Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      34524


  2. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      434


  3. jedrekx

    jedrekx

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      2038


  4. lukanio143

    lukanio143

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      26


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/11/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. końcówka wydechu dwururka chromowane lusterka duże lustro prawe
    2 punkty
  2. wychodzi to tak: jakby co komplet w drzwi i deskę mam na sprzedaż. włókno węglowe po odpowiednim procesie, potem klar 2k HS i ceramika. nic nigdy nie będzie miało podejścia udając carbon do carbonu samego w sobie Także jakby ktoś chciał jakis element w carbonie, to pisać na pw. W ciągu ostatnich kilku tygodni znacznie poprawiłem proces i jakość,n, więc zapraszam.
    1 punkt
  3. Wystarczy że tylko chwilę silnik pochodzi i można jechać normalnie bez zamulania.
    1 punkt
  4. Nie ma czegoś takiego. Sprężarka jako 'łożysko' ma warstwę oleju, czyli w teorii wirnik nigdy nie powinien dotykać tulejki, w której jest osadzony bo pomiędzy zawsze powinien być płaszcz olejowy. Dlatego tak ważne jest aby nie żałować na dobry olej i wymieniać maks co 10 000 km, pomijając zabawy z zagęszczaniem go.
    1 punkt
  5. Lampy i zderzak mocowania lamp itp
    1 punkt
  6. Nigdy o takim procesie nie słyszałem. Posłuchaj tylko czy nie ma jakichś niepokojących odgłosów z turbo i po robocie. Wykasuj błędy później możesz logi dynamiczne zrobić.
    1 punkt
  7. poprzedni (pierwszy) właściciel mojego domu wybudował mikroskopijny garaż, w którym trzymał Matiza i nie rozważał nigdy, że może mieć większe auto.. wobec czego samochód mój i mojej małżonki stoją pod chmurką. w przyszłym roku planuję postawić wiatę.. cabrio trzymam u rodziców w garażu ML'a będę sprzedawał we wrześniu bo szanownej małżonce nie przypadł do gustu i pozostała przy swoim Renault. także to tylko chwilowy nadmiar aut P.S. @Hugo, który to taki dowcipniś i zmienił mi dane w profilu?
    1 punkt
  8. Bo przedliftowe coupé było z silnikiem v8
    1 punkt
  9. No skoro tak to może zacznij od podoginania konektorków we wtyczkach do pompek jak kolega wyżej napisał. Ale jak to nie pomoże to niestety....
    1 punkt
  10. Zacznij od podgięcia konektorow pompowtryskow, jak nie pomoże to jak kolega wyżej napisał, uszczelniacze i podkładki do wymiany.
    1 punkt
  11. mój filmik 3.46 - 3.57
    1 punkt
  12. 159zł meguin promocji na vst z tego co wiem od opiekuna więcej nie będzie ale kto wie jak słupki sprzedaży spadną.
    1 punkt
  13. Napis guattro fajny, tylko czy jest sens pokazywać komuś coś czego się nie ma? Dla mnie przerost formy nad treścią ale to właścicielowi ma się podobać, rzecz gustu jasna sprawa.
    1 punkt
  14. Koledzy jak wam jeszcze zależy to podaję wymiar - 22mm
    1 punkt
  15. Myślę że należy wystrzegać się oleju rozlewanego z beczki. Okres przechowywania oleju jest długi więc nawet produkt z "ubiegłego" roku spokojnie nożna używać.
    1 punkt
  16. Podejrzewam ze czy wleje 5W30 czy 5W40 to całe G to odczuje
    1 punkt
  17. hej u mnie tez wystąpił ten ów dzwięk ale po zmianei VP na nowa wszystko ucichło, turbina przeładowywała od około 2200 rmp grubo ponad normę ok 200-300 mili barów. sprawdz egr N75 jak taki wystepuje w 2.0 tdi i zobacz gdzie moze uciekac powietrze pewnie w oklicach dolotu. Ten dzwiek to nie dzwiek łopatek trących o muszle tylko dzwiek gdzies niezagospodarowanego powietrza z tb
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...