Skocz do zawartości

Ranking

  1. Kowi87

    Kowi87

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      26028


  2. FroS-t

    FroS-t

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      626


  3. pelonek1

    pelonek1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2177


  4. jedrekx

    jedrekx

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      2038


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/17/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. mam w tym roku urwanie głowy, przez dłuuuuugi czas brakowało zgłoszeń. po ślubie (we wrześniu) pewnie zbombarduje Was wszystkimi miesiącami na raz
    2 punkty
  2. Pierwszy i zapewne ostatni w tym roku zlot odbębniony
    2 punkty
  3. Petarda te zdjęcia wyszły i nawet ten mój czarnuch nieźle koło tego smerfa się prezentuje a smerf zwraca uwagę i zabiera pierwszy plan ?????
    1 punkt
  4. Smerf dojechał na wakacje w asyscie starszego klubowego brata ???️ pozdrawienia dla tych co są po i przed urlopem ✌️?
    1 punkt
  5. AngelWax ale musiałbyś wziasc Enigmę to seria z kwarcem, mozesz tez Carpro Reload czy Gyeon Cure , oby dwa mozesz rozcieńczyć z woda destylowana pół na pół , albo np Carpro Ech2o najtańszy , najwydajniejszy i naprawdę zaiebisty na qd 1:15 wystarczy w zupełności ....
    1 punkt
  6. W standardzie były z przodu halogeny z tyłu żarówki. Ty masz bixenon dlatego masz led z tyłu. To było opcjonalne za dopłatą.
    1 punkt
  7. Nastała światłość Wewnętrzne oświetlenie doczekało się na wymianę na LED Dodatkowo w oświetleniu nóg zamontowałem lampki Ambient Light. W skrócie gdy drzwi są otwarte świecą normalnie na kolor biały, jak na zdjęciach powyżej. Natomiast po zamknięciu drzwi, zmieniają kolor podświetlenia na kolor czerwony, zgodny z oświetleniem przycisków i konsoli. Poniżej można zobaczyć.
    1 punkt
  8. Powinieneś mieć gdzieś papiery na ile ją zrobili a jak nie masz to raczej w ASO po Vinie Ci powiedzą jeśli było to robione za ich przyzwoleniem. Tak czy inaczej to możesz też podjechać na hamownię, bo to co piszą czasem że jest zrobione przez ABT ma się nijak w rzeczywistości.
    1 punkt
  9. Podjedż na hamownię , przekonasz się ile dołożyli.
    1 punkt
  10. Pewnie program robiony przez ABT i dlatego tek jest.
    1 punkt
  11. Walka z elektrycznymi szybami i lusterkami zakonczona sukcesem ?Auto troche doposazone ?Musze zrobic zdjecia wnetrza ?
    1 punkt
  12. Nie wyobrażam sobie wymiany oleju bez przepłukania silnika ze starego przepalonego dlatego stosuję płukankę przed każdą wymianą. Olej póki co zalany jeszcze Motul Sport Ester 5W50 bo miałem na stanie ale następna wymiana będzie na Meguin Super Leichtlauf 5W40. Za mało ostatnio jeżdżę by zostać przy 5W50. Ja Archoil stosuję jakoś od 2-3 wymian oleju. Od tego też czasu samochód coraz mniej jeździ, często odpalany po paru dniach lub tygodniu stania. A to sprawia, że potrzeba chwili by olej doszedł po rozruchu gdzie trzeba więc czemu by mu w tym nie pomóc obniżając w jakikolwiek sposób tarcie i zabezpieczając elementy cierne. Ciężko odczuć bezpośrednio różnicę przed i po zalaniu dodatku, natomiast po ściągnięciu pokrywy wałki wyglądają dobrze, nie są wytarte i taki stan rzeczy chcę zachować jak najdłużej.
    1 punkt
  13. Pozdrawiam Klubowicza widziany dziś w białej Audi A4 b8 na Wiślickiej dzięki za miłą pogawędkę
    1 punkt
  14. Osobiście nie , ale moi mechanicy, serwisanci z ASO i koledzy w jednym, auta porobione na 300+ , 3.0 TDI 233km jak i 203km, ja z czystej ciekawości jak byłem na aktualizacji oprogramowania w ASO to czytałem sobie instrukcje dotycząca rozrządu , łańcucha , widziałem cały rozdzial dotyczący postępowania gdzie wyraźnie jest zaznaczone ze w momencie kiedy już słychać właśnie łańcuch przy odpaleniu poza estetyka nie prowadzi i nie będzie prowadzić do uszkodzenia motoru, i nie wymienia się całego rozrządu, do wymiany są dwa górne napinacze które załatwiają temat i da się to ogarnąć bez wyciągania silnika na stół , słyszałem tak tluczace łańcuchy przy odpalaniu ze głowa mała, auta porobione na duża moc i nic się nie działo , nic, a na diagnostyce wszystko grało potem nowe napinacze załatwiały temat, ale każdy robi co chce, ktoś powie, jakiś mechanik potwierdzi i już , po co wymieniać napinacze , silnik na stół i jedziemy z wymiana rozrządu i 9tys zamiast 1,5 tys....to samo jeśli chodzi o koszta, o jezu ale drogie to 3.0 w utrzymaniu , o jezu jakie drogie poza trochę innym osprzętem i tym ze V6 i dwie głowice i 6 wtrysków, dwa katy, czym to się różni od innych aut....ale jeden specjalista z drugim napisze ze jak już leciuuuuutko swoimi specjalistycznymi uszami usłyszą dziwek łańcucha , to już c**j auto na szrot, albo 20tys na naprawę, nie brać bo strach, a jak 300tys przebiegu , to Boże sprzedają bo rozrząd już po ulicy w koło auta chodzi nie wiem, może mam szczęście , może nie, ja bardzo chwale te silniki, kultura pracy, moc, spalanie i jakieś super drogie nie są w utrzymaniu...
    1 punkt
  15. Potrzebujemy Klucze: PŁASKA 10 - Do odkręcenia klem z akumulatora TORX T30 - Do odkręcenia poduszki (dwie śruby z dołu kierownicy) TORX T27 - Do odkręcenia dolnej części obudowy (1 śruba) SPLINE M12 !!! - Do odkręcenia kierownicy (NAJWAŻNIEJSZY KLUCZ czasem trzeba się postarać by go kupić mam na myśli w normalnym sklepie, bo na allegro oczywiście jest) ŚRUBOKRĘT KRZYŻAK - Do odkręcenia dolnej części obudowy (2 śrubki) IMBUS - (mały nie pamiętam rozmiaru) Zamieszczam zdjęcia tylko średniej jakości bo z telefonu. Uwagi: Pamiętaj by odpiąć klemy z akumulatora i zapiąć dopiero jak już będziesz miał wszystko skręcone i zapiętą na miejsce poduszkę jak przypniesz akumulator, a poduszka będzie odpięta to będziesz widział błąd i będzie konieczny komputer do skasowania błędu. Jak ktoś ma pytania niech pisze [email protected]
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...