Skocz do zawartości

Ranking

  1. Leszczonka

    Leszczonka

    Pasjonat


    • Punkty

      5

    • Postów

      45


  2. R4xx

    R4xx

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      409


  3. HOLMATRO

    HOLMATRO

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      318


  4. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      5816


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/14/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Kur...aa genialny system auto hold,jak ty byś miał acc np to byś sam se konia własna du..ą bił chyba ?Dobra tu jest komedia
    5 punktów
  2. Myślałem, że temat ikony tego forum zmierza ku końcowi a tu proszę - dr inż. Kamil widzę nieźle się rozwija Gratulacje rozpracowania tematu
    2 punkty
  3. Jeśli ktoś zaintersowany mam na sell drugą moją S4 DTM 1of250, tym razem #18. Zdjęcia poglądowe poniżej, informacje na priv.
    2 punkty
  4. Mega kolor masz Adam. . Siedzi klawo ale lekka koza jest bo dopa niżej niż przód.
    1 punkt
  5. Adaś fele fajnie siedzą, jak na zimówki to wypas Widzę dość mocno ruda błotniki atakuje, na wiosnę będziesz pewnie działał ?
    1 punkt
  6. Ja tu słyszę delikatnie buczenie wydechu i wycie z jakiegoś podzespołu napędzanego paskiem. Każdy mechanior zdiagnozuje od ręki.
    1 punkt
  7. 1 punkt
  8. Etka pokazuje różne nr dla RS4(8E0) i RS4 Cabrio(8H0) Błotnik (prawy): 8E0 821 106 E - RS4 Avant 2007 8H0 821 106 C - RS4 Cabriolet 2007 Maska: 8E0 823 029 C - RS4 Avant 2007 8H0 823 029 D - RS4 Cabriolet 2007
    1 punkt
  9. B6 nadal lata sobie Ostatnio zmieniłem springi z tyłu, bo niestety kolejny raz pękła Teraz są KYB RH6573 wzmacniane. Miały być RH6574 czyli niższe o chyba 12mm ale niestety takie zamówili a nie miałe. Już czasu na wymianę i kolejne czekanie. W sumie nie jest najgorzej B6 zamieniło się zimówkami z B7 i teraz żonka ma 17' a ja 19'. Jeszcze niedługo odświeżenie lakieru a dalej to już czas pokaże..
    1 punkt
  10. Jeśli chodzi o EGR to daje temat na tapetę... Mapa zależności EGR vs Temp działa na zasadzie, że im zimniejszy silnik tym więcej dodaje świeżego powietrza do komory spalania Zaraz, zaraz... ale na ogół opinia jest taka, że zatkanie EGR wydłuża nagrzewanie silnika EGR poprzez dopuszczanie spalin obniża temperaturę w komorze spalania oraz spowalnia ten proces. Dzięki temu zostaje obniżona o kilkadziesiąt procent emisja bardzo szkodliwych tlenków azotu, występujących pod wspólną nazwą NOx, które powstają w komorze spalania silnika. Wpuszczenie spalin do dolotu sprawia, że w zassanym powietrzu zmniejsza się ilość tlenu, więc spalanie przebiega spokojniej (czyt. gorzej), ale za to temperatura w cylindrach wyraźnie spada, dzięki czemu tlen nie łączy się z azotem. Same spaliny nie uczestniczą w reakcji, ale pełnią rolę „wypełniacza” komory spalania. Dlatego MAF pokazuje nam mniejszą wartość zasysanego powietrza kiedy zawór jest otwarty... Ale zauważalny jest też spadek mocy silnika... Taki mod mapy EGR mam zamiar wgrać: Jak widać ori podaje więcej świeżego powietrza (wartość w tabeli :10) do temperatury silnika 30 stopni, ja chce żeby dawało więcej do 75 stopni, a powyżej wymagam już 800mg (pominięty tylko obszar 0-800) podobno jakby tu wymagać więcej to są szarpania przy gaszeniu...jeszcze myślę, czy nie zmienić osi y przy 800 na 950, bo obroty AVF ma domyślnie 861-930... Skąd wartość 800 ? Zadajemy mu dodanie 800 mg świeżego powietrza, więc EGR nie będzie się w ogóle otwierał... Mapy obrotów też znalazłem, wygląda, że już częściowo mamy dynamic idle, ale można sobie je trochę pokorygować, jeśli chcemy, żeby były trochę wyższe jałowe, kiedy pracuje dogrzewacz w kabinie i jest dość zimno Skomplikowane to wszystko trochę, ale myślę, że rozumiecie ?
    1 punkt
  11. Zważę Macieju, gdzieś czytałem ze 9,6kg katalogowo. Zobaczymy jak stan faktyczny.
    1 punkt
  12. Dziś odwiedził mnie kolega @dekiel 13swoją piękną niebieską B6. Strasznie mi się podoba to auto, namawiałem już Pawła na założenie tematu, bo ta fura jest tego warta, ale coś nie słucha... Dużo już zrobione i planów na dalsze działania nie brakuje, więc Paweł kolejny raz mówię, ZAŁÓŻ TEMAT... Pogadaliśmy, przeskanowałem auto VCDS, pooglądałem mody i oby do następnego ! Ja w międzyczasie znalazłem interesujące mnie mapy do dynamic Idle i dynamic EGR i ogarnąłem zmianę kodowania ECU na 00001 i teraz domyślnie po zapłonie w multimap mam codeblock 1 czyli ori mapę... Myślałem, że bd waliło błędem z braku modułu automatu, ale na szczęście jest ok, nie muszę przerzucać już map między bankami ręcznie...
    1 punkt
  13. Jeżeli mówisz o pozycji 0 to wyłącz sobie w MMI
    1 punkt
  14. a jaka jest oryginalna średnica końcówek 1.8T? i jakie masz końcówki ? i jaka jest średnica otworu w zderzaku? Oryginalna zewnętrzna średnica końcówek w 1,8T b7 to 80mm.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...