Skocz do zawartości

Ranking

  1. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10235


  2. Mordeliuss

    Mordeliuss

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      331


  3. Makale

    Makale

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      832


  4. piowoz22

    piowoz22

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      46


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/02/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Oczyść felgi lub oddaj do piaskowania a potem możesz użyc zwykłego podkładu w sprayu i najzwyklejszej farby. Ja robiłem tak u siebie kiedys i trzymały spokojnie przez 2 zimy, potem nie wiem bo sprzedałem auto
    1 punkt
  2. Na nic to nie wpływa. Sam tak jeżdżę i żadnych skutków ubocznych nie ma. Szukaj jakiegoś tunera, a nie za***istych elektromechaników, bo oni raczej nie mają o tym pojęcia. Z tamtych okolic to kojarzę gregora ale pewnie i w Rzeszowie takich speców nie brakuje. Ewentualnie ogarnij jak się zgrywa wsad ecu i z forum chłopaki ogarną Ci to zdalnie.
    1 punkt
  3. Wyłącz to u tunera i z głowy. Błąd od drugiej sondy.
    1 punkt
  4. 0,5mm2 spokojnie ogarnie temat, jest tolerancja grubości przewodów, nawet, jak dasz 0,75 to impuls pójdzie prawidłowy
    1 punkt
  5. Jak patrze na dokladke z wydechem to mam ciary za***iście to siadlooo. Zacne autoooo Ciekaw jestem tej listy modow od żony
    1 punkt
  6. Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,
    1 punkt
  7. Coś źle patrzysz chyba albo jest przerobione. Z tego co ja widzę, to ta rura długa wchodzi do tej grubej, ale sam zawór 06B103235G wchodzi bezpośrednio do tej grubej bez żadnej dodatkowej rurki.
    1 punkt
  8. Witam Potrzebuję pomocy w sprawie mojego DPF (silnik 2.0 TDI CGLC ). Bardzo często załącza się procedura jego wypalania. Zazwyczaj co 40-50km Samochód użytkowany jest na krótkich odcinkach. Po skanowaniu 0 błędów. Poniżej wartości z vcds-a: Po przejechaniu 10km ma już 12g sadzy. Z góry dzięki za pomoc
    1 punkt
  9. Dziś wkońcu zabrałem się za wymianę podpory wału bo guma była już popękana choć żadnych problemów nie było.Przebieg na liczniku 215 tyś łożysko podpory stan bdb choć założyłem nowe fag, podpora omega A. Ktoś kiedyś demontował wał i zamontował go odwrotnie w samochodzie.Po przeróbkach wszystko w porządku choć z zawleczką rozdzielającą wał trzeba się trochę pomęczyć.
    1 punkt
  10. Nie wiem czy sobie nie robisz kuku montując w ten sposób wał w imadle. U mnie mechanik tez tak montował i po wymianie podpory nie dało się wału wyważyć napier**lał że jechac się nie dało - wał na śmietnik poszedł...
    1 punkt
  11. Najtańszy miernik za 10zł zmierzy Ci prąd jaki masz w oprawce. Sprawdź dobrze masę (na mierniku ciągłość obwodu, masa do oprawki i masa jakaś inna)
    1 punkt
  12. no widzę własnie że chłopaki w AZ też ograniają. Tylko że to nie taki kompletny swap...
    1 punkt
  13. Hej, na wszelki wypadek byłem dzisiaj oczyścić i nabić układ, ale dalej nie chłodzi. Po podłączeniu pod kompresor/maszynę okazało się, że czynnika miałem przeszło 300 gram, natomiast oleju nie było wogóle. Układ szczelny, brak wycieków. Co dobre to to, że usługa była za darmo z racji tego, że po nabiciu okazało się, że nie chłodzi. Po podłączeniu pod VAGA pokazuje: 2 Faults Found: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 30-00 - Open or Short to B+ 00819 - High Pressure Sensor (G65) 29-00 - Short to Ground Na wszelki wypadek sprawdziłem wtyczkę i jest ok. Prąd dochodzi też. Zamówiłem dziś czujnik i jutro jadę odebrać i będę montował. Kosztował niecałe £40. Dam zna jutro jaki efekt. Pozdrawiam
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...