Na przełomie marca i kwietnia odbył się XXII Ogólnopolski Zlot i XVII Urodziny Audi A4 Klub Polska - Bukowina Tatrzańska
Poniżej kilka fotek
Dzięki wszystkim za wspólną zabawę oraz super fotki @M0ZART @Magdalenah
Dobrym pomysłem będzie wyprawa do ASO po oryginalny płyn do wspomagania. Po tym najazd na kanał, ściągnięcie jednego węża i podłożenie pod niego naczynia, następnie kręcisz kierownicą aż wyleci jak najwięcej płynu. Potem zakładasz wąż na zbiorniczek wyrównawczy z nową opaską, zalewasz, odpalasz, na początku lekko kręcisz kierownicą prawo lewo a potem na maxa w obie strony. Powinno zdecydowanie pomóc i nie ma prawa się nic pienić i hałasować jak dobrze odpowietrzysz
Podejrzewam że obecny płyn jest ciemnobrązowy...
Mistrzu:) nie wiem jak to zrobiłeś, nigdzie nie mogłem jej namierzyć. Firmy dobierające felgi tez się poddały. Felga z tych lepszych czy raczej Chińczyk?
Ja kupowałem przewody w oplocie na Alle...o od użytkownika desmo999 Nie są to firmy Hel, tylko Włoskiej produkcji "Allegri" używam ich już ponad rok z zestawem hamulców z S4 (345/300) i nic się złego nie dzieje. Niczym nie odbiegają od Hel
Możesz dać głowę do ucięcia, bo masz rację. EGR koniecznie do wyłączenia w ECU (kompie) inaczej będzie świrować wszystko o ile nie było to zrobione jeszcze
Przypadkiem auto nie wpada Ci w tryb awaryjny? Od 2,5 zbiera się wtedy już ok? Ma moc?
DPF na pokładzie z tego co napisałeś - nie wiem czy przez to że EGR nie wyłączonony w ECU nie zabił już DPF (tak było u mnie) Potem walił tryb awaryjny, auto nie chciało jechać, zakleiło go na maxa i skończyło się cięciem puchy + wyłącznie ecu + mały soft i hula aż miło..
Takich podstaw nie znasz, a bierzesz się za zmiany w ecu? Gratuluję.
Takie podstawowe logi to 2+33, 3+20, 115+118 i będzie widać jak bardzo Ci nie wyszło
Tak, ale o ile nie mylę się musi być dłuższy przewód, @Dev wspominał o tym.
1. Po prostu pod 1,8 T.
2. Korzystam z HELa, nie ma problemów. Do pozostałych nie wypowiem się.
3. Jeżeli skoroduje albo uszkodzi się, to szybciej wymienisz. Szukaj od Seata Exeo lub A4 B7 z FWD osłon, ponieważ quattro ma inną liczbę otworów.
Robię dalej zawiasy Jak coś zapraszam na priv powiem co i jak ?
Felgi sztos, miałem a4 b6 na nich dla mnie najładniejsze były :D:D Wklęsłe robiły robotę i to odsadzenie.
Mając 2 identyczne auta, mające do przebycia ten sam odcinek drogi. Kierowca nr. 1 przyspiesza i hamuje wielokrotnie, na całej długości tego odcinka. Kierowca nr. 2 rozpędza auto i ciśnie, nie zatrzymując się do aż końca. Nawet gdy kierowca nr. 2 wykręci na 3500 obr/min i tak do końca będzie trzymał, wyprodukuje mniej sadzy niż kierowca nr. 1.