Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04/15/19 uwzględniając wszystkie działy
-
Dzisiaj w końcu wpadło lato Podsumowując ! Jestem zadowolony z wyglądu auta, z jego stanu... Wsiadam, jadę, czuję się zrelaksowany i szczęśliwy w moim 16 latku hehe... Spędziłem przy nim wiele godzin pracy, sam lub z kolegą, nie stał u mechaników, wszystko starałem się robić dobrze, i żeby jako tako to wyglądało Poniżej fotka jak się ma przód z tyłem po talerzykach z B5, jest fajnie, a myślę, że się jeszcze trochę uleży Zrezygnowałem z dystansów... Wracaliśmy dziś z żoną i synkiem i trafiłem na bardzo fajny widok zachodzącego słońca, aż żal było by nie skorzystać z okazji do paru szotów A tu już mój mały następca zaczyna się interesować tematem2 punkty
-
z tego co pisze Geremi chciałeś sobie porobić turbo na biedaka użwając jakiś starych żeliw i masz pretensje, że sie rozjebało. jakies przerabianie turbo pod DP co to za śmiech, znowu Ci bylo szkoda kasy na porządne DP ? Jeszcze gwarancje chcesz rok na hybryde na głowe spadłeś ? gwarancja na zwykłą regenerowana turbine to mokry sen kupującego na hybryde masz gwarancje do poczty. może ta lekcja cie czegoś nauczy przestań liczyć każdą złotówkę przy tuningu kup oryginalne k04-064. ... byłbym zapomniał... jak już odłożysz na to oryginalne k04-064 to czasami nie przerabiaj go pod seryjne DP.2 punkty
-
Koledzy jutro jade na wymiane oleju Teraz mam MOBIL 1 5W50 syntetyk i zjada mi go ok 0,5 litra na 1000 km. Nie wiem czy to dobry olej dla tego silnika. Słyszałem, że do audi leje sie castrola. Może ktoś doradzić ??1 punkt
-
Pięknie Panie ? Jak bym wracał z żoną i chciałbym zrobić kilka fotek to by się popukała w głowę i zapytała czy mnie nic nie boli hehehe. Pod tym względem i działania przy aucie masz dobrze, ja zawsze słyszę "co Ty tam znowu kupiłeś, przecież nie potrzebne Ci to..." no ale i tak staram się kombinować jak mogę ?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Grzesiu, ja nie mam zamiaru z ciebie robiż żadnego oszusta i naciągacza. Ja wszystko powiedziałem ci i jak wyglądało z przeróbką tej K03, warunki nabycia przezemnie kolekotra K04 znałes dosoknale chociaz nie powinienem ci tej historii wogóle naswietlac bo ktos może mieć teraz przez to przejebane tylu mamy tutaj konfidentów. Przejebałes sobiue u mnie za teks z hybrydą IHI odrazu ci to tutaj mówie, skoro wiesz wszystko lepiej i jedziesz do mnie z takim tekstem bedziesz przezemnie traktowany jako spec lepszy odemnie, czyli ja nie uszczesliwiam nikogo na siłe, wie swoje niech robi, moja pomoc jak widze jest ci nie potrzebna. Dopóki nie zrozumiesz że ja te wszystkie turba buduje "przy okazji" i za***iście lubie sie w tym grzebać nie zrozumiesz mojego podejscia do tematu. Przez tela ci dokładnie powiedziałem jak wygląda moja zabawa z hybrydami i jak wygląda teraz. Zapamiętaj jedno: jest problem, można do mnie dzwonic w środku nocy, pomogę zawsze, ale jak ktoś ze mnie z góry robi partacza jedyne co może zrobić to sobie u mnie mocno nagrabić, a wtedy jest traktowany z wzajemnością. Pozdro1 punkt
-
U mnie też w halogenach jest biała normalna zamiast led i jestem mega zadowolony bo nie ma żadnego błędu jak to bywało z led a i kolorek jest biały1 punkt
-
A ja nie pomaluję i koniec tematu koloru moich felg. Skoro ktoś przyjeżdża na spota nawet starym maluchem to stoi z nami, a nie na drugim końcu parkingu. Jak ktoś ma ból tyłka i komuś to przeszkadza to musi z tym żyć. My nie mamy z tym problemu i może stać obok nawet Ursus C330.1 punkt
