Powoli przygotowuję się na przeróbkę turbiny na hybrydę tudzież kupno k03s.
W tym celu trzeba było w końcu zmienić dwumas na mocniejszy. Dodatkowo były też inne objawy niesprawności tego układu - w tym ślizgające się sprzęgło
Wsadziłem komplet Luk z AWX.
Niestety okazało się, że na tarczy bez tłumików drgań nie da się komfortowo jeździć i musiałem zwalać skrzynie ponownie aby wrzucić tarczę z tłumikami taką jak idzie do BFB czy też do AFN.
Jakby ktoś się zastanawiał czy do Q BFB pakować zestaw z AWX to tak, ale tylko z podmienioną tarczą. W przeciwnym wypadku będą problemy.
Przy okazji wymieniłem też łożysko pilotujące. Wybicie zajęło mi kilka minut patentem na smar i pręt.
Poszedł też nowy element na którym opiera się łapa. Polecam od razu to kupić w ASO przed robotą, bo kosztuje kilka złotych, a jak przebieg auta jest w granicach 300 tys. km to na pewno będzie to zużyte.