Skocz do zawartości

Ranking

  1. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2847


  2. Łukasz13

    Łukasz13

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      5981


  3. Hugo

    Hugo

    PREZES


    • Punkty

      1

    • Postów

      5679


  4. dekiel 13

    dekiel 13

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1436


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/24/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam, czytałem gdzie niegdzie na zagranicznych forach że delikatne obniżenie przodu ( a to chciałbym osiągnąć) można uzyskać przez wymianę talerzyka sprężyny na ten z modelu b5, daje to około 1-2 cm w dół, nie mogę nigdzie doczytać jakie numery części sa do tego potrzebne i czy wszystko jest P&P. Rozkminiał ktoś ten temat ?
    1 punkt
  2. Jak filtr uszkodzony to bedzie widać na postoju ze cos nie tak. Swiece jak sa założone takie jaka powinne to nie powinny byc zuzyte, kompresja sprawdzana?
    1 punkt
  3. Zrobiłem swap przycisków od MF, i do kierownicy która przyszła wsadziłem MF w chromie. Nie obyło się bez przekładania całej elektroniki tak żeby chromowane przyciski obsługiwały grzanie. Myślę że się wszystko udało, rano sprawdzę. A gdyby ktoś chciał to mam moją starą kierownicę tyle że z obudowami przycisków MF czarnymi (jak z B7) do tego moduł Q i taśmę pasującą P&P do B6 (stary typ wtyczki airbaga) na handelek, w tej sprawie zapraszam na PW.
    1 punkt
  4. Najpierw do sprawdzenia. Kolejno bezpieczniki, przewody, kostka przepustnica. Jeżeli okablowanie, kostka i bezpieczniki są ok., pozostaje sama przepustnica.
    1 punkt
  5. Mały update z tematów ogarnąłem do końca składane lusterka prawa i lewa strona, moduły od kkam'a, blendy LED. Jutro wsadzę szkła z fotochromem i temat lusterek zamknięty Do kompletu w prawe drzwi wpadła nową klameczka z wersji USA, kiedyś podmienie przyciski na nowe bo te co mam nie są idealne. byłem dzisiaj po zabawki w ASO i tak stałem się posiadaczem Ori zaślepki bixa prawa stroną (nie ma ich już i nie będzie, wycofane z produkcji, a w magazynach pusto), zresztą lewy też mam bo też ich już nie ma i więcej nie będzie (w pl jest chyba jeszcze z 8szt.) do tego kupiłem kostkę do poduszki przy module kierownicy... Bo po raz kolejny wpadnie mały mod (ile to już razy tam grzebałem ) wpadnie kierownica z grzaniem, taką sama jak mam obecnie tylko z dodatkowym guziczkiem do tego moduł R i taśma. A na zaś zostawiam klimatronik bo już czasu zabraknie przed wyjazdem na niego, muszę dokupić czujnik i będzie można podmienić Także tego tamtego... Coraz mniej fajnych zabawek zostaje do włożenia do auta. Ale jest jeszcze co robić. Muszę skończyć mod foteli elektrycznym z pamięcią i zmienić plecy kanapy na wersję z otworem na narty, co dalej? Się zobaczy co na rynku trafię
    1 punkt
  6. Lift był w listopadzie 2011r. Jak auto jest wyprodukowane wcześniej, to miało może przygodę i ktoś zmienił przód. Czasami ludzie odświeżają sami auto, żeby wyglądało młodziej
    1 punkt
  7. Roczek bezproblemowej jazdy, auto zyskało status kominowego dupowozu więc prawilnie zacząłem myśleć nad 19" i gwintem ? Z grubszych rzeczy wymieniony rozrząd z pompą wody. Wybrednym trybem poszukiwań udało się w końcu wyrwać fajną sztukę skonfigurowana w 90 procentach pod swój gust. Q3 2016 2.0 tfsi quattro s-tronic sline full LED połskóra alcantara 19" tundra brown"
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. Też jadę do Łukasza13. Jak ogarnie też pochwale się wykresem i pewnie polecę następnych kilka osób. Zastanawiam się tylko co da radę zrobić z moich wtrysków w serii 320cc + seryjny kat bez down pipe ale za to fmic Jak wyjdzie w okolicach 200km i 315Nm bez zapętlania to będę bardzo szczęśliwy... I na tym skończę mody w moim 1.8t.
    1 punkt
  10. Nie wydaje mi się by "pocenie" było przyczyną znaczących ubytków w resursie wymiany oleju. Twój problem ma raczej inne podłoże. (najprawdopodobniej uszczelniacze zaworów lub sama turbina - raczej mało prawdopodobne są uszkodzone pierścienie - choć oczywiście nie można tego wykluczyć) Po to by do silnika dolać np 0,5 litra oleju na 2 czy 4 tkm musiałbyś widzieć pod napinaczem "rzekę" cieknącego oleju. "pocenie" nie da zauważalnych na miarce szczególnie ubytków. Inaczej, na pocących się elementach masz przejechać od wymiany do wymiany bez dolewek. Oczywiście poziom oleju nieznacznie się zmniejszy, ale wciąż powinno to być w zakresie "normy" Nie ten rząd wielkości. Jak powiedziałem wyżej - ubytki powodujące konieczność dolewek mają swoją inną naturę. Odnośnie pomysłu by przy zmianie rozrządu zostawić stary napinacz to powiem tak; Na dwoje babka wróżyła. Z jednej strony ori to ori ale też przebieg 200 czy 300tkm to też już jest coś. Napinacz jest jak wiemy dosyć newralgicznym elementem a jego wymiana to praktycznie koszt robocizny wymiany rozrządu - jeżeli za pół roku - rok ori napinacz "klęknie" Decyzja o jego wymianie ze względu na resurs silnika powinna brać pod uwagę i ten czynnik.
    1 punkt
  11. A błędu w sterowniku silnika nie masz? Ja mam coś takiego: 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Jeszcze nic z tym nie robiłem. [br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 13:02_________________________________________________No i jak ? dalej wam tak napierd..a przy odpalaniu??? U mnie po wymianie nastawnika wałka wraz z łańcuchem wszystko ucichło. teraz tyka jak ta lala i błędami nie sieje. POZDRAWIAM!!! WRC
    1 punkt
  12. Witaj.przeplywka od 180 konnej wtryski 440cc 0280150558
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...