Skocz do zawartości

Ranking

  1. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      5

    • Postów

      434


  2. FroS-t

    FroS-t

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      626


  3. siemian

    siemian

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      2655


  4. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22931


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/27/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Korekta... Miałem czas więc lakier przed zimą ogarnięty Przygotowanie Tak wyglądają wcześniej wrzucone Gyeon Trim i View Korekta Zaprawki A po korekcie na auto wpada absolutny top od Gyeon, powłoka dostępna tylko dla akredytowanego studia a mianowicie: Gyeon Duraflex Wrzuciłem też w końcu czarny emblemat na tył, kupiony z Allegro z jakimiś tam numerami ale raczej to nie ori zresztą do b8 nie spotkałem ori na tył....., tak czy inaczej wykonanie naprawdę ekstra. No i tak to wyszło na gotowo, efekt ciężko oddać bo lakier to Ibis White czyli białe Uni , poza tym pogody nie ma, co chwila deszcz więc fotki przed domem, jeszcze w południe w pełnym słońcu no ale coś tam chyba widać, że było smarowane... A teraz starczy już tych detailingow, czas coś zrobić z zawieszeniem i kołami, żeby to w końcu zaczęło jakoś wyglądać Pozdr! Żartuje, detailingów nigdy dość
    3 punkty
  2. Cześć, osobiście zdechło mi sprzęgło, auto po programie, a o sprzęgłach od CGLC naczytałem się że raz działają dobrze raz nie. Podziękowania dla Gregory87 za pomoc w identyfikacji sprzęgieł w 2.0 TDI po 2016 roku, kolega elegancko po paru numerach vin odnalazł jakie sprzęgła są w nich montowane bo ETKA NIEJEDNOZNACZNIE OKREŚLA RODZAJ DWUMASY DO SPRZĘGŁA. SKRZYNI I SILNIKA. Szukałem dosyć sporo, prześledziłem wszystkie rodzaje sprzęgieł montowanych w B8 FL oraz B9 niezależnie czy to ośka czy quattro diesel czy benzyna. Na początku zacząłem rozglądać się za sprzęgłem od a4 b8 3.0 TDI, silnik CLAB czyli ośka w 3.0 TDI w serii ma 204km więc więcej niż u mnie po programie (mam 194 konie i 390 niuta silnik CJCA), Według katalogu docisk CLAB jest taki sam jak w CNHA (190km), ale dwumasy się różnią. Znalazłem w okolicy sprzęgło z silnika 3.0 tdi 240km, podjechałem sprawdzić czy fizycznie się różnią i tak różnią się. Sprzęgło z A4 B8 3.0 TDI do A4 B8 2.0 TDI Kiedyś przeczytałem tutaj na forum że nie podejdzie bo "języki" sprzęgła są wyższe w 3.0 tdi i tarcza ma inna ilość frezów. Tarcza sprzęgła z 3.0 TDI 240km ma tyle samo frezów co 2.0 tdi, ALE.. Całość sprzęgła jest wyższa nie chodzi o języki, tylko całość jest wyższa o jakieś 1.5cm. Na tym momencie skończyłem zainteresowanie sprzęgłem z 3.0 tdi (zdjęcie poniżej). Sprzęgło z 2.0 TDI A4 B9 do 2.0 TDI A4 B8. Wszystko rozchodzi się o mocniejsze sprzęgło do b8 bo zdarzają się sytuacje w którym na rozgrzanym silniku przy ruszaniu auto szarpie. W A4 B9 również się to zdarza i to w silnikach 190 konnych w ośce, przy przebiegach około 160k km. To akurat potwierdzenie od osób którym się to przytrafiło, ale tak jeżdżą (dane od 2 osób auta 2015-2016 rok). Koło dwumasowe Komplet sprzęgła QUATTRO Łożysko 0CS105266L 0CX141015H - 0B4198165 OCX141015K - 0CX141015B + 0CX141015D + 0CS141015E - Koło dwumasowe 