Skocz do zawartości

Ranking

  1. kris_91

    kris_91

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      597


  2. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      433


  3. Wandej

    Wandej

    Klubowicze


    • Punkty

      212

    • Postów

      4009


  4. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      464

    • Postów

      8622


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/08/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. pytam bo kolega z zaspawanym dyfrem zrobił 150000 tysięcy kilometrów i jedyny problem to uwalające ESP przy wyjazdach z skrzyżowań , wyłanczanie esp obowiązkowe pacjent to a4 b7 1.8 T 320 km pytam po większych głupot nie słyszałem
    0 punktów
  2. Ciekaw jestem czy da rade odpalić na tym plaku?
    0 punktów
  3. No dobra, sprzedam mu accuair z b7 PS. chodziło mi o hebel i kolorek, to że koza to wiadomo.
    0 punktów
  4. No nie jest dobrze. Taka felga wygląda dziwnie na tym zawieszeniu i auto powinno pójść w dół, bo inaczej to bez sensu wg mnie. Wtedy będzie efekt łoł
    0 punktów
  5. Na tych felgach połowa C7 w DE jeździ Dobrze wiem jaki TUV jest upierdliwy
    0 punktów
  6. Udało się też zrobić przód oraz wymienic plyn hamulcowy, wpadły też dystanse na przód 12mm i tył 15mm.
    0 punktów
  7. Langista nie opowiadaj głupot. U mnie w okolicy w zeszłym roku w amatorskich pojeżdżawkach jeździło jedno a4 b5 1.8t podobno ponad 200KM z pospawanym tylnym dyfrem i jakoś torsen się nie rozleciał. Nie dawno było na sprzedaż ale chyba się sprzedało bo nie mogę znaleźć ogłoszenia. W przednio napędówce też każdy twierdzi, że nie można pospawać mechanizmu różnicowego bo się skręcać nie da a nie raz spotkałem się z taką tanią szperą zresztą sam miałem prawie półtorej roku w hondzie civic V i jeździłem tym po za amatorkami normalnie na co dzień i nawet przegubów nie wymieniałem. Driftowóz z Audi to bardzo zły pomysł, nawet tylko do zabawy. Do profesjonalnego driftowania to musi być auto do którego jest masa tuningowanych części czego nie ma do audi. Druga sprawa, że Audi jest strasznie delikatne jeśli chodzi o ciągłe upalanie.
    0 punktów
  8. Do autora postu. Z żadnego Audi nie zrobisz auta do driftu. Raz że nie w sensownych kosztach a dwa że nie z napędem z audi. Możesz driftować B5 jak masz 2.7TT pod maską i 700KM. Wtedy przy dobrej wprawie robisz z autem co chcesz bo obydwa napędy zrywają przyczepność.
    0 punktów
  9. Jeszcze się taki nie znalazł, co w audi z mechanizmem torsen spawie tylny most, bądź pierwszy i daj znać po roku jazdy jakie odczucia
    0 punktów
  10. Drift pochodzi z kraju kwitnącej wiśni no a co oni tam mieli wtedy na rynku jak ta dyscyplina się tworzyła? Na jakieś tylnonapędowe nissany i parę modeli toyoty. O quattro w ten sposób nikt nie myślał aczkolwiek widywałem lancery czy subaryny pod drift tylko wtedy wszystko rozbija się o koszta i opłacalność. To jest trochę jak kij do tyłka, jak ktoś chce to może ale ja nie polecam.
    0 punktów
  11. No tak tylko za R8 złożysz 3 gruzy do driftu ?
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...