To w mieszalni tylko spiszesz, kod ten co maszwe wlepie to połowa sukcesu. Kazdy lakier ma tzw recepture, ja jak malowałem swoje auto szukałem akrylu tak by miał tylko jedną kombinacje.
Sam jestem ciekaw efektu
Podczas rozmowy lakiernik wspomniał, że 40% aut jakie robi to właśnie srebrne, ponieważ inni lakiernicy odsyłają klientów do niego. Również podpytywałem jak to jest ze srebrnym kolorem ale mówił, że dobrze zrobione nie powinno się odznaczać na pierwszy rzut oka.
Kolo dwumasowe tłumi tylko wibracje i siły skręcające. Po zmianie koła tarcza przejmuje tą rolę chociaż robi to mniej udolnie dlatego spada komfort napędu (w dieslu). Zgrzytać biegi mogą tylko przy nie pełnym wysprzęglaniu. Co ma do tego rodzaj koła? Jeśli jego wymiary i osadzenie zostanie zachowane według mnie biegi nie mogą zgrzytać.
U mnie w okolicy ludzie są trochę cofnięci i jak tylko wymieniają sprzęgło wywalają dwumasa i wstawiają sztywne w dieslach (bo tylko w nich tak lecą te koła i dwumas to najgorsze zło). Słyszałem już historie o wibracjach w danym zakresie obrotów itp ale nigdy żeby komuś biegi zgrzytały albo ciężej wchodziły.
Ktoś sadzi propagandę jak z przechodzeniem z 10w40 na 5w40 , bo się silnik rozszczelni. I tym sposobem pół polski jeździ na mineralnym bo przedłuży życie starszego silnika
To jest pierwszy temat jaki przelecialem szybko bo szczerze to brakowalo mi juz Cierpliwosci .
Moja rada jesli jestes fanem Aso to zapie**ol jakies nowe felgi z ASO Audi rozmiar o 2" wiekszy . Mysle ze felga to wydatek tylko 2000 PLN od sztuki tak sie domyslam bo siedze w UK i tutaj ceny masz 600£ ++ za kolo ?♂️
Do tego zawieszenie nowe gwintowane dobre jak czesci z ASO albo i znacznie lepsze typu Bielstein B16 cena okolo 8000 PLN plus kinus i w tedy w koncu pokazesz ze auto wyglada .
Aha opony tez jakies kozackie MIchelinki co by bylo cicho i wygodnie Piloty sporty .
Obejrzyj moj temat auta to zobaczysz . Tez robile RS4 Limo wszystko na oryginale i efekt jest widoczny tych zmian .
Pozdro bez odbioru