Skocz do zawartości

Ranking

  1. KoJ@K

    KoJ@K

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      699


  2. A4B9

    A4B9

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      397


  3. Hugo

    Hugo

    PREZES


    • Punkty

      1

    • Postów

      5678


  4. marky2552

    marky2552

    Pasjonat


    • Punkty

      39

    • Postów

      452


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/08/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mam ten sam problem z założeniem, jest na to jakiś sposób ?
    1 punkt
  2. Obejrzyj sobie powyższy filmek.
    0 punktów
  3. Ja miałem pompe paliwa z 2.0 tfsi na stole i żadnego filtra tam nie widziałem a tymbardziej takiego jak kupiłeś w aso
    0 punktów
  4. Tylko silniki diesla mają filtr w progu
    0 punktów
  5. Cześć Zapomniałem się pochwalić, że jakiś czas temu wpadł magiczny przebieg 300k + ? Człowiek teraz czasu nie ma, bo zabiegany przygotowaniami do własnego ślubu ? Ps. Gdyby ktoś szukał oryginalnego Rotora 20" 9J ET26 to mam takiego do sprzedania. Stan idealny, po renowacji, odebrany wczoraj ? Ser You ?
    0 punktów
  6. No dobra, zapał powrócił? tym razem skupienie w pełni na układzie napędowym. Wczoraj zrzucona skrzynia w celu wymiany łożysk mechanizmu różnicowego. Przy okazji weryfikacja zespołu sprzegłowego (Ori 340kkm) z zamiarem obicia tarczy LUKiem 8090s. jak to w życiu bywa, kupiłem wcześniej dwa łożyska jedno Ori ASO, drugie zamiennik SKF, gdzie de facto Ori tez SKF było. Niby te same ale jednak nie? zamienniki o tych samych wymiarach nie pasują bo nie mają zatoczenia w które wchodzi na mechanizm różnicowy. różnice wrzucam na foto poniżej. Dzisiaj szukanie po całym regionie odpowiedniego łożyska i ni…uja, jechałem nawet 50 km bo mnie zapewnili ze mają takie w zamienniku ale na miejscu okazało się ze jednak jest inne. Także w temacie łożysk różnicowki - tylko ASO nr 01X409123. A Aso, ze mają ale w Niemczech, czas oczekiwania tydzień ?. Znalazłem Ori z leżaków magazynowych na Allegro, jedzie do mnie, w pt ma być. Po zrzuceniu sprzęgła weryfikacja uszczelniacza wału, było wilgotno, decyzja o wymianie.
    0 punktów
  7. Pracowita Sobota za nami. Mycie detalingowe odetkanie powłoki po zimie, zerwanie starych folii z lamp i listw. Obklejenie listw na nowo oraz naklejki z logo na drzwi oraz felgi... Dziś wszystko boli od wygibasów ale było warto. Dzięki za towarzystwo i pomoc @Marcin_K
    0 punktów
  8. Robisz sobie niepotrzebnie burdel w głowie, pylą-nie pylą, hamują- nie hamują, piszczą-nie piszczą.... Pylenie klocka jest przykrą konsekwencją hamowania, tego nie unikniemy, ważne jest co innego. Klocek ma coś takiego jak zdolność do samooczyszczania się co jest błednie mylone z "twardoscią" klocka. Piszą że klocek jest "miękki lub twardy" ma to oczywiście związek z jakością i składem mieszanki wykorzystanej do produkcji okładziny. Jak jest "twardy" znakiem tego źle się oczyszcza, szkli się na swojej powierzchni, oczywiście nie pyli ale też słabo hamuje. Osobiście mam gdzieś czy pyli czy nie, ma hamować, skutecznie,nie ważne czy jadę 50, 100 czy 250. Jak się ubrudzą felgi to jadę na myjnie samoobsługową i za 5 zł oblecę całe auto z kurzu i pyłu na felgach
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...