Skocz do zawartości

Ranking

  1. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      8622


  2. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10232


  3. adrian242424

    adrian242424

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      388


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      34523


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/16/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. A tak prezentują się podczas nocnej jazdy światła BiLED w reflektorach przygotowanych przez Urban Lights. W końcu jest bardzo przyjemnie jeździć w porze nocnej.
    1 punkt
  2. wyciagnij też przewód zasilajacy turbo w oliwe jak masz taki syf pod deklem i w misce to na 100% przewód też
    1 punkt
  3. Naiwnie łudzisz się, że ktoś tam coś czyścił, skoro silnik w takim stanie jest. Prędzej uwierzę, że z tego mazutu, który pływał w tym silniku, zaczęło szczać przy misce i ktoś jedynie to uszczelnił. Jak kompresja dobra to nie ma co się w remonty pchać niepotrzebnie. Olej pobiera prawdopodobnie przez zapchane pierścienie olejowe, i na tym się skupić trzeba. Jak olej z gładzi cylindrów zacznie wracać przez kanały olejowe w tłokach i nadal będzie pobór oleju, to w tedy zostaje jedynie głowica do zrobienia.
    1 punkt
  4. Na pewno lepiej zadziała na zapieczone pierścienie niż jakiekolwiek płukanki. Na jednym aucie mam sprawdzone i pomogło, a na drugim trwają testy po zabiegu. Ja stosowałem środek od xado, tylko że wszystko na zimnym silniku, a nie jak tam w instrukcji, że na rozgrzanym. Przy takim nagarze jak u kolegi w temacie taką czynność powtórzyłbym kilka razy, i to przed zmianą oleju, aby później nie jeździć na tej syfiastej mieszance, bo zawsze coś przeleci przez pierścienie.
    1 punkt
  5. Pierwsze co trzeba zrobić, to nalać na tłoki antykoxu, czy innej chemii, która potrafi sobie z nagarem między pierścieniami poradzić, tak jak to napisał @przem8 teraz już pewnie silnik zalany nowym olejem to i tak szkoda, ale przy następnej wymianie dobrze było by to zrobić, w tedy też znowu zdjąć tą pokrywę i mechanicznie nagar wyczyścić, to samo z głowicą. Miska olejowa w dół, pompa oleju w dół i na dole silnika to samo.
    1 punkt
  6. Plukanka tego nie ruszy. Wyczyścić co się da pod pokrywą, zastosowac xado antykoks na pierścienie ze 4x pod rząd w tym przypadku, potem plukanka, zrzucenie miski i czyszczenie smoka. Góra zawalona to na dole w misce lepiej nie będzie. Chyba, że juz ktoś tam zaglądał wcześniej.
    1 punkt
  7. W olejach nie jest ważna pseudo gęstość tylko lepkość. Od kiedy olej dobiera się po gęstości? Skoro gęściejszy to lepsze smarowanie i ogołnie lepszy olej to najlepiej było by np. przekładniowy lać do silnika. W silniku koxu nie brakuje, wlejesz olej z dużą ilością środków czyszczących, będzie myło i olej zrobi się czarny dość szybko, przydały by się częstsze wymiany oleju. Nie rozumiem czemu jest parcie na bardzo średnie, przereklamowane, dość drogie oleje z parametrami jakie oferują marki Motul. MEGUIN SUPER LEICHTLAUF 5W40 dobry olej w przyzwoitej cenie, EUROL SUPER LITE 5W40 przyzwoity olej w dobrej cenie. Silnik z LPG to wypadało by TBN był też wysoki.
    1 punkt
  8. Normalny nagar, jak na longlife i nie ten olej co trzeba. Nagar do umycia w miarę możliwości, zmiana oleju na 5W40 i będzie dobrze. Olej może znikać przez sparciałe uszczelniacze zaworowe i/lub turbo. Przy tej robocie można rozebrać trochę dolotu i o ile jest taka możliwość, sprawdzić luz na wirniku.
    1 punkt
