Skocz do zawartości

Ranking

  1. pila24

    pila24

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      3021


  2. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      435


  3. hak64

    hak64

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      70


  4. domjenick

    domjenick

    VIP


    • Punkty

      1

    • Postów

      9782


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/18/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam po sprzedaży audi a4 b7 szukałem coś nowszego - pod uwagę było brane audi b9 oraz a5 jednak jak widać poniżej padło na a6 c7 i mam nadzieję ze będzie to dobry wybór . Parę fotek od byłego właściciela auta - niedługo dodam swoje . Auto w oryginalnym pakiecie s-line zewnętrznym i wewnętrznym dodatkowo black edition. Wypos. podst. - Funkcja ECO profilów jazdy i Drive select - 1BV Sprężyny/amortyzatory, podwozie sportowe - Sygnalizacja przy parkowaniu z przodu i z tyłu - Rozszerzonym systemem bezpieczeństwa (Pre Crash Basic przód i tył) - Klimatronic 4- strefowy - Kompas / wyświetlanie znaków drogowych - Pakiet oświetlenia - Automatyczny układ regulacji odstępu od poprzednika - Reflektory bi-ksenon - lusterko wewnętrzne automatycznie ściemniane - Rozpoznawaniem znaków drogowych - Z dodatkowym oświetleniem (oświetlenie wewnątrz) - Głośnik z syst.dźwiękowym Bose - Nawigacja (MID) - Obręcze ze stopów lekkich 8 1/2J x 20 - Radio "HIGH" - Wskaźnik ciśnienia w oponach - Elektryczne otwieranie tylnej klapy od wewn. - Układ kontroli pasów bezpieczeństwa tapicerka siedzisk - Zmiana pasa ruchu/asystent utrzymania pasa ruchu Szyby bok i tył - Roleta przeciwsłoneczna na tylną/boczną szybę - Ogrzewanie przednich siedzeń regulowane oddzielnie - Asystent pasa ruchu PLUS,(Heading Control Assist) 4KC szyby boczne i tylna ze szkla z ochroną termiczną - Roleta przeciwsłoneczna tylnej szyby, el.uruchamiana, a tylnej szyby bocznej mech.uruchamiana ZROBIONE Dystanse przód eibach 12mm , tył 15mm na stronę Przyciemnienie szyb folią RAYCER 12 Zaciski przód akebono pod tarcze 356 zaciski tył 330 mm Aktualnie auto wygląda tak , tył kompletny poliftowy z dynamic led.
    1 punkt
  2. Witam. Pisze ponieważ przewertowalem już wiele tematów i nie znalazłem odpowiedzi na moje problemy. Posiadam audi a4 z silnikiem 3.0 asn z instalacja LPG i w ostatnim czasie zaczęły się pojawiać 2 problemy. Pierwszy dotyczy spadków obrotów przy przyspieszaniu. Konkretniej wygląda to tak że jak wcisne mu gaz do spodu to obroty w nie rosną równomiernie tylko w różnych momentach nieco spadają lub się zatrzymują po czym wzrastają dalej. Drugi dotyczy wspomagania. Na wstępie dodam że około września została wymieniona pompa i regenerowana maglownica. Przez jakiś czas było ok lecz teraz dalej przy skrecaniu wydaje dziwne odgłosy. A jeszcze gorzej jest przy niskich temperaturach. Wtedy zaczyna strasznie buczec przy skrecaniu oraz przy około 1500 obrotów. Miał ktoś podobne dolegliwości? W czym może być problem? Aha jeszcze dodam że po podpieciu pod komputer błędy jakie mam to sondy lambda - odpowiedź jest zbyt niska.
    1 punkt
  3. W ASO tyle policzą za lakierowanie samego zderzaka. Sprawdź jeszcze czujniki parkowania.
    1 punkt
  4. Nie sądzę by się ktoś bawił we wróża. Wartość szkody zależy bowiem od tego co zostało uszkodzone. Ty przedstawiłeś jedynie fotki obrazujące przetarcie zderzaka i dokładki, ale jeśli uszkodzenia powstały wskutek uderzenia, a nie otarcia, to pod skorupą zderzaka znajdziesz inne uszkodzenia, które znacząco podniosą koszt naprawy. Na wizytę rzeczoznawcy umów się w jakimś warsztacie, gdzie możesz zdemontować zderzak do oględzin. Ułamany zaczep, ślizg, czy wzmocnienie, kwalifikują cały element do wymiany. Tak więc Twoją szkodę można wstępnie oszacować na 1000 zł (lakierowanie zderzaka), ale równie dobrze może to być 4000 zł, jeśli uszkodzeniu uległy elementy o których wspomniałem powyżej.
    1 punkt
