Skocz do zawartości

Ranking

  1. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      433


  2. pioteros

    pioteros

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      5401


  3. Luis a4 b8

    Luis a4 b8

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      5


  4. czeslaw187

    czeslaw187

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      53


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/20/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
  2. Będą pasować, sam jeżdżę na takich oponach a co do śrub to też raczej nie trzeba zmieniać Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  3. Który to pin to ja Ci nie powiem moze ktoś inny zna odpowiedź Ale jesli masz taką sytuację jak opisujesz to na bank wypalony styk w kostce stacyjki ...Miernik Ci pokazał 12V bo minimalne przejście natężenia jest ale jak już podepniesz żarówkę czy cewkę od rozrusznika to już prąd zanika bo styki są wypalone bądź zaśniedziane Taka jest moja diagnoza
    1 punkt
  4. Smialo mozesz brac te kola bo beda pasowac. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  5. Felga będzie pasować, a rozmiar opony 225/55/16 jest w normie jeśli chodzi o średnicę koła w stosunku do fabrycznych rozmiarów.
    1 punkt
  6. Na 90% pompka w środku zaśniedziała. Uważaj jak będziesz wypinał przewód płynu z pompki bo to wszystko jest twarde i łatwo ułamać króciec
    1 punkt
  7. U mnie winny był ekektrozawór objawy jakie miałem : wibracje silnika gdy był ciepły na jałowym biegu brak wibracji na zimnym szarpanie przy zmianie biegu czyszczenie nic nie pomogło bo to nie kwestia zabrudzenia a elektrycznie nie domagał , pomogła wymiana na nowy . 1) najpierw sprawdź poduszki tak jak pisano wyżej 2) dwumasa - zdarza się że wibracje pojawiają się gdy jest rozgrzana i wcale nie musi stukać , bywa że jak się nagrzeje przestaje stukać tylko zdjęcie skrzyni pozwala diagnozować dwumase bo objawów jest milion 3) elektrozawor co było tez przyczyną u mnie moze wcale nie pokazywać błędu na jałowym a i tak byc do wymiany
    1 punkt
  8. Ja ostatnio obliczyłam, że przy podobnym spalaniu do kolegi k232 gaz powinien się zwrócić przy jakiś 12-13tyś km. Oczywiście jeśli dojdą CI koszty odsetek jeśli masz ale to i tak się opłaca. Dopytaj się jaka butla w cenie - u mnie w mieście w cenie liczą butle standard około 45l. Innych nawet na stanie nie mają. Koledzy na forum montują 72l. Jeśli chcesz podzespoły "skontrolować" to poproś wcześniej o rozpiskę - co będzie wstawiane. Choć zauważyłam, że gazownicy robią to niechętnie. Ja wstawiam gaz za tydzień. Za równe 7 dni będę zagazowana ;P
    1 punkt
  9. Luzowałeś nakrętki na wtryskach i kręciłeś? Powinna lecieć wacha, dokręcasz nakrętki i musi odpalić. Wysłane z OP3T
    1 punkt
  10. Aaa no to ten jest Rzuce okiem, dzieki Zawartość dodana 8 minutes later Hmmm nie wiem czemu, ale u mnie sa dostepne tylko 3 sezony ?!
    1 punkt
  11. Zrób jak na filmiki płukanie, jeśli to będzie inny olej.
    1 punkt
  12. Witam może i ja podzielę się odczuciami jeśli chodzi o ŻARówki..... Na początku miałem lampy przed liftem i żarzyły się tam jakieś osramy w długich i jakieś philips w mijania - była lipa, zamieniłem je ze sobą i o dziwo było lepiej choć nie można zbyt dużo oczekiwać od "reflektora z żaluzjami".... Jakiś czas później nabyłem lampy po lifcie i od kuzyna dostałem h7 Philips Nightguide z tym że te żarówki były przeznaczone na zwykły odbłyśnik a nie soczewkę http://www.mercedesforum.nl/forum/download/file.php?id=51692 fajnie świeciły ale tylko za dnia choć w nocy było nie najgorzej ( widok - z naprzeciwka fajnie się mieniły poświaty światła z żółto białego na biało niebieski) Swoją drogą jestem ciekaw jaki efekt był by z żarówką dedykowaną do soczewki. Później zakupiłem Philips Blue Vision + w5w Nocą nic nie widać i bolą oczy a w deszczu to lepiej na postojówkach więc szybko znalazły sie w światłach drogowych a w soczewkę wróciły Philips Nightguide... Niedawno nabyłem Osram Night Breaker Unlimited +110% http://picture.yatego.com/images/4b03fb953e2025.1/21-64210NBU_Duo_frei-kqh/h7-night-breaker-unlimited-osram-2er-set-64210nbu.jpg Jak na razie jestem zadowolony ponieważ widzę ze mam światła i odległość świecenia znacznie się poprawiła... I tak w drogowych zostały Blue Vision (bo mało używane) a Nightguide goszczą w "halogienia" (bo fajnie świecą) i jest za***iście.... Ogólnie wniosek taki że żadna żarówka nie da typowo białej barwy przy której będzie dobra widoczność nocą przy deszczowej pogodzie włącznie, dlatego wybór uzależniony jest od tego co chcemy osiągnąć, czy wygląd świecącego reflektora, czy komfort pod czas jazdy nocą.... Ps. Kuzyn ma HID'y 4500K i jest o niebo lepiej niż na jakichkolwiek żarówkach nie ważne od pory dnia czy pogody a tak w ogóle to szkoda że barwa żółta selektywna jest zabroniona w dorgowych... Pozdruufffka !!!
    1 punkt
  13. wciaz nie wierze ze przez 10tys nie bylo widac zadnego ubytku na miarce a 13 L to nie duzo, ja mam takie jak jezdze w 80% spokojnie hehe ale dobra nie bede sie sprzeczal bez obrazy
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...