44LA019349.pdf WAUZZZF45NA008315.pdf WAUZZZF47HA085627.pdf WAUZZZFZ8PP023399.pdf WAZZZF43HA022590.pdf
  5. a parownik ?
  6. Wszystko ruszyło bez problemu na licznikach USA, zarówno update jak i skrypt z forum VCP na S4 layout
  7. Witam pomoże ktoś co może być nie tak z tym centralką?
  8. Wczoraj
  9. a dałoby rade podać nr licznika i jakieś dodatkowe informacje z vcds np Software Version, Hardware Version ?
  10. Pierwsze słyszę, kompresor musi po prostu nabić ciśnienie żeby się podniosło z gleby. A co się z tym gazem niby ma stać jak będziesz obniżał?
  11. Hej, masz mozliwosc zerknac na nowe screeny powyzej? Pozdro
  12. Witam, podbiję do tematu, może ktoś coś podpowie: wszystko działa, wymieniam rozrząd, dla pewności wykonano kalibracje radarów. Po mieście gra, ruszam w trasę, 4h ciągłej jazdy po autostradzie, wyskakuje błąd ''Audi pre sense obecnie ograniczone.......", wracam do fachowców, robią 2ga kalibracje. Po mieście działa, ruszam w trasę, znowu kilka godzin ciągłej jazdy po autostradzie, wyskakuje taki sam błąd. Fachowcy, robią 3cią kalibracje i znowu po mieście działa, ruszam w trasę, pare godzin na autostradzie, to samo. Już nawet wiem jak zostanie to naprawione, 4 kalibracja, ale nie wierzę że to pomoże i nie uśmiecha mi się kalibrować w nieskończoność. Przerabiał ktoś podobny przypadek? Zaznaczę że do wymiany rozrządu wszystko grało, zdjęto pas przedni, złożono i niby wszystko ok, ale przygody z ''pre sense'' się zaczęły. Ktoś coś może podpowiedzieć?
  13. Ok. Mam do dyspozycji OBD11 spróbuję zrobić
  14. Dziękuję bardzo za pomoc.👊👊
  15. Panowie potrzebuje kupić do Audi A4 B7 140km TDI 2007 rok kombi TAŚMA ZWIJAK AIRBAG , z tempomatem , tylko nie wiem jaki kod części 4E0953541B chyba ten tylko że mało dostępnych jest czy mogę jakiś inny ? Oczywiście kierownica jest zwykła nie żadna multifunkcyjna
  16. OK czyli pompa to raczej nie bo była założona ORI z serwisu po numerach więc chyba to możemy wykluczyć. Paski też były wymieniane przy okazji rozrządu tutaj coś się mogło ewentualnie wydarzyć. Tak czy inaczej dziękuję będę się odzywał z wynikami.
  17. Wykonujesz mapę adaptacji sterownika 5F, zapisujesz ją na dysku w formacie .csv i wrzucasz tutaj.
  18. Tak. Nie musisz mieć VC. Instalacja Firmware posadziła błąd w sterowniku 5F a nie 17 (VC) i tak też będzie u Ciebie po aktualizacji.
  19. A jak mam wrzucić mapę adaptacji modułu 5F?
  20. Pomęczę pomęczę. A jak napotkam taki problem jak poniżej to błąd 1555mam zrobić jak opisane w artykule poniżej bo ja nie mam vc. https://a4-klub.pl/topic/479351-aktualizacja-virtual-cockpit/
  21. Dobra dzięki moim zdaniem spoko modzik i napewno będzie to przyjemne dla oka.A tak swoją drogą robiłem tak właśnie uchwyty na przyciski szyb tym środkiem i wyszło rewelacyjnie
  22. Jak najbardziej. Nie musisz stopniować. Delikatnie zmatuj.
  23. 150 na plastiku narobi głębokich rys, ja bym polecił allegro.pl ALLEGRO.PL tego typu włókninę
  24. Takie rzeczy udało mi się zlogować. To wszystko co udalo mi sie znalesc wpisujac haslo: differential press. Screeny na wolnych obrotach i biegu jałowym. Dodatkowo wrzucam wtryski, moze to przez nie. No i brakuje jakby jednej temperatury 🫣
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...