Dziś zdążyłem zdjąć folie z przednich szyb, suszarka niewiele pomogła, wręcz odwrotnie, tam gdzie nie grzałem to łatwiej było potem doszorować. Gąbka do naczyń + zmywacz....
Wykleiłem lewe drzwi pianką i przepiąłem DRL z drogowych w przeciwmgielne. Spróbuję je ustawić na 50% bo chyba 30 to trochę mało - pełnoletnie klosze więc.
46-Central Conv -> Adaptacja -> kanał 98 -> 0 (zapisz)
i zapanowała cisza po otwarciu drzwi...
chciałem wrzucić film, ale w sumie obrazek będzie równie cichy. Co prawda gong w polifcie jest o WIELE mniej irytujący niż w przedlifcie, ale i tak drażni... do czasu.
Edyta:
I jescze kilka ciekawych rzeczy: przeglądając filmy o tym temacie na yt zrozumiałem, że ten gong ma dwie postaci:
1/ przy włączonym zapłonie (ale nie na włączonym silniku) - to jest to, co wyłączyłem wrzucając w adaptacji na kanale 98 zero.
2/ przy włączonym silniku i otwartych drzwiach: nadal drze japę... tutaj trzeba kodowanie zrobić. Bit 15, dodać jedynkę. Tylko gdzie - ja mam facelifta, w przedliftach to była jedynka "na końcu", a u mnie (metodą prób i błędów) to zadziałało:
oryginalnie: 01000111
teraz: 01001111
I już nie wrzeszczy wcale... tzn. dalej wrzeszczy jak mam auto w trybie D albo R i wyłączę silnik, ale to już inna funkcjonalność jest i nie będę tego ruszał ze względów bezpieczeństwa (za dużo jeżdżę meśkami i zapominam, bo tam nie trzeba wajchy dotykać po zgaszeniu auta).
Kolejne fajne rzeczy, które znalazłem próbując zmusić kierunkowskazy do mrugania 4x zamiast 3x: w blokach pomiarowych 09-centr electric znalazłem takie fajne coś:
042: godziny pracy silnika... !
043: udział poszczególnych ustawień drive select... !
151: bardzo dokładny pomiar kąta kierownicy... (zawsze kiedy walczę w różnych autach ze zbieżnością to tego szukam, więc wrzucę - może się komuś przyda)
A4 b9 nie miałem okazji porównywać, ale w paru autach innych zawsze było głośniej z panoramą w dachu i inaczej być nie może chociażby z powodu braku przyklejonego wygłuszenia do dachu.
Furak odebrany z ASO i od razu pojechał do CarDNA na zabezpieczenie frontu (bez błotników) i tylnego zderzaka folią ppf + nałożenie powłoki ceramicznej opti-coat pro plus z 7 letnią gwarancją.
Wywaliłem "meblościankę" z audi. Trochę ponad 2h roboty ale warto było, jest teraz kompletny czarnuch.
Przed:
I po:
Wewnątrz jeszcze przyjdzie kolej na przeróbkę kierownicy i chyba tyle .
Tutaj fajna instrukcja krok po kroku jak rozebrać tunel
Remove Center Console and Center Trim for Audi A7 C7
WWW.AUDIZINE.COM
Like many folks on here I wanted to change my center trim piece but unfortunately, this job requires the...
Nie minął rok, a czujnik klimatyzacji zaczyna wariować, raz się włącza econ, a raz nie. Niestety podczas ostatniej wymiany mechanik założył jak sam mówił "średniej jakości zamiennik" i jak widać się nie mylił Teraz rozglądam się za ori czujnikiem, ale cena jest solidna, zaboli portfel
Z nowości wpadły chromowane uchwyty do bagażnika
A tutaj foteczka przy kałuży
W końcu auto ogarnięte, odebrane od lakiernika, wszystko zrobione bardzo dobrze. Temat z późnym wstawieniem turbo też zażegnany wszystko fajnie chodzi wiec mordęgi z nim zostaly zakończone. Przy zmianie kół na lato zrezygnowałem z dystansów z tyłu, ponieważ zdarzały się obcierki przy 3 osobach w samochodzie. Przy okazji pare zdjęć udało się zrobić na "gotowo".
Jakbym widzial siebie 10 lat temu..Zakupilem a4b5 110ps quattro biedaka i wszystko wsadzalem...(bixenon,spryski,grill rs4,recaro w pradzie,dekory,gwint kw,bose,radio z b6,alu ramki wokol szyb,turbo,wtryski,jednomasy,heble,szyby,felgi...moglbym tak godzine pisac...a sprzedalem za grosze bo nikogo nie obchodza mody bo auto stare itp itd...Teraz wiem że jak szukac to full opcje i nic nie grzebac...
Powodzenia w modach...