Skocz do zawartości

Ranking

  1. R4xx

    R4xx

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      409


  2. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      434


  3. Patryk14

    Patryk14

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      68


  4. bobikos

    bobikos

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2133


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/20/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. W życiu, toż to moje dziecko Większą więź odczuwam z tym staruszkiem niż nowym nabytkiem. Nic nie dłubałem ostatnio ani przy jednym ani przy drugim. Moją uwagę i czas pochłaniały sprawy przywrócenia BEXa do stanu sprzed przygody. To, jak działają ubezpieczalnie w tym kraju, to istny, złodziejski festiwal spierd****** Bardziej siostrę rzekłbym. Wystarczy spojrzeć:
    3 punkty
  2. To B6 ma w sobie coś co ciężko jest opisać. Jest na swój sposób wyjątkowe. B8 ładne ale po prostu zwyczajne jak na dzisiejsze czasy.
    2 punkty
  3. Albo opornik, albo zmiana klimatronika na wersję bez grzania.
    1 punkt
  4. Ja zostawiam stare, ale jak wymienisz to tez się nic nie stanie. Tylko przy zmianie śrub pamiętaj aby przed wkręcenie je posmarować klejem do gwintów
    1 punkt
  5. No i to mi się podoba! Szczerze? Wiem, że B8 ma potencjał bo jeszcze by musiała być dobra felga, jakaś ciemna lampa, dechrom, ale na chwilę obecną... B6 to przy B8 mega kot! :)
    1 punkt
  6. Normalnie "obcy" licznik zadziała,oczywiście nie odpalisz-ale chociaż się dowiesz czy licznik nawala. Możesz kupić angola dla testu,jak będziesz chciał go przerobić na eu jeżeli się okaże iż licznik zawinił, to podmienisz tarcze i podeślesz wsady eeprom do @Banan ,on ogarnie Ci to i wgrasz gotowy wsad (wystarczy kabel kkl i vag eeprom). Edit: Jeżeli jednak to licznik blokuje to jednak się nie połączysz z nim by zgrać wsad. Potrzeba będzie to zrobić wysyłkowo (zgranie eepromu bezpośrednio z kości).
    1 punkt
  7. Zadam tu bardzo ważne pytanie - problem pojawił się nagle z nikąd czy coś konkretnego było robione i od tego momentu tak masz? Najprostsza czynność przy tej diagnozie to będzie właśnie zamiana miejsc wtryskiwaczy i obserwacja czy błąd 'przeskoczy' na inny cylinder Jeżeli to nie pomoże to jak wcześniej napisał przem8 sprawdź dokładnie wiązkę w miejscu gdzie są wpięte przewody od LPG - powinieneś znaleźć bez problemu. I trzeba to zrobić dokładnie, bo wygląda na delikatnie naderwany przewód lub korozję i w losowych momentach od wibracji i temp. przerywa obwód. Możliwe też, że komputer LPG padł. Błąd wskazuje przerwę w obwodzie wtrysku a instalacja LPG jest wpinana m.in. właśnie w obwód wtryskiwaczy tak, aby go przerwać i to właśnie sterownik LPG 'zwiera' obwód wtryskiwaczy Pb. Jeżeli do Twojej instalacji LPG jest dostępny pinout wtyczki sterownika to można by spróbować odpiąć sterownik i zmostkować odpowiednie piny żeby ominąć LPG i tym samym wykluczyć tą przyczynę. Jednak zacznij od zamiany wtrysków, później DOKŁADNE sprawdzenie wiązki i na koniec sprawdzenie kompa LPG.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...