Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02/28/23 uwzględniając wszystkie działy
-
1 punkt
-
Kupujesz interfejs i program, które instalujesz na laptopie. Następnie podpinasz auto do interfejsu i uruchamiasz program diagnostyczny. Jest wystarczająco dużo materiałów w sieci (także filmowych na YT i innych platformach). Musisz poszukać1 punkt
-
Są to profesjonalne programy diagnostyczne, więc jeżeli masz zamiar kilka lat pojeździć pojazdami koncernu VAG, to zawsze się przydadzą. Nie tylko uruchomienie niektórych funkcji ale także pełna diagnostyka jest nimi możliwa.1 punkt
-
Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS® WWW.VAG-COM.PL Lub VCPSYSTEM ® :: VCP CAN PROFESSIONAL :: VCP CAN PROFESSIONAL SYSTEM manufacturer official shop WWW.OBD2.PL interfejs diagnostyczny VAG CAN USB OBD2, oprogramowanie Vag Can Professional wersja CAN Są to profesjonalne narzędzia diagnostyczne i zakres czynności, jakie można nimi wykonać jest bardzo obszerny i nie do opisania w jednej odpowiedzi. Musisz przestudiować sam w sieci, co potrafią i jak się tym posługiwać.1 punkt
-
Nigdy nie pracowałem z tym urządzeniem i nie wypowiem się co do niego. Używam VCP i VCDS i takie mogę polecić.1 punkt
-
Tak więć przewód LIN Bus (fioletowo-niebieski) idzie ze sterownika J367 do przodu do sterownika Gateway J533 na pin nr 2, w 20-to pinowej kostce Gateway. Po drodze z tyłu do przodu łączy się z wiązką z kilkoma innymi przewodami LIN bus (nie jest podane gdzie), następnie idzie na czerwoną wtyczkę złączki T17e (nr 2 na dolnym rysunku), która znajduje się w nogach kierowcy na słupku A. Dopiero z tej złączki idzie do Gateway.1 punkt
-
@sitar @KingRaider WAUZZZ8K3DA071472.pdf WVWZZZ3CZJE142310.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
Trzeba dobrać po VINie. LIN Bus idzie do przodu, do sterownika Gateway lub BCM1 (nie mam w tej chwilu dostępu do schematu) ale najpierw łączy się gdzieś z tyłu (połączenie w wiązce) z innymi przewodami LIN Bus.1 punkt
-
1 punkt
-
Hej ! Niestety nie, jeśli masz 6 biegów to potrzebujesz innego sprzęgła , gdzieś jest drugi post o tym na forum jutro postaram się bardziej pomoc .0 punktów
-
Są takie lakiery przewodzące. allegro.pl ALLEGRO.PL0 punktów
-
0 punktów
-
Jedyny skuteczny sposób, to czyszczenie parownika za pomocą lancy, którą pod ciśnieniem pryskasz alkoholem lub płynem do czyszczenia i dezynfekcjji klimatyzacji na parownik. https://mcpolska.pl/sektor-klimatyzacja/192-lanca-ac45-inox-6-dysz-mgla-cisnieniowa0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Coś na poprawe humoru ? 318300440_195747909606552_3944451107679604886_n (1).mp40 punktów
-
Jakbym miał zrobić listę porównawczą dwóch zupełnie innych aut z tej (w sumie) samej epoki - Audi RS6 i tego, co Mercedes oferuje w AMG w latach 2015-2017 (nie wchodząc w porównania ich napędów, bo jednak AMG to RWD i jest "ciut" bardziej drapieżny, i nie wybacza tak, jak RS). Co jest w Audi słabe: - leniwe szyby i to, że nie mogę ich automatycznie zamknąć po zgaszeniu silnika (strzelam, że to da się dokodować i pewnie nie jest jakoś mega udokumentowane jak) - elektronika i ta ilość informacji na desce rozdzielczej, która po prostu przytłacza na pierwszy rzut oka. Trochę czasu