Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      5

    • Postów

      5816


  2. FroS-t

    FroS-t

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      626


  3. R4xx

    R4xx

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      409


  4. Tkoczu_

    Tkoczu_

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      134


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/08/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ostatnio mało czasu na cokolwiek, każdą wolną godzinę spędzam przy nowym domu... na forum rzadko zaglądam, więc sorry za brak odpowiedzi itd... Dziś jednak znalazła się chwila na ogarniecie furki i pokazanie w całej okazałości z nowym grillem w plaster miodu Zdjęcia bez przeróbek. prosto z tel...
    5 punktów
  2. Kolejny Up Jesli chodzi o szkodę na aucie , Euroins zachowuje swoje daleko idące sk***ysynstwo na ciaglym jakże wysokim poziomie i po poinformowaniu firmy walczącej w moim imieniu o szkody w mieniu i zdrowiu, iż szkodę na wózku córki ponieważ byl w bagażniku przenoszą na szkodę na aucie bo jest to za duży przedmiot, to na pismo prawnika o wezwanie do zapłaty nie odnoszą się w ogóle... Pomimo iż chcą podpisać ugody na zdrowotne to jeśli chodzi o szkodę na pojeździe maja wypierdolone totalnie.... W piątek poszedł już pozew do sądu, wiec teraz, czas nie ma już znaczenia, nikomu nigdzie sie nie spiesz.... Skoro tak gramy, no to gramy, ja właśnie się źle poczułem, zdiagnozowany wstrząs mózgu daje o sobie znać, czas na kolejnych lekarzy....
    3 punkty
  3. Wygląda świetnie, na czarnym samochodzie bardzo mi się ta modyfikacja podoba. Nawet zrezygnowałem z robienia plastra u siebie i oddałem komplet @Michałwr. Na jaśniejszych jakoś mi to nie leży, może kwestia gustu @kamil-vag graty za kolejnego trafionego moda Porównanie S-Line vs Plaster:
    2 punkty
  4. Dla mnie sztos. Twoje auto jest tak zrobione jak lubie. Dużo smaczków w super oryginale. Fajna. Dla siebie już tez zamówiłem ten plaster do zderzaka, całkiem inaczej to wygląda. Teraz jeszcze wolny weekend znaleźć w tym roku i kratę piwa. Będzie można działać
    1 punkt
  5. pod lędźwie wtyczka bezpiecznika ma numer: 4B0937530 pod elektryczne fotele wtyczka ma numer 4A0937530 później jak będę miał etkę pod ręką to Ci podam numery konektorów aha w aso ta 4B0 kosztuje jakieś 22 zł
    1 punkt
  6. I wszystko na miejscu, może nawet na dobre to wyszło Kiedyś było tak : Aktualnie:
    1 punkt
  7. Więc nadszedł ten moment w którym sprzegło się rozleciało, przy 304k km pojawiły się spore drgania i szum z okolic skrzyni, odrazu zamówiłem części i wziąłem się za demontaż skrzyni, po rozebraniu okazało się że jednak nie tarcza sprzęgła, a metalowa blaszka na obwodzie docisku pękła pewnie ze zmęczenia i tarła o obudowę skrzyni. Widziałem juz rozwalone tarcze sprzęgła w 1.8T i tego się spodziewałem chociaż auto do końca jeździło, dobrze wysprzęglało. Wpadł zestaw AWX z tarczą od BEXa ze sprężynkami. Nr części: - Koło zamachowe LUK 415 0231 10 (AWX) - Tarcza sprzęgła LUK 323 0645 10 (BFB, BEX) - Łożysko oporowe LUK 500 1050 10 - Docisk sprzegła LUK 123032411 (AWX) przy okazji demontażu skrzyni wymieniłem: włącznik świateł cofania FAE 41303 oraz wysprzeglik SACHS 8E0 721 257 B + pierdoły typu: uszczelka miedzy turbo--downpipe, obejma skręcana wydechu, płyn ATE SL6 Dot4. Zdjęć za dużo nie mam bo troche było roboty, a czas gonił żeby auto nie stało. Zeszło mi około 10h (demontaż+montaż) robiąc to pierwszy raz w tym aucie. Któryś przegub z wału mi sie rozleciał wiec musiałem to wyczyścić, złożyc, nasmarować więc dodatkowy czas na robote doszedł . Podsumowując stare sprzęgło dość dużo wytrzymało bo aż 18lat 304k km, do tego ostatnie tysiące km auto po programie więc dostało pod koniec swojego żywota, widać że było przegrzane bo są kolorowe ślady, a nigdy mi się nie ślizgało. Quattro dodatkowo obciąża napęd i sprzęgło, dwumasa musi więcej drgań tłumić, wyrąbana też już nieźle była więc nawet nie myślałem jej zostawiać, może jak ktoś ma ośke to dwumasa przejedzie 2 tarcze sprzęgła. Nowy zestaw AWX+ tarcza BEX pasuje p&p, drgań żadnych nie ma, teraz przyjemniej się jeździ. Polecam
