Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05/02/21 uwzględniając wszystkie działy
-
6 punktów
-
Chociaż w domu głód i nędza fałósemka mnie napędza .... Znalazłem taki tekst na jednym z for5 punktów
-
WAUZZZ4E83N002025.pdf WAUZZZ4E83N002025_2.pdf2 punkty
-
Śruby to takie, które znajdziesz w korzystniejszej cenie. U siebie śrubę spinającą górne wahacze w zwrotnicy wsadziłem z nierdzewki, przy konieczności jej wyjęcia dużo lżej wychodzi, nie rdzewieje, więc zaciska ją utleniające się amelinium.1 punkt
-
Po zdjęciach jedne są z końcówka drążka z "tłumikiem" drgań, drugie bez, mogą się też różnić tuleją na "bananie" o ile SKV produkuje ich 2 rodzaje, oraz tym że ten drugi zestaw jest dedykowany do a6. Płacąc tyle za SKV to wolałbym z regum kupić zregenerowane, te z skv mają bardzo luźno spasowane łączniki stabilizatora i "pie...oli" się tuleja na bananie. Założyłem SKV cały zestaw, po kilku kkm zmieniłem łączniki stabilizatora, nie wspominając o wymianie banana na gwarancji po kilkuset km, banany zdechły po po około 20kkm, po około 50k, trzeba zacząć myśleć o prostych na dole. Żeby nie słabe banany i łączniki to zakładałbym ponownie.1 punkt
-
Tak właśnie podejrzewałem A później jak na YT na kanale Jagodowy Kivi dał w palnik Seatowi mało oleju ostry zakręt i silnik poszedł się pieścić .1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
WAUZZZ8E54A159742.pdf WAUZZZ8E54A159742_2.pdf1 punkt
-
WAUZZZF41HA043907.pdf WAUZZZF41HA043907_2.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8K2AA178475.pdf WAUZZZ8K2AA178475_2.pdf1 punkt
-
Jak wszystkie graty używane kupisz to Panel podsufitki z przyciskami ok. 175 € (mam pecha bo muszę mieć ten najbardziej wyposażony, bo czarny, panorama, sos, i inne funkcje w nim mam) i te są oczywiście najdroższe. Sterownik Homelink 90-120€ Wiązka gotowa 59 € Do tego uchwyt na sterownik, parę śeubek i nakrętek jakieś 20-25 €1 punkt
-
1 punkt
-
WAUZZZ8K6DA154622.pdf WAUZZZ8K6DA154622_2.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8K6AA176390.pdf WAUZZZ8K6AA176390_2.pdf1 punkt
-
WAUZZZF42HA020412.pdf WAUZZZF42HA020412_2.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8E55A401981.pdf WAUZZZ8E55A401981_2.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8K38A008118.pdf WAUZZZ8K38A008118_2.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
Pierwsza awaria - padło łożysko. Odkryte przypadkiem, znajomy mechanik chciał sobie pooglądać auto od spodu, dałem się namówić bo miałem chwile. Po podniesieniu wyszły luzy na prawym tylnim kole, auto odstawione na nocne grzebanie o 21 , zaraz odbieram i gonię na umówioną geometrie, bo coś mi tam i tak nie grało od dłuższego czasu. Przy okazji okazało się, że mam na aucie Bilsteina B16 z 9-cio stopniową regulacją twardości i siły odbicia, zobaczyłem ile ten gwint chodzi - już mam powód żeby w weekend się napić. Nie muszę szukać okazji na siłę, jak co weekend..1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
WAUZZZ8E94A096967.pdf WAUZZZ8E94A096967_2.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Panowie, Odkopię temat - wczoraj po podpięciu kabelka wyrzuciło mi ten sam błąd tj: Znaleziono 1 błąd: 5120 - Sonda lambda 1; zespół 1 P2196 00 [101] - sygnał mieszanki za bogatej Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Nie zauważyłem żadnych zmian związanych z dynamiką auta/pracą silnika i na dobrą sprawę nawet nie orientuję się od jakiego czasu występuje problem. Podpowiedzcie czy wymagana jest natychmiastowa wymiana czy można jeździć z tym błędem (jakie niesie on skutki).1 punkt
-
Zwrotnice mocno koroduja, wszystko rozsadza i klinuje lozysko. Za kilka dni będę robił takiego grata to wrzucę foty1 punkt
-
1 punkt
-
Uszczelka pod pokrywą zaworów ulega degradacji przeważnie od wpływu temperatury. Robi się sztywna jak to powiedzieć plastikowa. Jak wyczuwasz że taka jest lub masz wątpliwości MUSISZ wymienić ją na nową (zalecenia VAG - zawsze wymień na nową).1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00