Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01/17/19 uwzględniając wszystkie działy
-
Witam. Mój problem pojawił się dzisiaj i wygląda nastepujaco: Wsiadłem do samochodu i przekręciłem kluczyk po czym usłyszałem trzykrotnie sygnał dźwiękowy i na fisie pojawił się czerwony wykrzyknik z napisem BREMSE. Po odpaleniu i próbie przejażdżki wyświetlił się dodatkowo ÖLDRUCK. I tak na zmianę migają na fisie. Płyn hamulcowy jest w odpowiedniej ilości. Akumulator też raczej ok. VAGCOM nie pokazuje żadnych błędów. O co tutaj może chodzić ?1 punkt
-
1 punkt
-
Autko odebrane od mechaniora ? Wrażenia z jazdy? W końcu to idzie... ? A teraz kilka słów do tych osób co bez potrzeby komentowały ile to pieniędzy zostało wydane i oni by nigdy nie dali tyle za tzw. "igiełkę". Mechanik stwierdził, że od bardzo dawna nie miał takiego samochodu u siebie. Zero wycieków, rzadnych nieszczelności i nic do poprawy. Stan auta określił na 5+. Więc nie wachałbym się i wydałbym drugi raz taką kwotę na auto. Wróćmy do tematu. Erwin zamontował drugi IC i wtryski od BEX'a. Seria okazała się bardzo zdrowa, bo wykazała o 9KM więcej niż fabryka. Program został na bezpiecznych parametrach, bez rzadnego żyłowania silnika, a i tak wypluł ponad 210KM ? Co jeszcze mogę? Chyba jedynie zdjęcie wykresu ? Ps: już wkrótce hamulce nowe ?1 punkt
-
Kolego czego piszesz pierdoły ja jeżdzę od 2008r na 10w40 i jakoś turbina się kręci,szkoda pisać,kolego mało widziałeś ale coś słyszałeś,szkoda dyskusji z tobą pewnie masz oleje 5w na zbyciu a to zrozumiałe,koniec tematu.1 punkt
-
Tak, teoretycznie można ta śrubę dokręcić, co jest największym błędem jaki można zrobić. Możliwe że ktoś wcześniej właśnie takie coś u Ciebie zastosował, i przez to na rozgrzanym silniku łapie niżej. Co dokładnie w tym sprzęgle było wymieniane? same tarcze czy komplet? Sam robiłeś czy mechanik?1 punkt
-
Mail ktoś okazje porównać jak hamuje w B8 hebel 356/330 vs 380/330,wiem ze Gibons miał,ale może ktoś jeszcze1 punkt
-
Gdzie tak napisane? 10w40 w zupełności wystarcza,norma lepkości minimum SF 505.00,jak w silniku był zalany 10w40 to niema sensu zmieniać na rzadszy bo panowie ci co doradzają nie naprawią potem za free. Zalej valvoline max life 10w40.1 punkt
-
Mam taka nadzieje... puchy to jeden z elementów, tez mnie drażnią. Kiedyś mnie kręciły, teraz chciałbym coś o podobnej charakterystyce dźwięku ale bardziej kameralnym wyglądzie, oczywiście końcówki 100mm bo to akurat musi być fest Wpadnie odpalanie z przycisku oem RS4, coś na szyby, zmienię gwint bo mój niedomaga już, heble 345 albo większe, tunel do wymiany, może kiera ścięta z b8,5. Sztywny TIP i kolektor baranek tez mi chodzi po głowie często. No i powtórne strojenie, żeby zionęło ogniem. Po drodze może jeszcze w styczniu wymiana sprzęgła na reklamacji, bo trochę nie domaga przy 460 Nm. w pierwszej kolejności osłony podwozia do kupienia bo połamałem 5 sztuk podczas szaleństw na śniegu 2 dni temu, cupra tez chyba już nie do odratowania. Myśle nad ładnym splitterem z MS-Desing, lotką na klapę a’la RS3. co więcej? Zawsze chętnie wysłuc**je sugestii..1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zapraszamy ! Link do wydarzenia spota poniżej https://www.facebook.com/events/451067765410762/1 punkt
-
Ja mam takie i jestem super zadowolony przy każdej pogodzie http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7160247838 Ale podobne jak twoje wrzuciłem w światła długie i na pierwsze wrażenie dają dość rozproszone światło. Chyba chodzi o zastosowana diodę, no i cenowo inaczej to wygląda...1 punkt
-
Panowie, mam takie pytanko, dzisiaj zakładałem full fis, wszystko ładnie pięknie poza jednym. Przy otwieraniu drzwi pasażera z przodu i z tyłu za kierowcą mrugają światła w środku (słuchać cykanie spod kierownicy, ale nie w liczniku). Przed założeniem licznika nie było czegoś takiego. Na fisie pokazuje z osobna jak każde drzwi się otwiera, ale pomimo tego np drzwi pasażera z tyłu z prawej strony w ogóle nie włączają świateł po otwarciu. Jak wyciągnę kluczyk ze stacyjki to światła normalnie działają po otwarciu drzwi (poza tymi tylnymi prawymi). Gdzie szukać rozwiązania w tej sprawie?1 punkt
-
Z jakiego dokładnie włącznika udało się przełożyć pokrętło z chromem ? Nabyłem włącznik od Passata B6 (3C8941431A) i niestety pokrętło okazało się o około 2mm krótsze, więc wygląda to kiepsko, a ponieważ pokrętło z chromem wychodzi poza obszar obramówki to nie da się go wcisnąć w celu demontażu (pokrętło opiera się o obramówkę). Szczęście, że do przeróbki przezornie kupiłem również drugi oryginalny przełącznik... Ponadto okazało się, że pokrętło przełącznika jest całe plastikowe, chromowany fragment również, czy któryś przełącznik posiada ten fragment aluminiowy ?1 punkt
-
1 punkt
-
szanowni koledzy,czy ktoś wie czy kosz pod 2din z audi A3 bedzie pasował do a4 b6,proszę o szybką odpowiedż.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00