  9. Masz zwykłe nagłośnienie czy Bose. Jeśli nie masz systemu BOSE to możesz podłączyć się centralnie pod oryginalny wzmacniacz, który musi zostać jeśli chcesz, aby tylne głośniki grały. RNSE nie ma bezpośredniego wyjścia na subwoofer tylko out line, jeśli masz wzmacniacz z filtrem niskoprzepustowym, to podłączasz się chichami pod pin nr 1 (prawy kanał), 3 (lewy kanał), 2 masa sygnałowa, pin 23 to stałe +12, 22 masa, pin 9 to tak zwany "Remote" (włącza wzmacniacz po włączeniu radia).
    1 punkt
  10. zwykła b7. E4J = Akcja specj. audi tt coupe 's line'; wyposażenie składa się z: 8n-2-000001>> pr-cl4,fq1,g97 h3l,g98,ua5 n1u,n3q,plt 8jg,8q2,8x1 6q6 7A2 = Zmieniarka cd 4UE = Lewo/prawo 6XK = Lusterko wewnetrzne, przyciemniane automatycznie, 5SL = Lusterko na wysięgniku (konvex) 1f52 6TS = Lusterko zewn.(asferyczne) z dużym 1KW = Hamulce tarczowe tył J1U = Akumulator 1LA = Faustsattelbremse przod 1BE = Pakiet zawiesz. komfortowe podwozie- 3FE = Dach odsuwany/odchylany z napędem elektrycznym 5MG = Kierownica drewn. do poduszki bezp. drewno 7X2 = UltradŹwięk. układ pomocy przy parkowaniu 4R4 = Elektryczne podnoŚniki szyb F0A = Kein sonderfahrzeug, standard-ausfuehrung 8GU = Alternator 0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu 0YM = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru: 11 0JL = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 11 T41 = 6-cylindrowy silnik z wtryskiem 3.0 ltr litera kodowa 3NZ = Oparcie tylne dzielone 8ED = Reflektor ........ halog. z ....... gazowa ruch prawostr. U2A = Zestaw wskaznikow z obrotomierzem, zegarem radiowym X0A = National sales program germany 1N3 = Wspomaganie ukladu kier. z systemem 'servotronic' 2PU = Kierownica sportowa(skora) 8Q3 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl. 9Q4 = WyŚwietlacz wielof. z wyŚwietl. przeglĄdów 8Z5 = Chlodnica wody D1Q = 6-cyl. turbodiesel 3.0 ltr litera kodowa 7Q2 = Radio z nawigacjĄ C8F = Obręcz koła ze stopów lekkich 7,5jx17h2 et45 7K0 = Bez układu kontroli ciŚnienia w oponach 4X3 = Boczna pod.bezp. z przodu i pod.bezp.głowy 2K1 = Zderzak wzmocniony 3L3 = Siedzenia normalne przod 4KC = Szkło atermiczne-dookoła, zielony 3Y4 = Roleta przeciwsłoneczna na szybie drzwi z tyłu 4K4 = Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem radiowym, sterowaniem wewnętrznym i oddzielnym sterowaniem zamka pokrywy bagażnika. D51 = 6-cyl. turbo dies. eng. 3.0 l/184 kw 24vv6 tdi, common rail base engine is t41/tf1 1SA = Bez osłony dolnej zesp. napedowego 7GN = Koncepcja spalin eu4 i przygotowanie do filtra czĄ- Q1D = Fot. sport. 4GF = Szkło atermiczne (zielone) zrobione: -felgi a5 7,5j et 28 -isofix tył lewy+prawy -dokładka zderzaka by Piotr Peszek co dalej czas pokaże
    0 punktów
  11. LY9B? maskę i drzwi kierowcy potrzebuję
    0 punktów
  12. Poniżej kompilacja multimediów z Ryśkowym układem wydechowym wykonanym z niebieskiego tytanu enjoy ;-)
    0 punktów
  13. Masz dwa filtry, jeden wewnętrzny, drugi zewnętrzny. Jedno moje zdjęcie drugie Twoje
    0 punktów
  14. https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/P310_N60S5MIBH3_EU.7z
    0 punktów
  15. na moje szukasz tego: 059121056c stosowany w poniższych modelach: dla A5CA występuje dla silnika CCWA, CGKA dodatkowo patrząc po numerze węża tego długiego z Twojego foto 059 121 086Q można znaleźć foty z aukcji allegro gdzie jest wyraźnie przy nim ten kątowy wąż o tym numerze co podałem z końcówką C. RURA PRZEWÓD WODY 3.0 TDI AUDI A6 C6 4F 059121086Q - 7134791288 - oficjalne archiwum Allegro ARCHIWUM.ALLEGRO.PL Informacje o RURA PRZEWÓD WODY 3.0 TDI AUDI A6 C6 4F 059121086Q - 7134791288 w archiwum Allegro. Data zakończenia 2020-02-06 - cena 99 zł a tu foto w powiększeniu: https://a.allegroimg.com/s1024/0cd16f/e696ead1493f8354404bd226f82d w aso cena około 40zł
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...