Skocz do zawartości

Ranking

  1. M@rcin

    M@rcin

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      213


  2. bochenowski

    bochenowski

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      38


  3. zwonko

    zwonko

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      676


  4. patryq633

    patryq633

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      122


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/18/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wyglada na to ze membrana Ci puszcza troszke gazu. Podjedz do gazownika problem do zdiagnozowania w kilka sekund. Tak naprawde sam mozesz tylko sprawdzic a ewentualny serwis i tak zrobi gazownik
    1 punkt
  2. Słyszałem że wiele osób stosowało taki zabieg w 1.9TDI więc może i by się jakoś tutaj dało to zrobić, jednak nie do końca jestem przekonany co do pracy silnika na sztywnym kole, możesz mieć jeszcze większe wibracje niż masz teraz ale jednak mogę się mylić. Ceny za DKZ idą w dół już powolutku także nie wiem czy jest sens przerabiania tego na sztywne koło, według mnie wymienisz koło dwumasowe i będziesz jeździł i jeździł bo w benzynie nie ma takich obciążeń jak w przypadku silników diesla, takie jest moje zdanie w tej kwestii.
    1 punkt
  3. W piątki w SG We wtorki Kato
    1 punkt
  4. Zamaist odpinać centralkę zakręć LPG na butli. Puszczanie gazu do dolotu to najczęsciej puszczanie przez podciśnienie. Sciagasz wężyk od podcisnienia przy wpieciu w kolektor po jeździe na LPG wkładasz do kieliszka z wodą, jak są bombelki to wiadomo o co chodzi. Rozumiem że robiłeś logi i diagnostyke, ale log z przełaczaniem paliw też?
    1 punkt
  5. Siemka, podłaczyłem moja audi pod kompa i znalazłem takie coś. nie wiem jak dokładnie to wyglada w b5, ale myśle ze coś podobnego. musisz odznaczyć bit 1
    1 punkt
  6. tutaj masz gotowy temat z innnego forum https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1743703.html tym że to motor 1.8 się nie przejmuj, powinien być w tym samym miejscu.
    1 punkt
  7. Tak jak koledzy pisali-masz tu zdjęcie
    1 punkt
  8. znak jest na kole paska klinowego i na oslonie Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  9. Tak na pin 1 i 7. Parę stron wcześniej było opisywane z czego dorobić antenę.
    1 punkt
  10. Rysiek kosztuje 600 tys. Jeżeli zarabiasz tyle w rok to oznacza, że miesięcznie zarabiasz 50 tys. pln. Z całym szacunkiem ale nie pitol, że przy takich zarobkach Rysiek jest nieosiągalny pozdrawiam.
    1 punkt
  11. licznik z 1.6 zmienione kodowanie na 2.6 jeszcze znaleść czas na założenie czujnika spryskow i znaleść jak podłączyć kontrole świateł bo przekaźnik czeka , aktualnie podświetlanie wróciło do ori ale bede za jakiś czas znów modził na biały za wszystkie porady dziękuje Wam juz jestem zadowolony z efektów Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  12. To co mogę ci powiedzieć po tym jak inni analizowali moje logi, to że przepływka nie pokazuje tego, co powinna. Jak było dobrze to przy 5k ja miałem 125 a przy 6k ok. 150 g/s. Duże też masz wskazania z sondy. Ale jak to zinterpretować to już nie wiem. Ja zamierzam pojeździć kilka dni na pb i potem ostatecznie zlogować auto, jak się potwierdzi, że błąd tylko od lpg wyskakuje, to jadę do gazownika na zrobienie nowej mapy. Kasowałeś błędy bezpośrednio przed logiem, nawet jeżeli ich nie było? Bo mi tak kazali, żeby komp sobie zresetował ustawienia.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...