-
no to po kolei: 1. Przeryłem wszystko i wszystkich żeby zeliwo ci znależć do wzdłuznego tfsi w stanie chociaż zadowalającym używke, NIE MA OPCJI, same kasztany na rynku i w piwnicy. Hooj szukam nowego, jedyna osoba ma w ofercie, 650 na zamówienie, około 2 tygodnie minimum, chyba że leży w niemcowni to za 2-3 dni bedzie, sprawdził , nie ma, jedyna opcja została, kolektor 0064 wiesz od kogo, za 950 bo po tyle wtedy były tylko do osiagniecia. Dzwonie mówie że jest doopa, albo próbowac spawać i naprawiac WG albo brac 0064, przerabiac DP, próbowac spawać tylko nie wiadomo czy sie ktos tego wogóle podejmie, co powiedziałes???? próbuj , co ci powiedziałem???? że nikt nie da na to gwarancji bo to nie prent zbrojeniowy, jak nie popeka po spawaniu i odpuszczaniu to powinno latać. Po lezaku w piecu o dziwo nie pękło nic, WG brak zacięć czy podwieszania. Zeliwo mocno przegrzane, ale deformacje poniżej 15 setek, jak nie popęka nigdzie więcej będzie latać. Na flowbencha wrzucone, przepływu na 330-340KM powinno starczyć bez łaski, oby tylko żeliwo puściło, cisnienie na wysokich partiach zaczynało podbijać. Spakowali pojechało robote zrobiło. latało do czasu aż urwało pierścień mocujący w żeliwie. Niby co ?????? moja wina?????? gwarancja dożywotnia na spawane żeliwo, które pękło w całkowicie innym miejscu się pewnie zamarzyła?????? na taką naprawe nawet nie obowiązuje gwarancja rozruchowa, bo nikt o zdrowych zmysłach tego nawet nie naprawia, bo w fizyce cudów nie ma. Na moje nieszczeście znam człowieka który takie rzeczy spawa i kasuje za to kosmiczne stawki i powiedział że po wyjęciu z pieca nie popęka w koło spawu to bedzie to latać. Kolektor leży, na spawie mikropekniecia powierzchniowe tylko, poddało sie w innym miejscu niestety. 2. Historie przerobu kolekotra pod flansze wzdłuzniaka opisałem dlatego zeby nie było że kowal to robił czy rzeźnik, stałem patrzyłem na ręce i pomagałem je mocowac i mierzyć, były obydwa idealnie proste. Nie było mnie przy kołkowaniu i wierceniu bo to robili na nastepny dzien bo pretów zeliwnych nie mieli żeby pozaslepiac otwory, nastepnego dnia pojechałem i zabrałem zrobiony. Na warsztat, poskładana, ustawiona, sztanga przerobiona pod zeliwo 0064, w paczke i pojechała. Skąd było zeliwo, w jaki sposób je moge zdobyc i dlaczego taki, dokładnie ci wytłumaczyłem przez telefon, kazałeś brać je zeby było szybciej. Doskonale wiedziałeś jakie to są warunki. przypomne ci kiedy to było: 22.03 godz.18:43. paczka poszła 26.03, a 27.03 godzina 12:40 dostaje wiadomość: "Siema, rozumiem ze jako ze teraz już wszystko nowe i twoje to od dzisiaj rok gwarancji mam na te sprężarke?" Gały mi wylazły tylko, pokazałem chłopakom i wiesz co powiedzieli??????? najdalej za tydzień wróci albo i szybciej, bo robi już sobie podkładkę na jakby co albo jak tu odzyskać kasiore ile się da i bedzie z nim jazda. Nie ma opcji, wszystko sprawdzone 10 razy było, hooj na hooju a niema prawa tam nic jebnąć, bo oddałem swój nówke ori wałek BW za grube ełrasy. 