Hej, ja mam od stycznia a5 z tym silnikiem(przed zakupem troszke poczytalem i wynika ze jest pozbawiony wady olejowej i rowniez nagar sie nie tworzy bo jest wtrysk bezposredni i posredni), przejechalem ok 2 tys km i narazie nic nie ubywa.
Polecam.
Ja mam taki ale w 100% Ci nie potwierdzę póki nie usunę małego wycieku gdzieś z okolic oringu.
Póki co pomiędzy wymianami co +/- 10kkm nie dolewam więcej niż 1L. Jak usunę usterkę wycieku, będę mógł stwierdzić czy to wszystko co "zżerało" olej
Albo chciał uniknąć nieautoryzowanego podłączenia Są tacy co i piny miejscami zamieniają.
Kup sobie to: http://allegro.pl/audi-a4-b6-lampka-wnetrza-kompletna-obd2-i6958914254.html
I zrób jak powinno być - połącz to co masz z tym co kupisz kolorami i będzie jak ORI
Pod taką moc niepotrzebny Ci żaden silikonowy tip (silikon to się nadaje prędzej w cycki), a dp wstaw pod seryjną średnicę wydechu. Jakbyś celował w moce grubo powyżej 200KM to miałoby to sens ale też wiele innych rzeczy trzeba by dokupić/wymienić
Q5 miały silniki na commonrailu a BRE to pompowtrysk więc nie wiem co ten mechanik miał na myśli ... poszukaj BRE w dobrym stanie z małym przebiegiem najlepiej z końca produkcji i wsadź taki jak był fabrycznie. Zrób wcześniej imbus na pompie.
OK wczoraj dolałem +- 1 litr bo ze strzykawką to sie cały ujeb..em. Ale efekt juz dziś rano po nocy -11 zmiana biegów o wiele przyjemniejsza!
macie fotki patentu na napełnianie skrzyni? bo mu ogarnąć coś zdecydowanie solidniejszego
Witam. Proszę o pomoc w moim audi a4 b6 1.8 turbo wyskoczył błąd p1649 pali się abs mryga kontrolka od brems oraz licznik nie pokazuje prędkości. Proszę o pomoc
Ja mam kubek podświetlany i przy demontażu wyleciała mi ta listewka która przekazuje światełko do frontu i teraz nie wiem jak to złożyć z powrotem. Jest jakiś rysunek ?
Przy odkręceniu śruby w tylnej wycieraczce pomógł klucz elektryczny z udarem ( taki do kół) oczywiście wcześniej spryskanie WD-40. Bałem się o szybę ale nic się nie stało.