Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      34524


  2. Norbas

    Norbas

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      384


  3. soul87

    soul87

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      1672


  4. KoJ@K

    KoJ@K

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      699


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/02/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Na razie spokój Jedyne co zrobiłem to zmieniłem kodowanie nagłośnienia w radiu... jest różnica i to spora Jako, że dzisiaj wyszło trochę słonka to oczywiście allroad był się przewietrzyć po górkach
    3 punkty
  2. W nie jednym aucie miałem pozakładane adaptery, bo jakoś w sumie zawsze dawałem jakieś koło z bmw i jeżeli adaptery są dobrze zrobione, wszystko co trzeba wykonane z głową to nie ma się o co bać
    1 punkt
  3. Licznik lekko cofniety albo nie potrafią przeliczać mil na km. Trzeba zajrzeć do CarFax-a jakie miał przygody
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. 1 punkt
  6. z tym olejem w TFSI to bardziej ludzie napędzaja Paniki tak jak z 2.0 TDI , DSG itp ja mam 1.8 TFSI , od zakupu zrobione 5.000 tys km , i to nie jeżdze eko tylko tryb bardziej dynamiczny , gdzie pisza ludzie ze jak się depcze to rże olej bardziej niż benzyne . Od zakupu stan poziomu oleju sie nie zmienił . Wszystko zależy jak kto prędzej dbał , jaki olej łał i czy wymieniał na czas . W dokumentacji mam że silnik był jakieś 20 tys temu robiony , uszczelaka głowicy , wałek zmieniany , rozrząd może to ma wpływ na to ze nie pali oleju
    1 punkt
  7. To jest spalanie stukowe, a nie wypadanie zapłonów i turbo nic tu nie ma do rzeczy. Sztangę ustawia się tak żeby otwierała się przy odpowiednim ciśnieniu a nie na jakieś wymiary Ma pompować 0,3bara.
    1 punkt
  8. Dobrze ze sprawne 1.8t spełnia normy spalin nawet bez kata ;D
    1 punkt
  9. dobra... aczkolwiek kosztowało mnie to tez troche doświadczeń i rozciętych puszek 1.8t AVJ ma tylne puszki takie same jak B7 2.0 TFSI .... czyli przelotowe w serii..... BFB, BEX ma tylne puszki komorowe - sporo cichsze ... puszki AVJ/TFSI "uwalniają" swoj dzwiek przy braku DP puszki BFB BEX roznica jest mala ... jak sami widzicie. środkowe są we wszystkich tych samochodach takie same, oczywiscie roznica ośka quattro, ale czy quattro czy ośka to środkkowe to rezonatory czyli przelotowe tlumiki , oczywiscie ciche bo o malych srednicach i duza ilosc wygloszenia.
    1 punkt
  10. Tak wejdą i bardzo ładnie wyglądają bo równają się z błotnikiem . Oglądnij sobie np. wątek wrclaguna : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/150556-a4-b8-lift-2014-quattro-s-line-exterieur-carbon-345330-mm-s5-19-40-mm/ Opony 245/35/19 ewentualnie 255/35/19.
    1 punkt
  11. Mi właśnie chodzi w wymianę całej kasety wybieraka z lewarkiem i cięgnami. U mnie nie ma aż tak dużego luzu, ale jest spory, ponadto jest luz na przegubie kulowym cięgna który jest z przodu skrzyni. Czyli żeby to zrobić nie trzeba rozbierać tunelu środkowego?
    1 punkt
  12. Mam przedłużkę i nawet drugą osobę do pomocy to żona jakoś damy radę.Jeszcze raz serdecznie dziękuję za podpowiedz,tu w Holandii to sporo sobie liczą za wymianę,wiec twoje podpowiedzi są na miarę złota.Pozdrawiam
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...