Skocz do zawartości

Ranking

  1. Norbas

    Norbas

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      384


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34524


  3. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      5816


  4. JawoR36

    JawoR36

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2497


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/03/20 w Odpowiedzi

  1. Warto. Nie wiem co ludzie widzą w zaciskach 356, ani to ładne i waży sporo. Właśnie ogarnąłem 2 komplety akebono na tarczy 375mm i 390mm. 375mm jest szansa że na styk wejdzie w 18, nie wiem czy się zmieszczą odważniki ?. Cały zestaw ma średnicę 400mm a felga wewnątrz 410mm. Sprawdzę to. Śruby na zdjęciu są tylko na przymiarkę. Zamówione takie jakie mają być. Przewody to temat do ogarnięcia. Teraz tylko pomalować zaciski.
    1 punkt
  2. Jak dolot szczelny to jeszcze oringi na wytryskach pb bym sprawdził i zobacz czy gruszka kolektora dolotowego jest sprawna i działa jak trzeba. Do tego zresetuj kompa (usuń błędy, a jak nie masz czym to odłącz Aku na pół godziny) i po tym zrób na pb że 100km i sprawdź co się dzieje
    1 punkt
  3. No ja do tego miejsca miałem z 30km a trochę dalej biało u was inny klimat niż na zachodzie ?
    1 punkt
  4. Model S w wersji P100D wali w lep, ze kolega omal nie zemdlał na teście Model 3 performancem jest o troszkę szybszy od S ale nie wali tak jak SP100D ponoc próbowali go hamować ale zrywał się z pasów
    1 punkt
  5. Od montażu wtryskiwaczy 216 i wystrojeniu wszystkiego u spankiego wiele się nie działo poza typowym serwisem (wahacze, hamulce, płyny, filtry itd.). Dzisiaj natomiast odebrałem auto po grubszym serwisie, a właściwie remoncie tj. pierścienie, zawory, głowica i wszystko inne co się z tym wiąże + czyszczenie turbiny + wymiana rozrządu, filtry, płyny, poduszki, kilka wahaczy i innych pierdół. Tak że jestem zadowolony, bo mam na dzień dzisiejszy ogarnięty lakier i silnik w całości. Teraz tylko wbijać kolejne kilometry.
    1 punkt
  6. Stan napinacza nie ma nic wspólnego z osiąganą kompresją. Należało zrobić dwie próby obie z odłączonymi wtryskiwaczami jedna bez oleju druga po wstrzyknięciu do obu cylindrów tej samej precyzyjnie ilości oleju (np po 2 mil.) Wiedziałbyś wówczas czy winne są pierścienie czy głowica. Te świece które zaprezentowałeś - po ponownym montażu działają? Bo "tortura" którą im zastosowałeś zakręcając je w imadle za część ceramiczną - mogła je zabić... Ceramika jest krucha jak szkło, nawet małe naprężenie statyczne (jak na foto) lub dynamiczne - spowoduje widoczne lub niewidoczne pęknięcie. Jest to jednoznaczne z tzw "przebiciem" w świecy. Po za tym zamieszczenie tych fotek niczego nie wnosi, pokazane świece 3 elektrodowe (jeżeli są właściwe wg producenta) wyglądają jakby miały "za ubogo" wg mnie.
    1 punkt
  7. Musisz ścisnąć do siebie oba mocowania i wtedy wyciągać.
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. Aury zimowej to akurat nie ma, za to jest duża wilgoć co ma wpływ właśnie na powstawanie takich dolegliwości jak opisujesz. Termostat masz sprawny? Silnik w krótkim czasie osiąga temperaturę roboczą? Bo jeżeli nie to masz odpowiedz na dolegliwość. Nie zaszkodziłoby też jakbyś trochę to auto "przegonił" po autostradzie lub ekspresówce co jakiś czas.... Niektórzy mający podobne do Twojego problemy, zmieniają olej przed "zimą" co w pewnym stopniu minimalizuje tą dolegliwość. Jednakże jak napisałem wyżej w pierwszej kolejności przyjrzałbym się dokładnie układowi chłodzenia czy jest w 100% sprawny.
    1 punkt
  10. Siemanko! Nie ma się co rozpisywać, nic się nie dzieje ? Przy przebiegu 355kkm wymieniony komplet filtrów, olej (cały czas Motul) i żarnik ksenonów po stronie kierowcy bo się wypalił - wpadł Bosch 5500K ? Poza tym ON i do przodu ? Szerokości wszystkim!
    1 punkt
  11. Mam pytanie czy dawac silikon pod i nad uszczelke oraz jakim schematem odkrecac potywe oraz ja dokrecac, pomozecie?
    1 punkt
  12. @up dzięki Czy olej motul specific 5w30 507.00 będzie odpowiedni do A4 B8 CAHA? Czy wziąc jakiś inny z Motula?
    1 punkt
  13. Nie koniecznie bo padające łożysko wyciskowe daje podobny objaw do tego jeszcze słychać stukot po wciśnięciu sprzegła(u mnie w samochodzie nic nie słychać dopiero na zewnątrz)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...