30.03 po fajrancie pojechaliśmy z chłopakami na szame, cała ekipa w samochodzie, godzina 14:29. telefon: KOLEKTOR KRZYWY!!!!!! że co????????? chłopaki jak usłyszeli to mało się kebabem nie udusił młody, Adam to myślał że se jaja robie jakieś. Kazałem wam sprawdzic czy on jest prostyt, suwmiarka szkło cokolwiek bo na płycie traserskiej stał idelanie prosto, co mi powiedziałes??? że starą uszczelke ząlożyliscie i może wypierdziało, podmianka na drugą bedzie nową. Myśle przeciez tam jest pojedynczak jednowarstwowy i musiał by byc wyjebany albo przepalony zeby to wydmuchało. Kolekotr sprawdzony był, prosty idealnie cxzyli opcja jedna jedyna: zj***li obróbke dolnych skosów i nie dociska kolektora do głowicy po dokręceniu srub, mysle lipa jak jasny hooj, pewnie zj***li coś bo to nowa dostawa była na którą czekali w uj czasu, za tela, telefon do przyjaciela i szybkie naswietlenie sprawy co jest grane, spią doope, poleciał do firmy o 17 w sobote i pomierzył podstawyi krawędzie, wyszło niemal to samo co oryginał, kaząłem mu wszystkie wysokości posprawdzać i kąty z ory jakimś bo cos jest zjebane w nowej dostawie i jest gruby przypał. Godzina 19 telefon, sprawdził wszystkie 4 które zostały na półce, wszystkie proste i wymiary zachowane. Czyli materiał gnój jak tak. Kazałem mu w trybie express składać 0064 na którymkolwiek zeliwie i jutro bedzie expres montaż, nie ma nawet mówi, wiec mówie dawaj zeliwo któreś, mam cały koras nówke z ori przodkiem złozony na clipowanym wałku ( własnie z niego poszedł wałek do twojej nówej suszarki ), w niedziele podmianka suszarki w stylu F1 u ziomka w leonie i testy. Nic nie wydmuchało, pojezdzilismy, wszystko git, dobra zoastaje na 2-3 dni ma byc 100000% pewne, poniedziałek rano dwa do pieca, stare moje z hybrydy k16 i jedno nowe. dwa po wyjeciu proste i struktura ta sam, czyli żeliwo raczej to samo. Poczekamy co wyjdzie na aucie. poniedziałek 01.04 wieczorem telefon z seata, cos zaczęło pierdziec, no mysle deformują sie jednak jak dostaną wycisk, czyli jutro ktos tym kolekotrem wyłapie w cymbał. Wjazd na kanał, ogledziny, niestety my dalismy doopy, uszczleka dp została stara plus ori kat i pałowanie sie raczej nie dogadały ze sobą, a to dlatego że tylnej górnej i dolej nakretki nie było jak na szybko dokręcić. Nakrętki doyebane, cisza, uszczelka cała. I w tym momencie gdybym miał nie zablokowanego MSG juz dawno był bym w domu i jado kolacje, bo o wiele za późno sciągnołem fotke która mi wysłałeś z 1.04 13:50 dołaczoną w poprzedniej mojej odpowiedzi, raptem jakieś 6 dni bo rozmowa we wtorek była by zupełnie inna i zawierała by krótkie SPIERD@L@J a nie jakiekolwiek dysykusje. W srodę turbo zdjete fotki porobione wrzucone też, jezdziło na starej uszczelce specjalnie, jak się przyjzysz to zobaczysz na fotkach że na gładzi jest odcisnieta uszczelka bardziej od strony dolnej, ale nic nie pierdziało i struktura żeliwa nie zmieniła struktury, slady po frezarce widzialne perfekcyjnie, kolekotr na szybe, prosty, pod zaden runner nie wchodzi szczelinomierz 0,05 bez wcisku na siłe. Nie mam pojecie coście zrobili z tym kolekotrem ale ja mam czarno na białym jak wygląda po waszym montażu. Daj mi jakiekolwiek foto na którym po dostarczeniu widać taką samą gładz jak na tym zdjeciu co mi wysłałeś, kasa leci do ciebie odrazu na konto 2000PLN a ja napisze tu na a4 klubie że dałem doopy i nie dopilonowałem tego, bo nie byłem ostania osoba która miała ja w ręce przed włożeniem do paczki. I notabene najważniejsze: czy gdybyś sam zamówił ten kolektor, wysłał go do mnie, była by identyczna sytuacja, czy też byś takie opisy wystawiał na mój temat???????? 