Skocz do zawartości

Ranking

  1. Marcin22248

    Marcin22248

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      2

    • Postów

      9


  2. WojtekRS5

    WojtekRS5

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      22


  3. Łukasz13

    Łukasz13

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      5981


  4. JawoR36

    JawoR36

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2497


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/30/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Znaczy się, podobno to jest alternator-rozrusznik. Dziś byłem w serwisie, mówią że to napinacz paska przy alternatorze i jak najbardziej wymiana gwarancyjna. Nie wiem tylko jak długo to potrwa, bo podobno mają dużo roboty.
    1 punkt
  2. Wystarczy dbać o wymiane filtra na oryginalny i nie trzeba nic zmieniać
    1 punkt
  3. Warto robić do tego jakiś poradnik na forum czy raczej drugi głupek do takiego drutowania w B9 się nie znajdzie ?
    1 punkt
  4. A6C6 zwykły wkład pasuje na 100% więc fotochrom raczej też. Ja mam inną zagajkę - jeśli dokładał ktoś u siebie fotele w pełnej elektryce ale Angole do fury z instalacją EU to prosiłbym o pw.
    1 punkt
  5. Druga pompa jest przelewowa, zbiornik quattro jest 2 częściowy ze wzgledu na wał. Jeśli pompa jest tej samej wydajności co oryginał to wymień filtr paliwa bo w nim jest regulator
    1 punkt
  6. No to zmień tytuł tematu na projekt full opcja ??
    1 punkt
  7. mały przedsmak tego jak to wygląda już a jeszcze nawet nie ma dobrego spasa z przodu ale pracuje nad tym
    1 punkt
  8. Dzisiaj zabrałem się za ostatni głośnik w podszybiu . Okazało się ze moja wersja nagłośnienia była wyposażona w ten głośnik . Także podmieniłem go na b&o i po temacie .
    1 punkt
  9. Witam ponownie Pora na podsumowanie zmian w zawieszeniu i obiecane fotki przed i po. Fabrycznie w samochodzie było zawieszenie sportowe komfortowe (oznaczenie 1BE). Po zakupie musiałem wymienić całe przednie zawieszenie i tak wpadł kompletny zestaw wahaczy Lemforder, a następnie amortyzatory gazowe Bilstein B8 dedykowane pod sprężyny obniżające, w tym Eibach B12 Pro-Kit. Z tyłu nie musiałem nic wiele robić, gdyż amortyzatory są w dobrej kondycji. Wymiany wymagał jednie wahacz dolny poprzeczny i wspomniane poprzednio mocowania sprężyn. PRZED: Seryjne zawieszenie 1BE PO: Zestaw Eibach Pro-Kit + Bilstein B8 (przód) oraz seryjny amortyzator 1BE tył Odczucia po modyfikacji Wizualnie zmiana jest dosyć zauważalna, szczególnie na żywo i z perspektywy osoby, która przez ostatnie 3 lata praktycznie codziennie widywała samochód Co do wrażeń z jazdy uważam, że samochód już wcześniej prowadził się przyzwoicie na fabrycznym 1BE (tym bardziej w quattro, z przednią rozpórką którą mam z C5 oraz na felgach 17"). Nie mniej jednak zmiana jest odczuwalna głownie w zakrętach, gdzie subiektywnie wydaje mi się, że samochód jednak szybciej i bardziej bezpośrednio reaguje na ruchy kierownicą. Amortyzacja jest wciąż bardzo dobra, dla mnie na plus duży komfort psychiczny, że sprężyny są nowe, bo stare miały już 20 lat i 300 tyś km za sobą. Jeśliby porównywać komfort 1BE vs Pro Kit nie widzę tutaj mocnych różnic. Ogólnie Pro Kit nie jest mniej komfortowy od 1BE, lecz gdy jedziemy (zwłaszcza szybko) na drogach z poprzecznymi nierównościami, auto ma odczuwanie większą tendencję do wybijania na tzw hopkach, co oczywiście można tłumaczyć krótszym skokiem zawieszenia. Generalnie polecam Pro Kit (choć 1BE rónież), gdyż jest to dobra opcja w aucie na co dzień
    1 punkt
  10. Polecam coś takiego ,tablica wisi bez żadnych zbędnych ramek już 3 lata nigdy mi nie odpadła, albo jak kolega pisze dobra taśma i napewno nie odpadnie ,sprawdzone
    1 punkt
  11. No więc panowie, pochwalę się, poza końcówkami Ultera, poszła całość przelot, firmy Milltek. Żeby nie bawić się w kombinacje i półśrodki, zdecydowałem się na założenie kpl. dedykowanego. Zastosowałem: Milltek MSAU258 Milltek MSAU259 Milltek MSAU260 Milltek MSAU261 Milltek MSAU262 ULTER N1-16 fi 55mm-100mm DP 2’75 BAQ Garage Ci, co czytali moją relację , wiedzą już, że DP założyłem dawno temu. Wiadomo, jak to po czasie, brakuje trochę mocy i „pazura”. Moje wrażenia są takie: Oczywiście jest głośniej, bardziej basowo, ale co najważniejsze, turbo swobodniej oddycha, w zakresie wyższych obrotów, powyżej 3,5 tyś. Czuć, że przelot robi robotę. Do tego, turbo nie nagrzewa się do czerwoności tak szybko, jak wcześniej. Hałas ogólnie – OK. w granicach 3tyś Obr. Jest najgłośniej, przy prędkości 170km/h w aucie jest cisza. Kilka fotek z montażu:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...