No więc panowie, pochwalę się, poza końcówkami Ultera, poszła całość przelot, firmy Milltek.
Żeby nie bawić się w kombinacje i półśrodki, zdecydowałem się na założenie kpl. dedykowanego.
Zastosowałem:
Milltek MSAU258
Milltek MSAU259
Milltek MSAU260
Milltek MSAU261
Milltek MSAU262
ULTER N1-16 fi 55mm-100mm
DP 2’75 BAQ Garage
Ci, co czytali moją relację , wiedzą już, że DP założyłem dawno temu.
Wiadomo, jak to po czasie, brakuje trochę mocy i „pazura”.
Moje wrażenia są takie: Oczywiście jest głośniej, bardziej basowo, ale co najważniejsze, turbo swobodniej oddycha, w zakresie wyższych obrotów, powyżej 3,5 tyś. Czuć, że przelot robi robotę. Do tego, turbo nie nagrzewa się do czerwoności tak szybko, jak wcześniej.
Hałas ogólnie – OK. w granicach 3tyś Obr. Jest najgłośniej, przy prędkości 170km/h w aucie jest cisza.
Kilka fotek z montażu: