Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05/14/22 uwzględniając wszystkie działy
-
Hehe latają to ptaki a nie czyjaś praca na internecie:P jest jeden autor solucji a reszta poprostu sie nim wspomaga nikt niema patentu na google earth , ktoś się napracował , postawił serwer , płaci hajs i należy to uszanować i zapłącić albo jeździć BEZ:)1 punkt
-
Lusterkiem steruje moduł w drzwiach - ten z silnikiem do podnoszenia szyby do którego wpięte są wszystkie kostki. 'Pokrętło' chyba można sprawdzić w VCDS - nie pamietam dokładnie nr bloku ale w MK widać jakie jest jego ustawienie a więc jeżeli będziesz nim ruszał to powinny się odpowiednio zmieniać wartości.1 punkt
-
Gościu w celu zweryfikowania Twoich wypocin. Chcąc zamówić projektory do mojej B8 sprawdziłem w ASO który mieści się dosłownie 400m od miejsca mojego zamieszkania i wszystko dostępne w sumie od ręki wystarczy zamówić i są do odbioru dnia następnego Podane jak na tacy gość mi takie projektory zaproponował 4G0052130G, 4G0052130H, , 4G0052133G, 4G0052133H, wszystko dostępne łącznie z projektorami ze znaczkiem FC Bayer Munchen+Ringi+przejściówki pod dany model audi koszt około 115 euro a 135 euro w zależności co bym wybrał te ze znaczkiem Bayer ok 150-160 euro są też takie po ok 200-230 euro jaka jest różnica nie dopytałem Więc przestań wkońcu pisać bajki Już raz pisałeś że zamówiłeś w DE niestety nie było potem zamówiłeś w Stanach lecz zrezygnowałeś ponownie zamówiłeś w DE i w tym tygodniu miały być lecz po pytaniu któregoś z forumowiczów co z projektorami nagle dostałeś tel że nie dostępne w DE A ja Ci napiszę są dostępne w DE praktycznie w każdym ASO więc nie pal janka że nie ma mieszkam tu na stałe i dostępność części w ASO jest ogromna Gdyby Twoi specjaliści z ASO mieli choć trochę wiedzy zamówili by Ci projektory na Ebay-u gdzie też są dostępne od ręki ponieważ sprzedaje je ASO Niemcy Na koniec dodam że jesteś komediantem z rozdwojeniem jazni szukasz poklasku lub akceptacji dla własnej osoby masz mega problem natury umysłowej ktorego nie wyleczysz na forum lecz u dobrego specjalisty1 punkt
-
Mógłbyś rozwinąć co wspólnego ma DPF z wycieraniem się wałka rozrządu ? Poczytaj sobie o olejach Castrol, większość ich "syntetyków" to w rzeczywistosci półsyntetyki, które szczególnie przy wymianach w trybie longlife pod koniec okresu eksploatacji mają niewiele własności smarujących Z tą bezawarynością to też bywa różnie. Mój kupiony przy 53 kkm, zaraz zawirusiony, w miarę bezproblemowo do 90 kkm, kiedy to zaczeło podślizgiwać się sprzęgło. Przy 112 kkm wymiana uszczelki pod głowicą. Notoryczny mankamencik to podszarpywanie przy leciutkim przyspieszaniu, szczególnie na niskich biegach. Z tego co ustaliłem jest to wina zasyfiałego zaworu EGR-a, po czyszczeniu zaworu objawy ustępują na jakiś czas (przetestowane na dwóch różnych zaworach). A poza tym to pijak jest :gwizdanie:1 punkt
-
Chyba przyszła pora pochwalić się nowym dupowozem ESke zakupiłem w ubiegłym roku z rzekomo uszkodzonym wtryskiem. Po zakupie silnik i skrzynia out i naprawiamy. Niestety poza wtryskami i świecami doszły nieplanowane dodatkowe rzeczy, ale skoro robić to raz a porządnie. Więc wpadły nowe wtryski, nowe świece, rozrusznik i alternator do regeneracji, nowe chłodnice (bo ktoś zamontował z RS), nowa odma, prawie wszystkie nowe uszczelniacze/o-ringi. Skrzynia przeszła kompletny remont, nowe sprzęgła, zaworki na mechatronice i wszystko inne co nadawało się do wymiany. Żeby nie brakowało mocy, to od razu wpadły turbinki z RS, sportowe katy z MG, dolot z RS ESka przeszła kompletny dechroming, relingi, listwy