3. To ci opowiem troche dokładniej o tej IHI dlaczego dostałeś ją do sprawdzenia za friko i nawet nie masz pojecia ilu ludzi odemnie takie paczki dostaje do rozliczenia dopiero jak te turba stestują. Jest pewna procedura która się robi na flowbenchu jak sie chce pobawic w hybrydowanie profi suszarki i teoretycznie wyliczyc jej możliwości po zmodzeniu. IHI przyszło, wrzucone na tesciki, gruba konsternacja, 280KM na tym niby zrobione??????????????? chyba się grubo w kałabanie wpieprzyłem, bo przepływy na taką moc przy rozmiarze ori zestawu wirującego koło 41/52 i wałek 40/45 daje nam rozmiar idealnie sie pokrywajacy niemal z zestawem KKK do zwykłego 2,0TSI swiadczy tylko o tym ze silnik musi przyjmować kosmicznie zapłon a suszarka kręcic sie musi hardcorowo, no to wszystkie katalogi do góry nogami przewalone i wszystkie możliwe flowmapy RHF5 też, policzone, pokombinowane, przekalkulowane, zamawiamy czesci , wydatek ma byc na około 330-340KM bo wielkośc żeliwa raczej nie powala, i tu zaczęły sie schody. Nic ale to nic nie pasowało żeby to spasować i włożyc w te obudowy, dwa tygodnie prawie mordęgi, a my nadal w czarnej doopie. Wrócił główny arcymistrz od IHI z urlopu w poniedziałek, zgnił z nas tylko jak mu pokazalismy co kombinowalismy, wyjął z biurka swój kajecik z czarną magią, napisał co mamy zamówić, i wszystko bedzie pasować dopiero. Według katalogów nie miało prawa to pasować, ale jednak pasowało idealnie, złożył koras, graty do rozwiertów pojechały, za dwa dni wróciło, wszystko poskładał i jest bajlando. Flowbench zaliczony i pokazuje wydatek przeliczeniowy około 17-18% na plus, ale inna charakterystyka cienienia jest na wydechu bo wałek wleciał od mocniejszej siostry też z vag grupy, nie bedziemy ruszac spręzyny w WG jednak bo nie wiadomo jak sie zachowa na silniku, i wyglada że EMP nie spadnie drastycznie. Dobra, pakujemy i wysyłamy, wersja prototypowa, kasy nie bierzemy, jak bedzie dobrze to zapłaci koszta samej regeneracji serii i rozwierty które wyszły drożej jak regeneracja. poszła. i teraz nadchodzi moment w którym sobie u mnie przejebałeś. 17.08.2018 o 13:44 sprawdz sobie co napisałeś do mnie na MSG, nienawidze takich tekstów i podjazdów, a potem jedna wielka niewiadoma. Turbo kazałem odsyłac jak zjebane i tyle, do dzis nie wróciło. Dzwonisz do mnie ni z gruszki ni z pietruszki żeby dzwonic do kogos tam i sie dowiadywac o co chodzi bo wystroic sie nie da???? zaraz?????? suszarka ponoc olej żłopie i stroją na niej auto??????????? chyba śnie???? tylko lukier jakiś słaby. Na moje nieszczęście siedziałem własnie w pociągu do wrocka i nigdzie sie nie mogłem dodzwonić miałem taki za***isty zasięg albo rwało mi próby połaczenia tak zmieniało mi siec w playu. poczekam ja sobie na spokojnie, zobaczymy, czy któryś sie odezwie, bo coś mi tu nie pasuje. Kontaktu zero. 3 rano, dziennik gwiezdny GVG, idę spać, piguła ketonalu i kimono, 8ka usuwana operacyjnie bez teblety spać nie daje.........................................1 punkt
-
Byłem na wyważarce. Jedno koło, które miałem na przodzie wyszło do doważenia, więc zaryzykuje chyba jeszcze raz z dystansami... Potem skoczyłem na myjnię. Przetestowałem QD+ od RR Customs. Fajny produkt, bardzo łatwa aplikacja, chyba jeden z lepszych QD jakie miałem Zostało mi przygotować fele i wrzucić na auto... No i czarny przodzik wcale tak źle nie wygląda jak myślałem, nawet mi lepiej podchodzi niż z chromem ale wiadomo są gusta i guściki...  P.S nie porównujcie wysokości bo w bagażniku kpl 18", a trochę waży... No i dwa szoty ryjka cyfrówką już na podwórku:1 punkt
-
Kluczyk drugi zamelinuj w domu i wyrób sobie odruch - wychodzisz z auta masz kluczyk w kieszeni /nigdzie go nie odkładasz !/. ?1 punkt
