Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      22955


  2. JeJu

    JeJu

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      205


  3. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34528


  4. pila24

    pila24

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      3021


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/14/20 w Odpowiedzi

  1. Cześć! Modelem B6 jeżdżę od 2013 roku. Moim pierwszym autem było A4 B6 klasyczne 1.9TDI AWX Po 3 latach sprzedałem 1.9TDI i zakupiłem 1.8 Turbo: MARKA: Audi MODEL: A4 B6 (8E) NADWOZIE: Limousine (Sedan) ROK PRODUKCJI: 2003 (Switzerland) SILNIK: 1.8 Turbo BEX (217KM 320Nm by Łukasz13) SKRZYNIA: 6 biegowa manualna UKŁAD NAPĘDOWY: Quattro UKŁAD DOLOTOWY: Sztywny TIP BaqGarage, DSMIC UKŁAD WYDECHOWY: Downpipe 2,75” BaqGarage, końcówki wydechu Spark ZAWIESZENIE: 1BV -20mm + talerzyki B5 KOŁA: S5 19” 5x112 ET 33 9j + opony letnie Firestone Firehawk SZ90 235/35/R19 KOŁA 2: B6 Sline 18” ET43 8J + opony zimowe Nokian WR D4 225/40/R18 UKŁAD HAMULCOWY: S4 B7 przód 345mm + tył 300mm + tarcze nawiercane i nacinane WYPOSAŻENIE (fabryczne): DOŁOŻONE PRZEZ POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA: MOJE NAPRAWY I MODYFIKACJE: Kilka zdjęć:
    1 punkt
  2. Sprawdz plaszczyzny w miejscu laczenia kolektora z turbo, jak krzywo to splanowac. Dac nowa uszczelke i przedewszystkim nowe sruby z podkladami z ASO (ok. 100zl za komplet), bo pewnie masz wkrecone na zwykle ze sklepu i one nie sa odporne na temp tam panujace - wydluzaja sie, co powoduje nieszczelnosci.
    1 punkt
  3. No wiesz....zdrowy objaw to nie jest. Ciężko powiedzieć,ale teoretycznie może to powodować nienaturalne odgłosy ( naprężenia)
    1 punkt
  4. Ty słyszysz, bo wiesz co "chcesz słyszeć", natomiast z tego dzwięku, który nagrałeś przynajmniej dla mnie niewiele wynika..... Powinieneś metodą eliminacji wykluczać potencjalny problem. Napisałeś,że zawieszenie było robione, na jakich częściach, prawidłowo poskładane? Bo to też nie jest takie oczywiste, zbieżność ustawiona, właściwie? Od strony układu hamulcowego oraz łożyska koła wszystko ok? Wiesz, tak na odległość to słaby temat do weryfikacji....przydałby się ogarnięty mechanik na miejscu, któremu łatwiej będzie "na żywo" zdiagnozować problem. Powodzenia.
    1 punkt
  5. To musisz głośniki dołożyć, podciągnąć kable do radia i wpiąć w oryginalną brązową kostkę na puste piny zgodnie ze standardem ISO. Kup sobie taką przejściówkę i wepnij do niej oryginalne kostki tą czarną i brązową żeby nie niszczyć ori wiązki. Drugi koniec wepnij do nowego radia. Kostka ISO rozłączane plus VW SKODA OPEL AUDI SEAT 7527251726 - Sklep internetowy AGD, RTV, telefony, laptopy - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro za 11,71 zł - Kostka ISO rozłączane plus VW SKODA OPEL AUDI SEAT...
    1 punkt
  6. Masz tylne głośniki? Chyba raczej nie bo brakuje w brązowej wtyczce kabli.
    1 punkt
  7. Masz system aktywny czyli wzmacniacz i tubę w bagażniku? Myślę, że raczej nie.
    1 punkt
  8. Dziękuję Panie Tomku! Faktycznie kiedyś były super te przepychanki na forum, ale odkąd trzeba tu specjalnie wchodzić i nie można mieć tapatalka żeby być na bieżąco to trudniej się odnaleźć i być w miarę responsywnym.. ? --- Trzeba przyznać, że żonę ma mega sympatyczną! Gratulacje rocznicy! --- Dzięki za spota! Fajnie było zobaczyć i pośmiać się po latach @lennox
    1 punkt
  9. Bardzo ładny sedanik Kolor myślałem, że jak mój, ale chyba nieco ciemniejszy odcień granatu.
    1 punkt
  10. Pokaż rozpiske zasilania. Standardowo trzeba dać zasilanie po włączonym zapłonie i stałe +12v dla pamięci. A masz pewnie stale tam gdzie ma być po zapłonie i brak + 12v stałego.
    1 punkt
  11. Jaki to model radia? Często można kupić gotowe adaptery,lub samemu zrobić. Pamiętaj że grzechem jest ruszanie oryginalnej wiązki radia ?
    1 punkt
  12. Ja się pojawię Lennox tez ma podjechać , Jarek S4 z tego co mówił mi również podjedzie
    1 punkt
  13. ET nie większe niż 40 . W prawdzie ori 16ki 'biedronki' mają 43 i wchodzą na 320 ale dla pewności nie więcej jak 40 , na przykładzie Adama.
    1 punkt
  14. Wreszcie się udało. Po cieżkich bojach kupiłem pompę z lifta 8K0907379CH. Zmieniłem sam sterownik przepisałem kodowanie. Została adaptacja czujników przyspieszeń. Tu pomógł @H4mm3R i Kuba. 10 minut i po sprawie. Auto Hold Assist i TPMS śmigają.
    1 punkt
  15. Karol jak rozebrałeś obudowę górną/dolną? Obejrzałem kilka filmików i doszedłem do momentu gdzie wyjąłem szkło, wykręciłem silniczek, wykręciłem śruby które teoretycznie trzymają obudowę (4 śrubki - 2 dół i po 1 z lewej/prawej), zacząłem oddzielać plastik dolny z zaczepów, ale doszedłem do momentu gdzie dolny plastik nie chciał wyjść, a górna obudowa ani drgnie U mnie polift grzane/składane (jeżeli to ma jakieś znaczenie).
    1 punkt
  16. Kolejny update: 298 000 (09.2020) - nowe ramki rejestracji przód + tył, nakrętki na wentyle z logo Sline, nowe dywaniki kierowcy i pasażera na wzór ori Sline, montaz modułu bluetooth pod RNS-E z możliwościa sterowania z kierownicy multifunkcynej, wymiana oleju Liqui Moly 5w40 Synthoil High Tech, płukanka Liqui Moly Motorspulung 2662, filtr oleju Filtron AP 526/6, filtr kabinowy Filtron K1078, filtr powietrza Filtron AP 179/2, filtr LPG fazy ciekłej Valtek Type 03, 2x filtry fazy lotnej Alex Ultra 360°, wymiana popielniczki 1DIN na popielniczkę 2DIN (szczotkowane alu) Samochód śmiga aż miło, póki co żadnych awarii
    1 punkt
  17. Przyszedł idealnie na czas, prezencik urodzinowy sobie sprawiłem - Lotka RS / Competition
    1 punkt
  18. być może inna poduszka silnika
    1 punkt
  19. podsunąłem swój pomysł. no właśnie, brak błędów o złej mieszance. dlatego stawiam na uwaloną sondę.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...