Skocz do zawartości

Ranking

  1. Rob@k

    Rob@k

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      857


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34524


  3. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2847


  4. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22934


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/03/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mały upgrade lamp. Po rozmowie z @Damianqzdecydowałem się na zakup kloszy od przyjaciół z dalekiego wschodu. Jakość i spasowaniem naprawdę dobra i za połowę ceny jak u nas. Od razu czyszenie wszystkiego w środku i sklejone na nowym kleju. Lampy wyglądają jak nowe. Jeszcze tylko folia ochronna.
    4 punkty
  2. Kolego Makaronek, Seryjne K04-0064 pewnie do ok. 360 PS. Żeby pokonać 400PS ewentualnie hybryda K04-0064 na K16, ewentualnie zmodyfikowane turbo z RS3 albo A45 AMG. Te powinny być ok do ok.450 PS. Na 500-550+ to już coś klasy Garrett GT3582R czy Borg Warner EFR 6758 Pozdrawiam
    1 punkt
  3. mam na tyle 17mm, również w zimę też na tym jeżdze, robię tygodniowo 400km, nie widzę problemu, myje auto co tydzień, także polecam, zawsze to ładniej nawet 17stka wygląda
    1 punkt
  4. Chyba color mfa? Ktoś na forum korzysta z tego co kojarzę
    1 punkt
  5. Prądu brakło, jak postoi auto trochę to palemką powinna wrócić
    1 punkt
  6. Masz nagrzewnicę elektryczną, która siedzi za właściwą nagrzewnicą. Zanim silnik osiągnie temperaturę i zacznie ogrzewać wnętrze możesz aktywować funkcję auto i wtedy gdy temp. zewn. spadnie do 10°C ta nagrzewnica elektryczna się załącza żebyś miał szybciutko nagrzane wnętrze. Taki grzejnik elektryczny po prostu. Była w B8 akcja serwisowa, przy której te nagrzewnice wymieniali bo się styki topiły i mogło dojść do pożaru. Zobacz czy masz wymienioną. Naklejka koło wlepki w bagażniku i adnotacja w książce serwisowej powinna być jeżeli wymienili. Akcja 80C5.
    1 punkt
  7. 1 punkt
  8. Nie zmieniaj tego parametru (czas błędu ciśnienia) bo usmażysz głowicę. Tam ma być 300ms max 400ms. Strojenie tylko na korekty obd, żadne mapk się nie sprawdzą. Dobierz ciśnienie i dysze tak aby czasy lpg na jałowym były o ok 1,2-1,5ms dłuższe niż czasy pb (oczywiście przy takich samych wartościach korekt krótkich). Dopiero potem strojenie na drodze.
    1 punkt
  9. Wypuszczając koła na zewnątrz oczywistym jest, że wzrośnie tendencja do ochlapywania boku samochodu wszystkim, co na ulicy leży, ale nie uważam, że syf podejdzie aż do szyb. Jeśli męczy Cię widok auta bez dystansów - śmiało zakładaj i niech cieszy oko. Po to je mamy
    1 punkt
  10. Nie polecam kolego - u mnie sam (termostat wlasciwy, byl przylutowany na stale, fabrycznie, do drucikow prowadzacych do czujnika. I gdy pociagnalem w gore, aby go poprostu wyciagnac - owe druciki sie urwaly. Z reguly wymienia sie termostat w obudowie (w niej jest rowniez fabrycznie zamocowany czujnik). http://i957.photobucket.com/albums/ae52/michasuk/02.jpg Dasz rade! Do dziela!
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...