Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 07/26/19 w Odpowiedzi
-
To może być neutralny, ciepły byłby bardziej żółty. Ogólnie moc Leda bajera. Nie masz może fotki blendy od środka? Na tym ostatnim zdjęciu to jakby ktoś latarką świecił obok samochodu2 punkty
-
Szukałem ostatnio sposobu na ledy w blendach a6 c6. Ori świeci strasznie słabo, a że miałem od kierowcy spalone, to zrobiłem test. Płytka led, klej na gorąca i taki efekt jak poniżej Miała być tylko bardziej zimniejsza barwa, ale sprzedawca chyba się pomylił ? Przed: Po:2 punkty
-
Robię co mogę póki mam swoje pieniądze Podobno pieniądze z wesela zobaczę tak jak te z komuni tak mi moja przyszła żona zapowiedziała2 punkty
-
W niedzielę robię pasażera, to zrobię foto.1 punkt
-
Nie no fajnie? Podeślij co za płytkę led dałeś.1 punkt
-
1 punkt
-
Pawciu Te Rohana na foto to jednak 11x20" ET30 a 10,5x20 ET25 to dedykowany size do RS4/5 B9 przez wielu producentów felg, Pozdrawiam ?1 punkt
-
Zacznij od odczytania błędów, coś może się zapisało. Albo reduktor puszcza gaz w kolektor i dlatego ciężko pali. Za każdym razem ciężko odpala czy tylko po dłuższym postoju? Lato już przejeździj na tym oleju, a jesienią zmień na 5w40. Chyba, że Ci wymieni na swój koszt ten olej. W ogóle motul masz zalany czy jakieś ścierwo z beki, a tylko "firmowa" zawieszka?1 punkt
-
A ustalałeś coś z mechanikiem co ma być zalane, czy zdałeś się na jego profesjonalizm? Do sprawdzenia ciśnienie paliwa po zapłonie i przy odpalaniu. Po zapłonie ma być 3,5bara.1 punkt
-
Brawo za olej ale taki przebieg to dobrze, że nie zalał 15w40 5w40 powinien być.1 punkt
-
Jak diagnosta zdolny to może przekręcić gwint wtedy regulacja wyskoczy, ale tak się dzieje jak są źle lampy przykręcone do karoserii. Nic innego od regulacji nie może się zepsuć.1 punkt
-
A czy jesteś pewien że to była kontrolka ciśnienia oleju a nie płynu??? No i te wartości, konkretnie jakie były wskazania przy 80°C na wolnych obrotach, przy 2000 i przy 3000 tyś?Jaka kompresja?Jak wyglądał smok przed czyszczeniem, czy w oleju nie ma śladów płynu?Ci ogólnie podejrzewał mechanik?Sam ubytek płynu czy coś jeszcze?Jeździł samochodem czy tylko zrobił i tak stoi?1 punkt
-
Polecam Łukasz13. Zrobiliśmy zdalny chip. Faktycznie było trochę pracy z mojej strony, ale efekt wart każdej złotówki przy bardzo przystępnej cenie. Już miałem zrobiony chip w jednej z pobliskich firm i niestety nie byłem zadowolony. Łukasz ich zamiótł pod dywan. Teraz to auto naprawdę jedzie ?1 punkt
-
To jest właśnie to! Ja też mojej żonce powiadam zawsze... gdybym był kawalerem to bym B9 jeździł Tylko na mnie warczy jak kurier przyjeżdża1 punkt
-
1 punkt
-
Co do wydechu to kata chyba najłatwiej wyciągnąć z rurą wydechu: 3 śruby od turbo, 2 sondy i złączkę od rury wydechowej, powinno wyjść od strony maski jak nie to w drugą stronę. Później DP dokręcasz od strony wydechu do rury i wkładasz całość, skręcasz przy turbo, 2 sondy i złączka. Ja tak wyciągałem tylko pierw zdemontowałem turbo - szło do regeneracji, więc było trochę więcej miejsca. Po zmianie na DP trzeba "wyciąć" drugą sondę z softu. Listwa tak jak kolega wyżej pisze to chwila roboty, kostki od wtrysków, 2 śruby imbus i ciągniesz go góry całą listwę, każdy wtrysk siedzi na metalowej zawleczce - powinien, ściągasz zawleczkę i ciągniesz wtrysk, uważaj na paliwo bo będzie leciało trochę (tyle ile w przewodzie i listwie się napompowało), jak Ci to tuner będzie robił to raczej będzie wiedział co i jak. Generalnie wtryski lepiej na miejscu ogarnąć. Na Twoim miejscu puściłbym wtryski do czyszczenia i sprawdzenia, przed wizytą u tunera, tam gidze robią takie rzeczy. Będziesz miał pewność czy są ok. PS. Na forum jest osoba - pewnie nie jedna, co modyfikuje wsad zdalnie, tylko to wymaga więcej zaangażowania od Ciebie, logi, zgrywanie, wgrywanie i tak do uzyskania efektu. Ja tak robiłem i jestem zadowolony, cena też dobra. Minus to nie będziesz miał hamowni w pakiecie i wykresiku.1 punkt
-
1 punkt
-
To ja powiem co to jest. Jest to praca turbiny przy szybkiej zmianie polozenia kierownic. Sam u siebie wywolalem taki efekt wykrecajac ogranicznik sztangi- turbo lepiej wstaje ale huczy po puszczeniu gazu. Wkrecilem spowrotem jeden obrot i znowu przestalo. Wykrecilem jeden obrot i znowu zaczelo. Zagialem wezyk od gruchy tak aby podcisnienie pracowalo z duzym lagiem i tez przestalo huczec. Koniec koncow musze sie przyzwyczaic do tego huczenia bo teraz mam tak pieknie ze cisnienie zadane osiaga przy 1575obr i zapierxxx od dolu. Dodam ze po tej regulacji zauwazylem ze dpf sie wypala nie co 300km a co 450km- lepiej dopalone spaliny w cyklu miejskim. Duzo czytalem i ludzie jezdza tak od poczatku z tym huczeniem wiec to nie jest destrukcyjne dla turbo1 punkt
-
1 punkt
-
Tanio to na pewno nie jest. W życiu nie dałbym 700zł za stalowego ultera. To zwykły tłumik przelotowy. Za cenę tego ultera mam cały wydech z kwasówki. Kup tłumik przelotowy od FMIC albo TurboWorks. Cena za tą jakość jest naprawdę bardzo dobra. Jeżeli chcesz uzyskać całkiem fajny dźwięk z tej dwu litrówki to zmień oba tłumiki na te przelotowe.1 punkt
-
Polutowałem kabelki od sterownika, włożyłem go na miejsce i po włączeniu klimy przestał włączać się wiatrak, podłączyłem kompa ciśnienie spadło do 6bar i stoi w miejscu bez względu czy na włączonej czy wyłączonej klimie, także wygląda na to jak by kompresor się przestał włączać, jakie jest graniczne ciśnienie? z 2 godziny temu jak się bawiłem po włączeniu klimy pokazywało na maxa na low 9bar czyli klima raczej do nabicia? Wentylator włącza się zawsze z klimą czy tylko przy określonych warunkach? Gdy zrobię test wentylator załącza się prawidłowo. Pozdrawiam serdecznie!1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00