Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 07/10/18 uwzględniając wszystkie działy
-
Buahahah , Karol to teraz jest zarobiony ,nie ma czasu zdjęć przygotować , telewizja radio wali drzwiami i oknami , nawet o.Rydzyk chciał przyjechać i pobłogosławić furę ?? Tomeczku u Ciebie w temacie już foty są teraz wrzucam foto relację tutaj Dzięki dla wszystkich że przybyli, fajnie że udało się zmobilizować i nawet dojechali Ci którzy mieli trochę dalej ,miło było poznać tych których jeszcze nie miałem okazji poznać na żywo. Oczywiście sam prezes @Hugo czuwał nad wydarzeniem , @impackt dzięki za załatwienie wjazdówek , i dla obecnych na spocie @Adam87 , @Zbroy , @huzio00 , @kamil-vag , @Skrapi90 , @H4mm3R Łapcie kilka fotek ode mnie , sory za ilość i jakość ale cały czas się uczę PS. Wszystkie osoby widoczne i nie widoczne na zdjęciach wyraziły zgodę na publikację wizerunku ,no może poza NOSBem i jego lejdi - RODO2 punkty
-
Miałem chwilę sam na sam z Twoim DELFINKIEM Karolu Gratuluję projektu i dostania się na Dub IT. Auto zadbane, zrobione ze smakiem, bardzo mi się podobało Fajnie, że udało się zamienić kilka słów i nareszcie poznać Twoja i @Adam87 B7 chyba mnie zaraziły, bo w S-linie te auta prezentują się naprawdę super ! Dobrze, że w naszym województwie siedzą takie projekty Jestem z Was dumny ! A tu kilka moich szotów Delfinka2 punkty
-
– 8K0959792B, 8K0959793B (kierowca, pasażer) do 3.11.2008 – 8K0959792D, 8K0959793D (kierowca, pasażer) 2009 – 8K0959792F, 8K0959793F (kierowca, pasażer) – 8K0959792H, 8K0959793H (kierowca, pasażer od 3.112008.do 2010 – 8K0959792R, 8K0959793R (kierowca, pasażer) – 8K0959792M, 8K0959793M (kierowca, pasażer) po 20121 punkt
-
Fajny będzie w czwartek jak wpadnie żywica na podłogę Pozostało skończyć elewację i ogrodzenie Też dziękuję za fajnego spota. Kto wie, może znowu podjadę. Ja nie kupuję jednego koła i sprzedaję go wraz z autem Wzajemnie reprezentacja Śląska musi być Nieliczny co się zna dzięki1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zacznij od śruby łączącej górne wahacze ze zwrotnicą. Jak nie będzie chciała wyjść(tak będzie na 90%)- to lepiej oddaj auto do warsztatu?1 punkt
-
1 punkt
-
Palnik, młot, łom, pilniki, papiery ścierne/maty a najlepiej szczotka druciana. I poczytaj jak to się skręca- wstępnie i po opuszczeniu auta na amen. Postaw na kobyłkach lub klockach.1 punkt
-
Cześć kolego ja u siebie zrobiłem tak wsadziłem IC od 3.0 BiTDI plus swoją turbine wyslalem na przerobienie do łodzi tam robi hybrydy i teraz mam 240 KM i 440Nm tyle ze audi q5 2.0 TDI myśle ze jak zmiana turba to już lepiej tak a nie wymiana na caha.... ps a jak z dpf u ciebie polecam konkretne czyszczenie przed zabiegiem.....ja tak robilem1 punkt
-
1 punkt
-
Zrob logi bedzie wiadomo co jest nie. Mi np jak wymienili lancuszek z napinaczem to stwierdzili ze oring od odmy byl zuzyty i wsadzili inny co sie okazalo za maly i lapal lewe powietrze na jalowym mial lekkie drgawki i doladowanie uciekalo przy bucie i tez byl slabszy. A odpal auto i posluchaj wezykow od zaworu pcv ( odma ) moze i Tobie cos takiego zrobili bedziebed syczalo jak cos. Masz jeszcxe jakies inne, objawy ?1 punkt
-
1 punkt
-
Cały piątek walki i niestety sukces w 70%, poległem na wymianie sprężyn z tyłu na szczęście z przodem nie było najmniejszego problemu. Na tyle tylko wrzuciłem amortyzatory od mtsa, sprężyny weiteca. Tył I tak dobrze siedział więc przód dałem na dół, muszę powiedzieć że jedzie się fajnie ale takie ustawienie to tylko na zloty. Sensownych zdjęć brak, ale po Dubit coś wrzucę lepszego.1 punkt
-
1 punkt
-
Skrzynia zostala wymieniona i wszystkie biego dzialaja bardzo plynnie , problem rozwiazany , teraz sie zastamawiam czy ktos by kupil moja stara skrzynie na czesci1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
fajnie, że uporałeś się z problemem. Przyznam, że obserwowałem Twoje zmagania ze stukami. Będę musiał ukierunkować mechanika, żeby przyjrzał się sankom.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00