Radyjko założone..
Idealnie nie pasuje, bo jest tak jakby za wysokie o ok. 1mm. Nie wysuwają się cup holder i wizytownik, a esp nie odbija..
Będę chyba ramkę pilniczkiem traktował
20210527_192242.mp4
To nie są oryginalne czujniki, dalatego nie masz oryginalnego sterownika.
W autoscanie brakuje całej dolnej części z opisem błędów, znajduje się ona poniżej tego co wkleiłeś. Musisz zrobić autoscan a nie listę modułów w Gateway.
Wspomnialem o zaczepach na ktorych radio sie blokuje i utrzymuje swoja pozycje wysokosc itd da sie je odkrecic. Wystarczy je troche przyszlifowac aby radio sie lekko opuscilo cale i tyle nie trzeba szlifowac plastiku. Edit. Wydaje mi sie, że szlifowalem ta blaszke z jednej i drugiej strony aby radio sie opuscilo i nie blokowalo przyciskow
Miałem ten sam problem w swoim b8 2.0tdi, działo się tak co jakiś miesiąc, z czasem coraz częściej, aż w koncu samochód jeździł już tylko w trybie awaryjnym, okazało się że zawór egr był uszkodzony, po wymianie zaworu i po przeczyszczeniu kolektora ssącego problem znikł
Na wlepce powinieneś mieć kod dyposażenia 7X1= czujniki z tyłu lub 7X2=czujniki przód i tył. Sprawdź czy masz. Jak nie to zeób zdjęcie zderzaka z widocznymi czujnikami.
Nawet nie przypuszczasz, jak wielu nazywa radio Concert MMI.
Przyczyn może być wiele. wypadanie zapłonów, sprawdź świece kable i cewki, jak nie to, to może przepustnica, lub auto bierze lewe powietrze. Podłącz pod komputer i zobacz jakie błędy wyrzuci, bo po omacku to możesz pół auta rozebrać
kurw... sory nie mogę... obserwuje ten temat od kilku tyg... ? no nie moge... facet gdzie Ty masz pojecie o mechanice, renowacji itd... gdzie? przepraszam naprawde ale żygam na takie podejscie do auta... ASO, duze warsztaty! tak kurw... nie stać mnie na to masz racje i OK ale dzieki temu przy ludziach tu zgromadzonych i kontakcie tel. bo tez taki z nimi istnieje robie cos sam... i to nie polega na zakladaniu pierd... światełek w drzwiach zleconych w ASO. Szanuje zakup auta ktore posiadasz ale to co z nim robisz ? dramat... zainwestowałes tyle pieniędzy... kuw... po co? by bylo światełko? ładny detaling? zrozum... wszyscy Ci chcą powiedzieć że źle inwestujesz... auto samo w sobie jest lux i mozna zrobić fajny samochód ale nie w ten sposób co reprezentujesz... przepraszam... nie wytrzymałem... marnowanie pieniedzy... ja robie miesiąc by do B7 wstawić kamere cofania a gość wpierd...a... ponad 2 klocki w jakiś gówn... rejestrator... dramat... przepraszam raz jeszcze...
BOV Podobno HKS, wygląda inaczej niż podróby z chin, i według opinii kilku osób to oryginał, w każdym razie siedział już na miejscu jak kupiłem auto.
Dla porównania, tak wygląda oryginał w grubym projekcie na silniku 2JZ, na mistrzostwach driftingowych
Mam Numer wersji oprogramowania: 0188
Numer bledu:
Numer: VAG03276: Sprawdzanie układu zarządzania wersją oprogramowania.
Numer: VAG03175: Nieważny zestaw danych.
Znalazlem opis bledu AVG03276 Sprawdzanie ukladu ......
Wiaze sie to z zla obsluga ODIS/VAG. Ktos zle odlaczyl sie z interfejsem.
Rozwiazanie jest: Adaptacja 10 -> Channel 15 i wartosc jaka tam jest robimy XOR z wartoscia 12237 czyli dla wartosci 51666 mamy
12237 ^ 51666 -> 58911
Wynik wpisuje sie w nowa wartosc i "test" i "save".
Przynajmniej to mowia inne strony. A co jak to sie ma do mojego przypadku to wyjdzie w praniu wieczorem
jeżeli pytasz o mój unlocker, to nie jest to odblokowanie podczas jazdy, tylko ogólnie odblokowanie wejścia TV w RNS-e, które jest fabrycznie zablokowane.
Odblokowanie video podczas jazdy (VIM) to inna bajka. Czytałem na tym forum, że można to zrobić samodzielnie, bez żadnych zewnętrznych urządzeń.
W przypadku mojego rozwiązania, obraz z kamery cofania jest cz-b.