  5. Każdy będzie swoje bronił,w 2.4 nie ma osprzętu do turbo wiec sporo elementów odpada które mogą się zepsuć. Poza tym to prosta v6,konstrukcja z lat 90 tych po lekkich modyfikacjach,moim zdaniem najtrwalszy silnik benzynowy w a4b6. A koszta utrzymania zależą od tego jak o auto dbał poprzednik. Ja wybrałem 2.4 ze względu na trwałość jednostki,kulturę pracy i ciszę w trasie(nie ma nic gorszego niż jechać kilkaset kilometrów i słuchać burczenie silnika).
    1 punkt
  6. Jeśli chcesz mieć napęd Quattro to w przypadku B6 z silnikiem 2.4 ten samochód z tym silnikiem Quattro nie ma i nigdy nie miało.
    1 punkt
  7. Dokładka jest taka sama niezależnie czy to sedan czy avant, natomiast zderzak musi być s-line.
    1 punkt
  8. Nic dodać - nic ująć - słuchaj tego co napisał Przemo. Rozepnij odmę i dmuchnij sprężarką w ten kit rozepnij przy filtrze - wyleci przed filtrem. Dmuchnij w drugą stronę - możesz rozpiąć przy PVC - wyleci pod kolektorem. Tabelę ciśnień podałem z Audizine w załączniku pliku tekstowego parę postów wyżej. Poranne terkotanie przez kilka sekund nie stanowi problemu - podałem kiedyś TSB (troubleshooting bulletin pd VAG) w którym KAŻĄ to olewać ciepłym moczem i nie wymieniać na tę okoliczność napinacza i łańcucha. Odn tunera - uwierz mi że poprawnie wyłączyć napinacz potrafi jeden na dziesięciu może. Tzn wyłączy każdy ale wyłączyć prawidłowo - wie jak - niewielu.
    1 punkt
  9. Spalanie i osiągi w 1.8T bfb bez programu będą w zasadzie takie same jak w 2.4 Koszty eksploatacji według mnie to w 2.4 niższe ze względu na mniejszą ilość osprzętu. Masz tutaj spalanie u mnie z 2 lat,70% miasto 30% trasa
    1 punkt
  10. Łukasz najlepiej objaśnił.To są 2 różne motory.W B6 stary mało awaryjny BDV na pasku i tu rzeczywiście ceny,tak jak piszesz.W C6 tylko pojemność ta sama,a konstrukcja nowa,na łańcuchach z rozrządem od grodzi,gdzie przy LL i badziewnym oleju waliło się to na potęgę i koszty kilka tysi do dzisiaj.To już 3,0 ASN sporo taniej zrobisz.2,4 w B6 niestety chodziło bez Q.W A6 już tak.Dla świętego spokoju szukałbym 1,8T.Potem 2,4 BDV,a jak sama benzyna i większe auto,to C6 z 2,0T też się można rozejrzeć.
    1 punkt
  11. Silnik z a4b6 2.4 bdv Silnik z a6c6 2.4 bdw
    1 punkt
  12. Mi osobiście jeśli chodzi o AŁDI podchodzą silniki diesla. Naprawdę twarde sztuki.Sam nadal jedną ujeżdźam. Natomiast jeśli chodzi o silniki benzynowe to 1,8 T to chyba jedyny silnik warty uwagi. Jeśli miałbym kupować duże pojemności i miała by być to benzyna to szukał bym bmw jakąś trójkę rzędową 6 albo 5. bardziej trwałe i mniej awaryjne. Miałem co prawda e36 2,8 zakutą w spaniałe paliwo lotnicze i dobrze ją wspominam. Gdyby nie rdza może do dziś bym latał
    1 punkt
  13. Z tego co piszesz to trzpienik prowadnicy powinien być wypolerowany i włożony na sucho? Rozumiem że do gumki nie pakować smaru bo po włożeniu od razu przyciąga klocek do tarczy ale na trzpieniu nie powinno być cienkiej warstwy smaru specjalnego? Osobiście robię tak że przy każdej zmianie kół zima/lato odkręcam zacisk i smaruję zarówno prowadniczki jak i odchylam gumkę i wkładam trochę poniższego smaru pod tłok. Jak jeżdżę swoją B5 od ośmiu lat to nigdy nie robiłem nic przy zaciskach (oprócz wymiany klocków).
    1 punkt
  14. Panowie, witam ponownie. Nowy rok - niech zacznie się wykonanym nowym projektem! Więc tak, jak zapowiadał niedawno @HOLMATRO , czas pochwalić się kolejnym modem. Jak dla mnie duża rzecz, bo zrobiona własnoręcznie, począwszy od pomysłu, po wykonanie. Czas poświęcony naprawdę duży, efekt - jak dla mnie - super, tak jak planowałem. Jeżeli komuś się nie spodoba - OK, rozumiem. Pamiętajcie, że każdy mod wykonywany jest pod własne preferencje i upodobania. Tak więc poniżej kilka zdjęć. W dziale DIY wrzucę znacznie więcej zdjęć. Jeśli macie jakieś pytania, odnośnie tego przedsięwzięcia, piszcie na PW.
    1 punkt
  15. jak kupiłes nowy to ASO ON LINE i ci przyuczą klucz 150-200 pln
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...