Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10/05/21 w Odpowiedzi
-
Olejem jakoś się nie przejmuje, stan jest jak na razie ok, więc będę po prostu obserwował, być może popierdółka na autobanie trochę się przyczyniła do wciągnięcia... Dotarły dziś części do rozrządu, postawiłem na DAYCO. @Dev założył tego sporo i mówi, se ok, więc nie ma się co chyba obawiać... Do tego filtry Mahle. Za całość ze zdj ponad 600zł, i jeszcze jedzie rolka napinacza paska osprzętu z INA za ponad 100 zł Swoją drogą, czy to nie jest chore, że za kpl rozrządu płaci się 315 zł, a sam napinacz z INA jest droższy ? Siłownik mam ok, więc decyzja, że wymienię tylko rolkę... Muszę jeszcze dokupić olej, i myślę na kolejne 50 tys wlać cerateca...tylko jaki ten olej hehe, znowu trzeba przestudiować karty charakterystyki i wybrać coś sensownego dla 505.01... W 1000zł za serwis powinienem się zamknąć, i spokój na kolejne 5 lat Oczywiście z wymiany zrobię jakieś foty i zdam relację ?5 punktów
-
3 punkty
-
Cześć, Przedstawiam wam moje daily na codzień. Auto kupione w 2013r z przebiegiem 69tys, VW tiguan MK1 2,0TDI rocznik 2009r z polskiego salonu. Z wyposażenia w sumie niewiem czy bogato czy nie, bo temat tiguana w internetach jest niszowy. - PDC przód i tył - Nawigacja RNS510 z wgranymi polskim mapami w 2014r, ale mam problem z anteną nawigacji od samego początku, takze w sumie nie korzystam z tej nawigacji. - Fotele z ogrzewaniem, manualne - licznik z FIS biały - webasto i zapewne wszystkie podstawowe wyposażenie jakie tam jest. Nie mam zdjeć z zakupu, jedno ze starych zdjeć jest z 2014r W 2013r auto dostało kuracje wzmacniającą w R-performance - usunięcie DPF - zmiana turbo na 2,0TDI 170KM - strojenie - założyłem felgi z A4ki odziedziczone, czyli flat five, które mam do dzisiaj na aucie, choć 2szt zostały wymienione z powodu samostnego pękniecia(nie skrzywione) W zasadzie do 2021 jeżdziłem sobie i nic nie robiłem aż do stycznia tego roku, postanowiłem kupić kompletne wnętrze skórzane i to było to co trzeba w tym aucie, wnętrze z zwykłego szarego przekształciło sie w fajny brąz. W wakacje postanowiłem oddać auto do lakiernika, ze wzgledu na kiepski stan zewnetrzny auta. Nauczony doświadczeniem z audi A4, w trakcie prac zmieniłem kilka rzeczy - Wpadła tylna dokładka zderzaka z polifta R-line z dyfuzorem, który poszedł w kolor srebrny. Nie znalazłem listw nadkoli R-line w rozsądnej cenie, wiec trzeba było wymyśleć obejście ich braku, ponieważ seryjne listwy były inne. Załatwiliśmy to tak: Dospawany kawałek drugiej dokładki jako przedłuzenie całości załatwił problem braku listw nadkoli R-line. - Wpadł wydech z golf VII na dwie strony z ori chromowanymi końcówkami. Niestety bez klap. - zmieniłem zwykłe listwy drzwiowe na wariant R-line, przy okazji dowiedziałem sie że istnieją 2 rodzaje listw chromowanych, które nie są kompatybilne miedzy sobą. - wpadły siłowniki maski przedniej, bo tiguan fabrycznie ich nie posiada - wymieniłem odblaski na podświetlane lampki po z gaszeniu czarne w tylnym zderzaku. - lakier wpadł z Landrovera z 2019r - komplet zacisków został wypiaskowany i pomalowany fajny błękit. Plany - zmiana licznika na kolor - zmiana panelu klimy na nowszy typ z polifta 2014 - zmiana felg na wzór R-line - obszycie podsufitki na czarno1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Wiesz co, ja za wnętrze płaciłem z wysylką 100zł, nie mam pakietu światło więc tam żarówek było 9 albo 10, włącznie z klapą bagażnika, podświetlenie rejestracji możesz u mnie zobaczyć, moduły coś jakby Q5 takie z soczewkami to chyba 50zł komplet. Miałem kiedyś wnętrze od kogoś z grupy to tragedia, chamskie zimne światło, działały zero jedynkowo a potem zmieniały jeszcze barwę po roku.1 punkt
-
W ramach ciekawostki dodam, że kiedyś w A4 też wydawało mi się, że słabo działa wspomaganie. Co prawda nie miałem problemu jedną ręką kręcić, ale łapę mam sporą Zmieniłem z ciekawości pompę, zmieniłem maglownicę na wersję z servotronic, którą regenerowałem 4 lata później, nowy zbiorniczek z sitkiem i szczerze mówiąc za każdym razem było tak samo/podobnie. Jedynie chyba zaworki pozostały te same, ale wątpię żeby to było to. Teraz z perspektywy A6 mogę tylko powiedzieć, że w A4 wspomaganie jest słabsze jak w innych autach.1 punkt
-
1 punkt
-
Eżektor do wymiany i sprawdź czy się poprawi. Póki korekty nie przekraczają 10% to teoretycznie jest ok, a przepływka że wymieniana to co, nie mogła się zepsuć? Teraz wszystko gówno warte.1 punkt
-
@Gregory87 Proszę o wykodowanie Audi A4 B6 WAUZZZ8E03A2958901 punkt
-
1 punkt
-
W tych skrzyniach lubią padać łożyska. Moja wyje przy 100-120 km/h1 punkt
-
WAUZZZ4B62N148847.pdf1 punkt
-
WAUFFAFL7FN035238.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8K6DA198281.pdf1 punkt
-
WAUDFAFC3EN076343.pdf1 punkt
-
WAUZZZ4B83N041462.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8E07A273541.pdf1 punkt
-
WAUZZZF44HA149574.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8K8BA025858.pdf WAUZZZ8P29A150991.pdf1 punkt
-
środkowy nr jest błędny WAUZZZ8EX4A200379.pdf WUAZZZ4B73N903768.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8E67A152786.pdf1 punkt
-
Jak już to tu nie oringi będą problemem a podkładka mosiężna na dole pompowtrysku. I to tak naprawdę na jednym, no może 2 czyli 1 i ewentualnie 4.1 punkt
-
Ta technix to zawias dla pomnika, albo pod sprzedaż auta, dobra decyzja. Szukaj czegos lepszego, albo u sida KW klepnij na raty, co nowe to nowe.1 punkt
-
Dopiero jutro wieczorem, wcześniej nie dam rady1 punkt
-
Witam serdecznie tez bym poprosił o rozkodowanie WAUZZZ8EX3A257308 dziekuje i pozdrawiam1 punkt
-
Mój vin WAUZZZ8E75A079733 TEZ JESTEM CIEKAWY1 punkt
-
podaj mail jutro Ci wysle1 punkt
-
Witam nr jest ok tylko po WAUNAF43HNzero51879 pozdrawiam kz1 punkt
-
1 punkt
-
/Witam tez mam prosbe o wyposazenie VIN WAUZZZ8E45A577940 i mam jeszcze sprawe do Ciebie a mianowicie chodzi o nr pompy wspomagania jaka siedzi w srodku. Czy mozesz mi spr nr po vin?1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00