-
otwieram to auto w kilka min bez uszkodzenia zamka no ale mieszkasz za daleko ?1 punkt
-
Drogo zakładałem do swojej płaciłem 2500 polecam gazownika Auto-Max Spokojna 1, 87-162 Krobia albo http://autogaz-torun.pl/1 punkt
-
Po wstępnym rozpatrzeniu schematów z AWT i ADR, wynika z tego tyle że ADR steruje 4 świecami za pomocą 2 sygnałów(czyli zasada 1+4 i 2+3). Więc jeśli te dwa sygnały rozbilbym na 4 cewki teoretycznie powinno to działać cacy, tylko czy Ecu nie będzie zbyt przeciążony przez to że zamiast 1 cewki na kablu są 2? co o tym myślicie?1 punkt
-
Dodam wpis od siebie. Ja mam już ten pakiet, który Ci zaproponowali [mając na uwadze przyszłe wirusowanie, czyli ta sama historia co u Ciebie] 1. sterownik STAG QBOX+ [zdecydowałem się na tę elektronikę przez możliwość montażu adaptera bluetooth i podglądu pracy instalacji „online” smartfonie], 2. wtryski Barracuda, 3. reduktor AC R01 czerwony [mam z nim dobre doświadczenia w B5], podobno poprawili już materiał króćców płynu chłodniczego, 4. rurka w miedzi 8mm [zamiast 6mm], 5. butla w kole wyższa 67 litrów [wchodzi na spokojnie w miejsce koła, podłoga nie odstaje!], Mniejszej nie ma sensu wkładać, bo tak czy inaczej miejsce koła zapasowego masz zajęte, a lepiej wykorzystać max przestrzeń. 5. wlew w klapie PB + pstryczek od STAG`a LED z autokalibracją i automatycznym dostosowaniem jasności świecenia sygnalizacji LED. 6. ściągniecie kolektora do montażu wtrysków KONIECZNIE. 7. wbrew różnym opiniom można zamontować Barracudy pojedynczo w ten sposób aby pokrywa silnika pozostała na swoim miejscu i nie odstawała Uwagi po 7000 km, autokalibracja włącznika LED działa, ale nie jest precyzyjna, można jednak ją ustawić w sofcie sterując napięciem. Wtryski, reduktor wyrabiają na spokojnie, nic kompletnie z nimi się nie dzieje. Przejście PB-LPG 40*C płynne. Obiektywna utrata mocy na LPG - brak. Zestaw dobierałem pod wirusa, który niedługo będzie rezany, w planach program/kat. OFF/wtryski BEX/SMIC - czyli docelowo granice 210KM 320NM. U mnie w Poznaniu koszt tego zestawu to 3100,00 zł więc bez mała to samo co zaproponowali Tobie. Jeżeli interesuje Cię foto instalki pod maską mogę jutro pstryknąć i pokazać jak to u mnie wygląda. Jak montaż będzie profi to jedyne co się rzuci w oczy to tylko czerwony reduktor no i wtyk od elektroniki (bo ma żółtą nakładkę zabezpieczającą)1 punkt
-
pzeczytałem cały temat i prawdopodobnie mam wodę w servo, hamulec mam twardy jak deska, dziwny dziwięk łamanego lodu ostatnio słyszałem gdy wcisnełem pedał, a w lato miałem pełne podszybie wody bo zatkane miałem kanaliki pod akumulatorem, dzisiaj bede grzał je i próbował coś wysączyć z tej wody, a w dodatku lekko mi trzyma przednie lewe koło aż sie grzeje. tylko jak? czy jest tam jakaś dziura w tym serwo zeby tą wode wydostać?1 punkt
-
http://www.allegro.pl/item957868576_silnik_2_0_di_d_outlander_nowy_model.html http://www.allegro.pl/item957868576_silnik_2_0_di_d_outlander_nowy_model.html http://www.allegro.pl/item964613552_mitsubishi_outlander_grandis_lancer_did_silnik.html http://www.allegro.pl/item947952321_mitsubishi_grandis_2_0_did_silnik.html1 punkt
-
To teraz już nie rozumie tow w bkd też są wałki wyrównoważające? nie ma ....., i nie ma ich w wslinikach 2.0 TDI smochodow A3 , Golf V , Leon , Octavia bez znaczenia jakie oznaczenie silnika sa za to w autach o klase wyzszych np: Passat ( juz ma walki )1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00