Skocz do zawartości

Ranking

  1. karolek_ust

    karolek_ust

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      63


  2. Bambr97

    Bambr97

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      175


  3. _małyTM_

    _małyTM_

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      192


  4. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      5816


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/01/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Myślałeś nad pracą przy produkcji filmów? Taki Vega mógłby nieźle skorzystać przy współpracy z tobą nad efektami specjalnymi.
    2 punkty
  2. Jakich dzieci i jakie bajki, chciałbyś by twoje dzieci czytamy takie bzdury. Nadaje się do ukryta prawda hehe
    2 punkty
  3. Stań gdzieś tak, żeby d*pa była wyżej niż silnik...jak rano odpali normalnie to do wymiany oringi na pompowtryskach...
    1 punkt
  4. Zaiste stara gałka dobra jest Ale nowa oryginalna z ASO potężniejszą mocą włada
    1 punkt
  5. Autor tematu powinien pisać bajki dla dzieci.....tylko po głębszym namyśle i One nie czuły by się oszukane.....?
    1 punkt
  6. Auto odebrane, robota wykonana bardzo profesjonalnie , lakier lustro, jestem mega zadowolony, ponoc ta powłoka ma jeszcze do tygodnia pogłębić kolor ale to ja już sie na takich rzeczach nie znam
    1 punkt
  7. Patrząc po tym logu i ciśnieniu to klima staruje na kilka sekund, a tak to utrzymuje ciśnienie spoczynkowe 5bar.
    1 punkt
  8. Wcześniej pisałeś że wentylator się nie załącza. Weź zobacz czy podczas włączenia klimy odpala się on bo może przy większych obrotach silnika chłodnica nie odprowadza tyle ciepła i robi się za duże ciśnienie w układnie przez co komputer rozłącza tobie klimę.
    1 punkt
  9. Witam. Auto mam 2 lata, zrobiłem w tym czasie ponad 50 tys. km. Prawdziwy przebieg wyjdzie około 600 tys. przypuszczam. Olej zawsze Valvoline 5w40 po uprzednim stosowaniu Liqui Molly. Na początku tego roku zrzucałem miskę by zmienić uszczelnienie i przy okazji czyściłem smoka. Ku mojemu zaskoczeniu było czysto. Do rzeczy, od jakiegoś czasu zacząłem u siebie słyszeć takie klekotanie. Występuje na jałowym na ciepłym silniku. Przy dodawaniu gazu zwiększa częstotliwość. Jak się wsłuc**ję to zlokalizowane jest jakby z tyłu z lewej strony silnika. Jak silnik jest ciepły i jadę to nie występuje od razu po zatrzymaniu. Trzeba poczekać kilka sekund wtedy się pojawia. Czy ktoś miał taki problem i go skutecznie rozwiązał? Wiem, że zaraz posypią się sugestie zmiany napinacza, ale według mnie napinacz powoduje bardziej takie szeleszczenie, a nie klekotanie. Miałem takie szeleszczenie w poprzednim A4. Klekocze identycznie jak na filmie poniżej.
    1 punkt
  10. Nic nie robilem jeszcze , myślałem ze instalacja jest jak zobaczyłem wtyczki pod fotochrom w lusterkach zewnętrznych
    1 punkt
  11. A mógłbyś jakoś zrobić spis potrzebnych tulei i nakrętek. Znalazłem na jakiejś stronie sklepu internetowego zestaw naprawczy, chyba 6 tulei, ale nie maja bardziej dokładnego opisu. Jedyne, co znalazłem aby przybliżyć temat, to rysunki na jakiejś rosyjskiej stronie, z których wynika, że : - tuleje wahacza poprzecznego są obie takie same - 8E0501541S, - tuleje wahacza wzdłużnego (dolnego) od strony piasty - 8E0505203D - tuleje wahacza wzdłużnego - i tu jest problem, nie mogę dokładnie tego ogarnąć, występują tu części o kilku nr. OEM. - drążek kierowniczy - 8E0501529K - poduchy wózka - 8E0505145AP/ i AR Na poniższym rysunku co nieco widać, ale sprawa dalej jest nie jasna. Nie wiem, czy jest podział na rodzaje zastosowanych w autach zawieszeń. Może ktoś zna się na tyle, aby jakoś to ogarnąć....
    1 punkt
  12. Też miałem ten problem musisz wymontowac caly mechanizm i zdemontować plastikowa oslonke przy silniczku tam są 2 mosiężne blaszki wystarczy je podgiąć żeby był lepszy styk i przy okazji sprawdź czy nie są zapieczone oski powinno pomuc.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...