Skocz do zawartości

Ranking

  1. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      161


  2. hopek03

    hopek03

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      638


  3. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22932


  4. ShatyMK

    ShatyMK

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      217


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05/28/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Radyjko założone.. Idealnie nie pasuje, bo jest tak jakby za wysokie o ok. 1mm. Nie wysuwają się cup holder i wizytownik, a esp nie odbija.. Będę chyba ramkę pilniczkiem traktował 20210527_192242.mp4
    2 punkty
  2. To nie są oryginalne czujniki, dalatego nie masz oryginalnego sterownika. W autoscanie brakuje całej dolnej części z opisem błędów, znajduje się ona poniżej tego co wkleiłeś. Musisz zrobić autoscan a nie listę modułów w Gateway.
    1 punkt
  3. wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe i wlasnie w bloki 90, 91 i 93.
    1 punkt
  4. Wspomnialem o zaczepach na ktorych radio sie blokuje i utrzymuje swoja pozycje wysokosc itd da sie je odkrecic. Wystarczy je troche przyszlifowac aby radio sie lekko opuscilo cale i tyle nie trzeba szlifowac plastiku. Edit. Wydaje mi sie, że szlifowalem ta blaszke z jednej i drugiej strony aby radio sie opuscilo i nie blokowalo przyciskow
    1 punkt
  5. Dziwne, że nie ma błędu bo ikonka spirali powinna zakomunikować błąd w systemie, ale objawy wyraźnie wskazują jak by turbo odcięło na chwilę.
    1 punkt
  6. Miałem ten sam problem w swoim b8 2.0tdi, działo się tak co jakiś miesiąc, z czasem coraz częściej, aż w koncu samochód jeździł już tylko w trybie awaryjnym, okazało się że zawór egr był uszkodzony, po wymianie zaworu i po przeczyszczeniu kolektora ssącego problem znikł
    1 punkt
  7. Na wlepce powinieneś mieć kod dyposażenia 7X1= czujniki z tyłu lub 7X2=czujniki przód i tył. Sprawdź czy masz. Jak nie to zeób zdjęcie zderzaka z widocznymi czujnikami. Nawet nie przypuszczasz, jak wielu nazywa radio Concert MMI.
    1 punkt
  8. Przyczyn może być wiele. wypadanie zapłonów, sprawdź świece kable i cewki, jak nie to, to może przepustnica, lub auto bierze lewe powietrze. Podłącz pod komputer i zobacz jakie błędy wyrzuci, bo po omacku to możesz pół auta rozebrać
    1 punkt
  9. Większy jest z SQ7 i on pasuje pod tarcze 400mm. Wyglada podobnie to ten co Hammer wkleił.
    1 punkt
  10. kurw... sory nie mogę... obserwuje ten temat od kilku tyg... ? no nie moge... facet gdzie Ty masz pojecie o mechanice, renowacji itd... gdzie? przepraszam naprawde ale żygam na takie podejscie do auta... ASO, duze warsztaty! tak kurw... nie stać mnie na to masz racje i OK ale dzieki temu przy ludziach tu zgromadzonych i kontakcie tel. bo tez taki z nimi istnieje robie cos sam... i to nie polega na zakladaniu pierd... światełek w drzwiach zleconych w ASO. Szanuje zakup auta ktore posiadasz ale to co z nim robisz ? dramat... zainwestowałes tyle pieniędzy... kuw... po co? by bylo światełko? ładny detaling? zrozum... wszyscy Ci chcą powiedzieć że źle inwestujesz... auto samo w sobie jest lux i mozna zrobić fajny samochód ale nie w ten sposób co reprezentujesz... przepraszam... nie wytrzymałem... marnowanie pieniedzy... ja robie miesiąc by do B7 wstawić kamere cofania a gość wpierd...a... ponad 2 klocki w jakiś gówn... rejestrator... dramat... przepraszam raz jeszcze...
    1 punkt
  11. Mam i Ja Znowu się muszę przyzwyczaić hehe, ale jest spoko
    1 punkt
  12. BOV Podobno HKS, wygląda inaczej niż podróby z chin, i według opinii kilku osób to oryginał, w każdym razie siedział już na miejscu jak kupiłem auto. Dla porównania, tak wygląda oryginał w grubym projekcie na silniku 2JZ, na mistrzostwach driftingowych
    1 punkt
  13. Mam Numer wersji oprogramowania: 0188 Numer bledu: Numer: VAG03276: Sprawdzanie układu zarządzania wersją oprogramowania. Numer: VAG03175: Nieważny zestaw danych. Znalazlem opis bledu AVG03276 Sprawdzanie ukladu ...... Wiaze sie to z zla obsluga ODIS/VAG. Ktos zle odlaczyl sie z interfejsem. Rozwiazanie jest: Adaptacja 10 -> Channel 15 i wartosc jaka tam jest robimy XOR z wartoscia 12237 czyli dla wartosci 51666 mamy 12237 ^ 51666 -> 58911 Wynik wpisuje sie w nowa wartosc i "test" i "save". Przynajmniej to mowia inne strony. A co jak to sie ma do mojego przypadku to wyjdzie w praniu wieczorem
    1 punkt
  14. jeżeli pytasz o mój unlocker, to nie jest to odblokowanie podczas jazdy, tylko ogólnie odblokowanie wejścia TV w RNS-e, które jest fabrycznie zablokowane. Odblokowanie video podczas jazdy (VIM) to inna bajka. Czytałem na tym forum, że można to zrobić samodzielnie, bez żadnych zewnętrznych urządzeń. W przypadku mojego rozwiązania, obraz z kamery cofania jest cz-b.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...