Kuba po logach to wygląda, że trzeba by się pobawić trochę regulacją ramienia gruchy i zderzakiem...
Postępowanie w przypadku niedoładowywania przy niskich obrotach i przeładowywaniu powyżej 2500 obrotów na minutę.
- Kręcąc śrubą regulacyjną skrócić ramię siłownika gruszki o około 1 mm
- Wykręcić (skrócić zderzak) 0,5mm
- Wykonać jazdę testową z Logowaniem parametrów w Grupie 11 sprawdzić czy doładowanie silnika jest prawidłowe
Co to da ? skrócenie sztangi powinno skutkować większym boostem z dołu, natomiast wysunięcie zderzaka ograniczyć ewentualne przeładownaie...
Trzeba próbować, potem logowanie i sprawdzenie... aż do skutku...
Jeśli N75 wymienione i podciśnienia szczelne to nie ma opcji, żeby to inaczej zgrać...metoda prób i błędów, tym bardziej, że to turbo po "regeneracji"