wokół szyb, klamki, dyfuzor, emblematy, lusterka, grill i kratki. Auto od razu zostało doposażone w: - Ori Matrixy z RS + kompletna instalacja, bo zamontowana była jakaś rzeźba od gościa z Piły, z którym miałem później przeboje... Podziękowania dla @KoJ@Kza odświeżenie lamp. - Kamery 360 - Jak nowe lusterka pod kamery to od razu Side Assist - Lane Assist, bo manetka była podrapana - Homelink - Układ ciśnieni i temperatury, który występuje tylko w RS. Trochę wyzwanie, bo w necie zero zdjęć gdzie są zamontowane anteny.. - Dynamiczne ledy w lusterkach - Pasy zmieniły kolor na żółty - Górny dekor deski w piano z RS6 - Na przód wpadł normalny hebel 10 tłok + tarcza 420x40 (była ceramika ale ktoś uszkodził tarcze i założył stal ). Z tyłu została ceramika 370... - Nowe blejdy 21x9 + Michałki 4S 265/30/21 na ten sezon Poza tym eSka ma wszystko co chciałem, moc, ACC, pneumatyka, dociągi i cała masa fajnych dodatków. Podziękowania dla Kuby za pomoc w rezaniu W planach jest: - Wycięcie środkowego tłumika żeby wydobyć dźwięk V8 + nowe końcówki. - Zrobić program - Zadbać o lakier - Coś pewnie jeszcze się znajdzie... ESka w momencie zakupu: A tak prezentuje się obecnie0 punktów
-
0 punktów
-
Znalazłem chwilkę czasu i pomalowałem znaczek MTM na czarno, wleci jeszcze emblemat audi, ale ori w kolorze czarnym, aktualnie czekam. Wrzucić znaczek A4? Akcent MTM do nowych lamp Malowałem też dywaniki spreyem do tkanin, jak najbardziej polecam, mega odświeżają wizualnie materiały, pomalowałem również dywan wewnętrzny0 punktów
-
Członkowstwo tutaj nie jest obowiązkowe więc jeżeli jest aż tak źle tutaj, to droga wolna. Nikt was tu siłą nie trzyma.0 punktów
-
No i mam trochę spokoju, robota którą przewidziałem na 3 dni tak właściwie 3 dni zajęła, tyle że w czasie rozłożona na 5, trochę się jednak przeliczyłem ze swoimi siłami i brakiem doświadczenia w takim temacie Jakby podliczyć ile czasu bym zaoszczędził używając elektrycznego klucza, o którym totalnie zapomniałem to pewnie z dzień bym był do przodu ale też dużo czasu zajęła sama organizacja zdemontowanych części, tak żebym wiedział co gdzie i jak było, kiedy przyjdzie do montażu za ok miesiąc, bo taki termin mam niestety na szlifierni gdzie oddałem blok z wałem. Jakim cudem ten wynalazek nie ciekł, nie mam pojęcia Ilość nagaru mnie trochę powaliła ale w sumie to nie wiem jak wyglądają takie silniki przy pierwszej rozbiórce po 20 latach widać jeszcze nawet oryginalne honowanie Jakieś ryski są ale pod palcem nie wyczuwalne, do tego pomierzyłem owalizacje tulei cylindrów i w sumie to najgorzej mają się te po stronie kierowcy, bo ma równe 0,03, reszta 0,025 i dwa po prawie 0,02. Na drugim cylindrze coś się musiało zadziać, widać przynajmniej po wale.. No i panewki wyglądają trochę, jakby silnik w którymś momencie długo stał z wodą w oleju Moje pytanie ogólnie do kogoś, kto ma pełną etke, bo petka dostępna na forum ma wywalone jajca na ASN.. macie może numer szpilek, do których mocowana jest pompa oleju? Tak samo nie mam w ogóle układu chłodzenia dla ASN, jedynie powołanie na obrazek, którego nie ma a po aktualizacji już nawet tego powołania nie ma.. układ wydechowy nie istnieje dla ASN a fajnie było by kupić nowy komplet szpilek i nakrętek + uszczelki0 punktów
-
Ja ważyłem całe wygłuszenie, które kupiłem i u mnie na całe auto siadło ok 50 kg. Na drzwi poszło maks 2-3 kg ?0 punktów
-
0 punktów
-
Zawsze zakłada się nowe śruby to zawieszenie i zderzak błotnik . Śruba raz dociągnięta nie nadaje się bo jest przeciągnięta . Ale to nie nasz problem koledzy0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00