0CS105266L nie wiedzieć czemu jest montowane, aż od początku silnika 190km czyli montowanego w a6 c7 oraz a4 b8 przy silniku CNHA i montowane są dalej w A4 B9 2.0 TDI i 2.0 TFSI 252 konie. Sprzęgła w A4 B9 różnią się oznaczeniami, bywa tak że inna końcówka literowa np. E zamiast D oznacza inną skrzynię i silnik. (0CX141015B = silnik 190km, 0CX141015C = silnik 150km). Nie znalazłem nigdzie informacji jakie są różnice w wykonaniu, ale wnioskuję, że 190 koni ma mocniejsze sprzęgło niż 150, ale mogę się mylić. Sprzęgła z quattro do ośki powinny podejść bez problemu, różnią się jedynie tym że quattro ma na tarczy dodatkowe sprężyny. Porównanie sprzęgła z a4 b8 i a4 b9. Sprzęgła w A4 B9 mają inny mechanizm wyciskania sprzęgła. Mianowicie łożysko w B8 zostaje bez zmiany, a całość sprzęgła jest przekładana. Koło zamachowe w B9 jest lżejsze ma mniej "materiału" osobiście kupiłem też koło zamachowe, ale zostawiłem swoje. Mam nadzieję że się komuś przydadzą takie informacje.
    1 punkt
  3. Wychodzi na to, że przeplywka do wymiany. Jak możesz to popraw dynamiczny 2+33, bo coś poszło nie tak.
    1 punkt
  4. Jak widać dobra zmiana i nowy ład działa. ???
    1 punkt
  5. Logi porób bo być może problem jest tylko z mieszanką.
    1 punkt
  6. Jeśli macie dylemat co do regeneracji zacisków że może sam sobie pomaluje bo kolega ma piaskarke i nie daleko malują proszkowo to polecam odrazu wysłać do Pana Dev'a i macie temat zalatwiony profesjonalnie w przystępnej cenie.
    1 punkt
  7. AQ jest chyba ze 101KM z tego co pamiętam, ECU raczej poradzi sobie BIPami by wyrownac pracę, na taka krótką podmianę myślę, że da radę, ale na dłuższą metę lepiej wstawić coś ze 130KM...
    1 punkt
  8. Oczywiście błąd SVM po aktualizacji jak najbardziej moge skasować natomiast nie zdalnie tylko już stacjonarnie lub jezeli ktos ma program VCP to poinstruje , natomiast niema żądnego wpływu na działanie auta i jednostki
    1 punkt
  9. Dokładnie. Śmiało polecam.
    1 punkt
  10. Ja mam z przebiegiem powyżej 200 tys. Kupiłem rok temu od Niemca z przebiegiem 202 tys. obecnie mam 224 tys skrzynia w/g mnie działa perfekcyjnie, w/g książki olej był zmieniany w serwisie przy przebiegu 176 tys. Obecnie szukam kogoś kto podejmie się wymiany oleju z filtrami, może ktoś chętny ?
    1 punkt
  11. Zgadza się ale opinię można wystawić. Po to wstawił zdjęcie aby ocenić
    1 punkt
  12. Nowa gałeczka Kierownica obszyta na wzór sline z czarną nicią, szare wykończenie wymienione na piano + znaczek "S", nie chciałem żadnych S7 czy Sline bo jednak to nie jest żadna z tych wersji:) Dlaczego nie ścięta? Nie ma grzanej a na przeróbkę się nie zdecydowałem.
    1 punkt
  13. Z Twoich ust to mega komplement bo przecież Ty gustu nie masz Mnie wystarczy ze wysłałeś mi kiedyś zdjęcie jakie kierownice Ci się podobają i wszystko wiem Cóż jesteś chyba jedyna osoba której te koła się nie podobają, ale każdy ma prawo do swojego zdania ;-)
    1 punkt
  14. Zjazd z Gubałówki, w stronę Kościeliska. Dlatego ja ze szwagrem jak zaczyna się robić monotonnie to 2 z przodu na prędkościomierzu i można się trochę podniecić. Szczególnie w okolicach Kato, tam 3 pasy, można smigać
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...