Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      7

    • Postów

      22857


  2. DaveLove

    DaveLove

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      184


  3. steve69

    steve69

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1223


  4. _małyTM_

    _małyTM_

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      192


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/28/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Kupujesz interfejs i program, które instalujesz na laptopie. Następnie podpinasz auto do interfejsu i uruchamiasz program diagnostyczny. Jest wystarczająco dużo materiałów w sieci (także filmowych na YT i innych platformach). Musisz poszukać
    1 punkt
  2. Są to profesjonalne programy diagnostyczne, więc jeżeli masz zamiar kilka lat pojeździć pojazdami koncernu VAG, to zawsze się przydadzą. Nie tylko uruchomienie niektórych funkcji ale także pełna diagnostyka jest nimi możliwa.
    1 punkt
  3. Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS® WWW.VAG-COM.PL Lub VCPSYSTEM &reg :: VCP CAN PROFESSIONAL :: VCP CAN PROFESSIONAL SYSTEM manufacturer official shop WWW.OBD2.PL interfejs diagnostyczny VAG CAN USB OBD2, oprogramowanie Vag Can Professional wersja CAN Są to profesjonalne narzędzia diagnostyczne i zakres czynności, jakie można nimi wykonać jest bardzo obszerny i nie do opisania w jednej odpowiedzi. Musisz przestudiować sam w sieci, co potrafią i jak się tym posługiwać.
    1 punkt
  4. Nigdy nie pracowałem z tym urządzeniem i nie wypowiem się co do niego. Używam VCP i VCDS i takie mogę polecić.
    1 punkt
  5. Tak więć przewód LIN Bus (fioletowo-niebieski) idzie ze sterownika J367 do przodu do sterownika Gateway J533 na pin nr 2, w 20-to pinowej kostce Gateway. Po drodze z tyłu do przodu łączy się z wiązką z kilkoma innymi przewodami LIN bus (nie jest podane gdzie), następnie idzie na czerwoną wtyczkę złączki T17e (nr 2 na dolnym rysunku), która znajduje się w nogach kierowcy na słupku A. Dopiero z tej złączki idzie do Gateway.
    1 punkt
  6. 1 punkt
  7. Kupujesz "plecy" do fotela (np. 8W0881969Q)
    1 punkt
  8. Trzeba dobrać po VINie. LIN Bus idzie do przodu, do sterownika Gateway lub BCM1 (nie mam w tej chwilu dostępu do schematu) ale najpierw łączy się gdzieś z tyłu (połączenie w wiązce) z innymi przewodami LIN Bus.
    1 punkt
  9. Łatwo nie było ale się udało. Po ponownym podłączeniu licznika wyrzucało immo i auto nie odpalało. Za setnym razem po odpięciu i podpięciu kostki w końcu załapał.. Z efektu końcowego jestem zadowolony. - wskazówki z C5 allroad - licznik na biało (zegarek na czerwono) - wymiana FIS
    1 punkt
  10. Hej ! Niestety nie, jeśli masz 6 biegów to potrzebujesz innego sprzęgła , gdzieś jest drugi post o tym na forum jutro postaram się bardziej pomoc .
    0 punktów
  11. Są takie lakiery przewodzące. allegro.pl ALLEGRO.PL
    0 punktów
  12. Chłodnica EGR, uszczelka poszła.
    0 punktów
  13. Jedyny skuteczny sposób, to czyszczenie parownika za pomocą lancy, którą pod ciśnieniem pryskasz alkoholem lub płynem do czyszczenia i dezynfekcjji klimatyzacji na parownik. https://mcpolska.pl/sektor-klimatyzacja/192-lanca-ac45-inox-6-dysz-mgla-cisnieniowa
    0 punktów
  14. To ja też się pochwalę , kupiony w listopadzie 2022 r , czeka na sezon , trochę rzeczy już zmienione . Ducati streetfighter v2 .
    0 punktów
  15. Na papierze tak, na aucie jednak spora różnica. Na obu zdjęciach 20"
    0 punktów
  16. Coś na poprawe humoru ? 318300440_195747909606552_3944451107679604886_n (1).mp4
    0 punktów
