Skocz do zawartości

Ranking

  1. artim

    artim

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      39


  2. Wandej

    Wandej

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      4009


  3. adeksus89

    adeksus89

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      53


  4. marcin4x4

    marcin4x4

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2360


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/16/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
  2. Przewód może zostać, nie trzeba go wymieniać.
    1 punkt
  3. Teoretycznie jest inny ,w praktyce mozna wykorzystac zamiennie. Wyciagnij jednostke i zobacz kolor wtyczki.
    1 punkt
  4. korzystam z imgur-a od kilku lat i śmiga jak ta lala, także szczerze polecam.
    1 punkt
  5. Witam! To pochwale się i ja Nowy nabytek... S4 B7 Manual 2006. Przebieg 168 tys km - nie kręcony. Wyposażenie dodatkowe: - RNS-E - grzane fotel tył + przód - bixenon - lusterka składane + fotochrom x3 - pamięć foteli - Bose - rolety w drzwiach - parktronic tył itd...
    1 punkt
  6. Bez sensu, to jest pół litra wódki na dwóch
    1 punkt
  7. Witam wszystkich jeżeli temat już istnieje lub zamieszczam go w złym miejscu z góry przepraszam. Zauważyłem ostatnio lekkie pocenie se po słupku od strony kolektorów. Mechanik stwierdził padnięta odme. Ludzie mówia, żeby zostawić ta odme bo auto ma moc, nie kopci, korek wlewu oleju jest wypychany co świadczy o uszkodzeniu odmy (tak?) I zamontować oil catch tank, co o tym myślicie mam już metlik czy da się rozwiać ta sprawę w inny sposób czy kupować nowa pokrywę. Kod silnika Bke. Z góry dziękuję.
    1 punkt
  8. A ja dodam od siebie ze jakbyś wyjmował motor To turbiny od razu do TC performance poprawić paliwko zrobić od razu dolot i wydech i 4 z przodu. ( gdyby się okazało że turbiny do roboty) Cena hybryd do 2,7bit mocno spadła i idzie kupić je za fajną kasę. Co do cieknących deklów ja się nie zgodzę bo mi nic nie ciekło bardziej jest problem z odmą która rzyga olejem ale to jak się chce idzie zmodyfikować żeby mieć to z bani. ogólnie sporo rzeczy można tam poprawić i cieszyć się jazdą. ja w swojej S4 B7 wywaliłęm ori silnik na rzecz 2,7 bo moim zdaniem jest fajnym silnikiem starszej generacji a jak ktoś potrzebuję to lubi nawet LPG.
    1 punkt
  9. No cóż przejechalem juz dobre 200km na nowym rozrządzie i co widzę ciągle coś cyklicznie wyje jest to az wkur... slychac to na wolnych obrotach. Ludzie piszą ,ze pasek się ulozy nie rozumiem co moze sie ukladać.... Od początku powinno wszystko grac i być cicho. Czy błąd popełniłem przy montażu? , caly czas mam wrażenie ,ze pompa wody hałasuje . Czuje ,ze zalozyłem za ciasno pasek miedzy kołem wału a górnym kołem zębatym .
    1 punkt
  10. Oki jak coś to wal Tylko wiesz że Ferodo RACING nie ma homologacji na drogę?
    1 punkt
  11. jeszcze nie robił bo nie miałem łożysk,twierdzi że nie ma możliwości regulacji jedynie wymiana twierdzi również że po lewej jest jedno kulkowe a po prawej na wałku 2 stożkowe,serwis ich nie widzi i moja etka też ,jak masz nr łożyska będę wdzięczny ,bo jeżeli nie znajdę wg nr.to demontaż i szukanie po sklepach z łożyskami
    1 punkt
  12. Tłuki od RS'a stawiają zupełnie inny opór niż w przypadku aut cywilnych, pytanie jak jest z tłumikami od eSki. A nie blokuje ? Na oko średnica za mała, ale nie mam zamiaru robić całości.
    1 punkt
  13. Na razie jest OK Zobaczymy jak długo wytrzyma. Daję jeszcze zdjęcia jak to wygląda 'po'. Czy przypadłość dotyczy tylko 2.0 TDI CAGA i CAHA ? Dziwi mnie fakt, że przypadłość jest dość konkretną wadą fabryczną - tak jak z tym imbusikiem pompy oleju... <a href=http://zapodaj.net/86e0fe7a6580a.jpg.html>IMG_0783.JPG</a> <a href=http://zapodaj.net/f778cb717f040.jpg.html>IMG_0784.JPG</a>
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...