Skocz do zawartości

Ranking

  1. KoJ@K

    KoJ@K

    Pasjonat


    • Punkty

      5

    • Postów

      699


  2. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      10236


  3. MichałA4

    MichałA4

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      144


  4. piotrsob1

    piotrsob1

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      7364


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/25/20 w Odpowiedzi

  1. przez te zamieszanie robota w miejscu stoi * felgi kupione ale czekaja na zmiane koloru *tylne amory mi umierały a takie coś w kasie bardzo śmiesznej mi wpadło w ręce po 2 sezonach, auto więcej stało niż jeździło. *no i zapas 17" bo 15" by mi na przód przy 312 i tak nie weszła
    1 punkt
  2. Lpg do strojenia. Samo się nie ustawi:P
    1 punkt
  3. No dobra, tak to się ułożyło: Felga 19"9j et33 Opona 225/35/19 Koła jeszcze nie na aucie, ale wygląda to lepiej niż zakładałem , nie ma tragedii z tym naciągiem
    1 punkt
  4. Niezwykle odważna budowa zdania.
    1 punkt
  5. Ale ja nie odbieram tego jako hejtu, wyśmiewania itd - każdy ma prawo się wypowiedzieć i wyrazić swoje zdanie. Ja nie robie tego pod kogoś, tylko przede wszystkim ma się mi podobać Tak, póki co górny pasek neonu jest wyłączony, jak dla mnie to wcale nie stracił tym na agresji ... Początkowo też do końca nie byłem przekonany co do lamp, jednak po założeniu na auto efekt na żywo zrobił robote i zostają
    1 punkt
  6. Przed założeniem wleciała jeszcze na lampy Powłoka i założone na auto.
    1 punkt
  7. Musisz sprawdzić jakie wtryski siedzą. K03 jest jedno i jedyne w tych szrotach, potem masz k03s w bex i ewentualnie może być zrobiona hybryda ale za c**jowy soft i moc jakby tam miała siedzieć
    1 punkt
  8. Mała zmiana planów co do hamulcy ?
    1 punkt
  9. I jak to tam wyszło?? Ja zmieniłem IC na Fmic ale jeszcze nie byłem na korekcie programu. Obecnie 220KM i poprzedni IC nie dawał rady teraz jest super z temperaturą, trzeba zrobić tylko poprawki wirusa i będzie ? łogień No u mnie wyszło 240KM i 353Nm-narazie juz tego nie ruszam. Turbo, wydech ma potencjał ale juz nie chciał tuner kombinować bo nie wiem jaki stan ma głowica i sprzęgło a nalatane juz 260tys. Ogólnie jestem zadowolony bo fajnie jedzie jak na tak ciężką krowe 1700kg.Idzie wiosna trzeba audi odstawić i zająć się ?️ moto.
    1 punkt
  10. Montujcie dalej napinacze z solenoidem i wsłuc**jcie się wpatrujcie w kontrolkę MIL...
    1 punkt
  11. miałem problemy z temperaturą, po wymianie dwóch termostatów nie wiele się poprawiło, zamówiłem ten zawór zwrotny, chciałem go wymienić ale stary był ok, bo to jest zwykła kulka która blokuje przepływ w jedną stronę, nie ma co się zepsuć. Założyłem ten zawór odwrotnie na próbę i problemy ustały, . Jeżdżę tak od dwóch miesięcy i wszystko jest ok.... może był źle założony... sam nie wiem..... Jeżdżę i obserwuję...
    1 punkt
  12. Nie wiem co masz na myśli, ale dla mnie spelnia swoje zadanie ?
    1 punkt
  13. Sama wymiana koncówek wtryskowych na takie z większymi otworkami nie zwiększy wydajności pompowtryskiwaczy, bo od tego ilość wtryskiwanego paliwa się nie zwiększy Co więcej, takie wtryskiwacze będą lały bo prędkość wypływającego z większych otworków paliwa będzie mniejsza i nie ulegnie ono odpowiedniemu rozpyleniu Żeby odpowiednio zwiększyć ich wydajność trzeba wymienić sekcje pompujące na takie o większej średnicy roboczej, albo wymienić wałek rozrządu na taki o większym skoku i bardziej ostrych krzywkach napędzających pompki (oczywście manewr z wałkiem jest możliwy jeżeli występuje odpowiedni zapas skoku roboczego pompek, albo wygospodaruje się go z dostępnego skoku , rezygnując np. z obsługi DPF-a )
    1 punkt
  14. A z k03rs2 na hybrydzie to już bliżej 10k wychodzi? Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...