  17. Jakbym miał zrobić listę porównawczą dwóch zupełnie innych aut z tej (w sumie) samej epoki - Audi RS6 i tego, co Mercedes oferuje w AMG w latach 2015-2017 (nie wchodząc w porównania ich napędów, bo jednak AMG to RWD i jest "ciut" bardziej drapieżny, i nie wybacza tak, jak RS). Co jest w Audi słabe: - leniwe szyby i to, że nie mogę ich automatycznie zamknąć po zgaszeniu silnika (strzelam, że to da się dokodować i pewnie nie jest jakoś mega udokumentowane jak) - elektronika i ta ilość informacji na desce rozdzielczej, która po prostu przytłacza na pierwszy rzut oka. Trochę czasu się do tego trzeba poprzyzwyczajać. - podwójny komunikat o tym, że "your mobile device is in the car" ?! Po co mi to? - ACC i niemożność dobierania prędkości o 1km/h... poza tym tempomat nie trzyma prędkości na górce (rozpędza się), co jest dość osobliwe i pewnie też da się dokodować... - zawsze trzeba wajchą na P dać po zgaszeniu - praktycznie każdy Merc robi to automatycznie. ...Ale za to: - lewarek od skrzyni jest tam gdzie powinien być, a nie przy kierownicy (każde nie-AMG) albo pod łokciem (AMG GT-S) - auto hold - jest po prostu genialny, sposób załączania i "jakość" odpuszczania (w Mercu jest zawsze to "czknięcie" przy odpuszczaniu holda, czy to w cywilnym aucie, czy AMG, czy przy ceramice) - ogólnie hamulce i ich praca jest po prostu genialna... (znów - ceramika, może to to) - genialne zawieszenie (jak już wspominałem - DRC w trybie komfort pracuje równie komfortowo jak airmatic w W222 albo W218). Porównywać się nie da, bo AMG to sztywne deski bez zawieszenia i nie można tego porównywać w kategoriach daily drivera, jak ktoś ma już po 40tce... - ton wydechu - jak kolega petro-maniak to określił - AMG ma bardzo "suchy" dźwięk, a ten jest o wiele bardziej "mięsisty". No i ton pop-bangsów to jakby porównywać szybko-strzelającą armatę dużego kalibru w RS6 i "kałacha" w trybie full-auto w AMG. Dwa zupełnie inne światy. Jedno i drugie uzależnia w zupełnie inny sposób, chociaż powiem uczciwie, że Merc jest o wiele bardziej wściekły i przewidywalny jeśli chodzi o to co się dzieje w wydechu (RS jest jakiś taki czasem ospały i nie chce się "bawić" w pop-babgs). W RSie ten wydech się bardziej "czuje" po d*pie, w mercu on po prostu strzela za każdy razem w trybie race, i nie da się go nie słyszeć. I tym stwierdzeniem (oraz tym, że jednak Audi oferuje "o wiele więcej samochodu" w tych samych pieniądzach) zamknę chyba swoją przygodę z AMG i przeprowadzę się na trochę z Affalterbach do Inglostadt, bo mnie urzekł ten RS niemiłosiernie...
    0 punktów
  18. Rotor RS5 oklepany? Pokaz mi auta na tym forum z taka felga. Sytuacja taka sama jak z felgami rs4 B7. Niby takie same ale całkiem inne
    0 punktów
  19. Moim zdaniem będą pasowac do szarych dokładek allroada. Za rok pewnie będzie coś nie oem.
    0 punktów
  20. 0 punktów
  21. Witam. Audi na forum mamy oczywiście sporo ale może warto od czasu do czasu poszerzyć horyzonty. 8 lat przejeździłem sedanem B8 190 km quattro 2xsline. Szukałem fajnie wyposażonego sedana, polifta B9 w quattro i dieslu, i nie mogłem jakoś sie na nic konkretnego zdecydować. Więc zaryzykowałem kupić Bmw w 3 litrach 340 km, wybór był łatwiejszy gdy chciałem je porównać do S4 w dieslu, bo kwotowo była mała przepaść i rozum podpowiadał BMW. Kilka miesięcy temu upolowałem takie czarno-czarne cosik: BMW m340d - 2020 r - 340 KM / 700 Nm - xdrive - matrixy - zawieszenie adaptacyjne m - koła 19" przód 225/40 tył 255/35 - Live cockpit profesional - nagłośnienie harman kardon ( - asysten parkownia i troszkę innych drobiazgów Ogólnie audi jest duuużo bardziej komfortowe do jazdy, nagłośnienie moim zdaniem też jest o niebo lepsze w audi ale silnikowo to auto wymiata. Zdjęcia obiecuje wrzucić lepsze jak się pogoda poprawi
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...