się do tego trzeba poprzyzwyczajać. - podwójny komunikat o tym, że "your mobile device is in the car" ?! Po co mi to? - ACC i niemożność dobierania prędkości o 1km/h... poza tym tempomat nie trzyma prędkości na górce (rozpędza się), co jest dość osobliwe i pewnie też da się dokodować... - zawsze trzeba wajchą na P dać po zgaszeniu - praktycznie każdy Merc robi to automatycznie. ...Ale za to: - lewarek od skrzyni jest tam gdzie powinien być, a nie przy kierownicy (każde nie-AMG) albo pod łokciem (AMG GT-S) - auto hold - jest po prostu genialny, sposób załączania i "jakość" odpuszczania (w Mercu jest zawsze to "czknięcie" przy odpuszczaniu holda, czy to w cywilnym aucie, czy AMG, czy przy ceramice) - ogólnie hamulce i ich praca jest po prostu genialna... (znów - ceramika, może to to) - genialne zawieszenie (jak już wspominałem - DRC w trybie komfort pracuje równie komfortowo jak airmatic w W222 albo W218). Porównywać się nie da, bo AMG to sztywne deski bez zawieszenia i nie można tego porównywać w kategoriach daily drivera, jak ktoś ma już po 40tce... - ton wydechu - jak kolega petro-maniak to określił - AMG ma bardzo "suchy" dźwięk, a ten jest o wiele bardziej "mięsisty". No i ton pop-bangsów to jakby porównywać szybko-strzelającą armatę dużego kalibru w RS6 i "kałacha" w trybie full-auto w AMG. Dwa zupełnie inne światy. Jedno i drugie uzależnia w zupełnie inny sposób, chociaż powiem uczciwie, że Merc jest o wiele bardziej wściekły i przewidywalny jeśli chodzi o to co się dzieje w wydechu (RS jest jakiś taki czasem ospały i nie chce się "bawić" w pop-babgs). W RSie ten wydech się bardziej "czuje" po d*pie, w mercu on po prostu strzela za każdy razem w trybie race, i nie da się go nie słyszeć. I tym stwierdzeniem (oraz tym, że jednak Audi oferuje "o wiele więcej samochodu" w tych samych pieniądzach) zamknę chyba swoją przygodę z AMG i przeprowadzę się na trochę z Affalterbach do Inglostadt, bo mnie urzekł ten RS niemiłosiernie...0 punktów
-
Rotor RS5 oklepany? Pokaz mi auta na tym forum z taka felga. Sytuacja taka sama jak z felgami rs4 B7. Niby takie same ale całkiem inne0 punktów
-
Moim zdaniem będą pasowac do szarych dokładek allroada. Za rok pewnie będzie coś nie oem.0 punktów
-
0 punktów
-
Witam. Audi na forum mamy oczywiście sporo ale może warto od czasu do czasu poszerzyć horyzonty. 8 lat przejeździłem sedanem B8 190 km quattro 2xsline. Szukałem fajnie wyposażonego sedana, polifta B9 w quattro i dieslu, i nie mogłem jakoś sie na nic konkretnego zdecydować. Więc zaryzykowałem kupić Bmw w 3 litrach 340 km, wybór był łatwiejszy gdy chciałem je porównać do S4 w dieslu, bo kwotowo była mała przepaść i rozum podpowiadał BMW. Kilka miesięcy temu upolowałem takie czarno-czarne cosik: BMW m340d - 2020 r - 340 KM / 700 Nm - xdrive - matrixy - zawieszenie adaptacyjne m - koła 19" przód 225/40 tył 255/35 - Live cockpit profesional - nagłośnienie harman kardon ( - asysten parkownia i troszkę innych drobiazgów Ogólnie audi jest duuużo bardziej komfortowe do jazdy, nagłośnienie moim zdaniem też jest o niebo lepsze w audi ale silnikowo to auto wymiata. Zdjęcia obiecuje wrzucić lepsze jak się pogoda poprawi0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00