    1 punkt
  8. Fakt, podejście bardzo pro klienckie, ale nie wiem jak inni, dla mnie samo to, że częsci te tak padają (tylko na tym forum pełno przypadków) kompletnie skreśla to coś. Co mi po tym, że wymienią, jak muszę się bujać z niesprawnym autem i płacić / zawracać gitarę ponownie mechanikowi (ilu ma umiejętności i możliwość samodzielnego montażu? 1% ogółu). Dobry produkt to taki, który montuję i zapominam. Niska cena i jakość mnie nie interesuje. Niech podniosą cenę i jakość. Wszystko to moja subiektywna opinia, nie każdy się musi z nią zgadzać.
    1 punkt
  9. Dokładnie tak jak mówisz, chłopowi brakuje tylko czerwonego nosa i trochę pudru, cyrk idealny . Zastanawiam się gdzie się podział ten jego ,,widełorejestrator", który miałbyć w styczniu.
    1 punkt
  10. Nie mają? Mają tylko Ty wolisz robić z siebie klauna na forum xD Nie oszukuj się, Twoje B8 nawet nie równa się wyposażeniowo do aut z lat świetności Depeche Mode Tylko korbek brakuje. Ja zamawiałem klamy od RS4 z DE i były na 3 dzień u mnie, praktycznie błyskawiczne dojście. U Ciebie to miesiąc idzie
    1 punkt
  11. Wracam po krótkiej przerwie Auto zostało zakonserwowane; Krótki przebieg jak to wyglądało, najpierw zostało wszystko rozebrane belka pojechała do piaskowania kołyska też . Przednie zawieszenie też całe zdemontowane. Całe podwozie zostało najpierw umyte karcherem później mój drogi sąsiad namieszał jakąś chemię, wlał sobie to do butelki ze spryskiwaczem i wszystko pryskał i mył szczotką do garnków no nie do wiary. Gdybym nie był tam i nie widział tego to bym nie uwierzył, jak już wszystko umył tym super fajnym środkiem który to bardzo dobrze puszczał każdą smołę brud stary olej czy cokolwiek to znowu zostało umyte karcherem później znowu poszedł ten cudowny środek i szczotka do garnków i znowu karcher. Aż została oryginalna fabryczna konserwacja i farba. Ku mojemu zaskoczeniu i wielu innych osób samochód jest 2003 roku a nie ma na nim ani jednej łaty spawanej ani jednej większej korozji tylko i wyłącznie delikatne naloty. W kilku miejscach odchodziła konserwacja i był nalot rdzy zostało wszystko ściągnięte dopóki schodziło wyczyszczone przesmarowanie zjadaczem rdzy, odtłuszczone i zabezpieczone najpierw podkładem reaktywnym, a później konserwacją noxudol, wszystkie otwory zostały potraktowane również konserwacjami. Belka i kołyska po piaskowaniu od razu zostały pomalowane. A jak wyschło to potraktowane również konserwacją. Od razu przy okazji tego wszystkiego jako że w naszych cudeńkach po tylu latach wychodzą piękne kwiatki na przednich błotnikach, błotniki zostały zdemontowane maska również, ranty błotników zostały wypiaskowane z obydwóch stron i wszystko zabezpieczone jak wyżej, dodatkowo błotniki i maska zostały pomalowane pod kolor samochodu czeka mnie jeszcze polerka ale muszę trochę ochłonąć. CDN…
    1 punkt
  12. Przem8 czyli ja zamiast czujnika położenia walka rozrządu wymieniłem czujnik położenia wału korbowego? wymieniłem ten co jest szara wtyczka, których jest więcej tam w okolicach płynu chłodniczego. A czujnik położenia wałka rozrządu znajduje się gdzie? Z góry dziękuję za pomoc
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...