Skocz do zawartości

Ranking

  1. omistar

    omistar

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      8


  2. lewiatan1989

    lewiatan1989

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      608


  3. Hugo

    Hugo

    PREZES


    • Punkty

      405

    • Postów

      5674


  4. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      1360

    • Postów

      5816


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/21/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. No to trochę się podziało Wjechał setup letni - rotory 20' pomalowane na czarny mat na laczku 255/35 Felgi świeżo po regeneracji - moim zdaniem sztos Poza tym w święta na autostradzie wywaliło mi błąd zawieszenia pneumatycznego... Pojawił się błąd: 455685 - Sensor for Ride-Height C1048 07 (009) Mechanical Failure Blad znikał po wyłączeniu/włączeniu zapłonu. Oczywiście bez wskazania, który to czujnik, dopiero po diagnostyce i rysowaniu wykresów okazało się, że umarł czujnik prawy przód... Tak więc wjechał nowy ori. Stary stanął na amen... VID20240412230550.mp4 No a dziś przyszedł czas na adaptacje zawieszenia plus poszło o prawie 20mm w dół bo koza była trochę Przed: Po: Teraz jeszcze chyba ulegnę nanowom co niektórych i dystanse trzeba będzie ogarnąć
    1 punkt
  2. Dziękuję za pomoc. Napiszę jak pokonałem temat. Pozdrawiam
    1 punkt
  3. @swIP Dębica Presto UHP 2
    0 punktów
  4. Rozszerzony serwis klimy. Czas leci, zerknąłem w papiery i ostatnio byłem 3 lata temu na dobiciu. Wszystko grało aż do teraz, bo zaczęła słabo chłodzić. Ciśnienie na pełnym obciążeniu dochodziło ledwo do 8 bar także czynnika mało. Okazało się że w układzie zostało zaledwie 75 g. Także przez równe 3 lata i 60 kkm przebiegu poszło w atmosferę około 500 g czynnika. Trochę dużo. Gdzieś chyba jest jakaś mikro nieszczelność trudna do wykrycia. Klimiarz podejrzewa skraplacz tym bardziej, że jeszcze ori jest. Chyba będę musiał się za to zabrać. Dodatkowo wymiana osuszacza i zaworu rozprężnego. Teraz chłodzi jak szalona, sople w nosie ? Na zaworku trochę jakiś paproszków a że zawsze byłem ciekawy jak wygląda osuszacz wewnątrz to i zajrzałem ?
    0 punktów
  5. Pojeździłem dzisiaj trochę i po opatrzeniu się doszedłem do wniosku że ta kierka dużo bardziej mi się podoba od poprzedniej, pomimo mieszanych odczuć zaraz po montażu. Piano black idealnie zgrywa się z dekorami a chrom z chromem w klimatroniku. O ile na zdjęciu wygląda na zbyt masywną o tyle siedząc za kierownicą się tego nie odczuwa. Może trochę Q7 zalatuje, chociaż chyba nie. Mnie się podoba, auto jest moje, ma mi się podobać, więc cel osiągnięty, koniec kropka ? widzisz WuPiotrek, każdy ma inny gust. Tobie się bardzo podoba ta kiera z małą okrągłą poducha a dla mnie, kupując b9 była to jedyna rzecz którą od początku mi w tych autach nie do końca pasowała ? jakoś strasznie alfą mi to zalatywało. Tyle że tam są inne okrągłe elementy nawiązujące do tej poduchy. Audi też najczęściej stara się nawiązać poducha czy to do kształtu grilla czy do innych kształtów we wnętrzu. A w b9 nie marzą bardzo nic okrągłego, no chyba że pokrętła ? Co do airbaga jakiego zdjęcie pisałeś. Mam duże uprzedzenie do obszywanych poduszek które w oryginale nie wychodziły bo genezą tych „wynalazków” jest to że nie było zaślepek do regenerowania poduszek i wpadli na pomysł żeby obszywać. Jeszcze jak by robili to żeby wyglądało na ori to może… ale na boga Audi nigdy nie robiło pierscieni na poduszce w black piano…. Poza tym wiedziałbym ze to nie oryginał i by mi to przeszkadzało ;-D Jak już przywołałeś foto przerobionej kierki to uważam że te wszystkie kierownice właśnie tego typu to 100% wiochy w wiosze ? to pokemon a nie kiera ? i jeszcze te łopatki wyglądające jak haki na regale ? tak naprawdę to kwintesencja tego co mnie śmieszy przy przerabianiu kierownic. po pierwsze jaki sens ma Carbon na kierownicy który jak spocą się ręce robi się śliski jak lodowisko, po drugie po co biały pasek u góry, wyglądający jak byś nakleił sobie tam taśmę izolacyjną? Ów pasek miał sens w autach rajdowych i wyścigowych gdzie trójramienna kierownica jest idealnie symetryczna i gdyby nie on, lecąc kontra można by się pogubić gdzie masz pozycję zero. Naprawdę tak ciężko stwierdzić w jakiej pozycji jest kierownica mając przed sobą znaczek, każde ramię w innym kształcie i dodatkowo jeszcze wcięcie na dole ? po trzecie jaki sens ma duża łopatka która jest montowana w kierownicy i przy skręcie „idzie z rękami” jeszcze tylko brakuje znaczka em pałer ? Może początkowe mieszane odczucia wzięły się stąd że ta kierownica „na stole” wyglądają dla mnie mega agresywnie, a po założeniu do auta tak trochę „złagodniała”. Myślałem że doda takiego zadziornego charakteru a dodała szlachetności. ? pozdro
    0 punktów
  6. Z pewnością nie wrzuciłeś patcha do folderu patches.
    0 punktów
  7. Troszkę poczytałem na różnych grupach i postanowiłem zaryzykować niby minimalnie węższe i nie żałuję. Pirelki są szersze od innych marek i pomimo że 245/35 i felgi 9j to pięknie je chronią. Przy tym komfort dużo lepszy niż na 255/30.
    0 punktów
  8. nie wiem czy takie coś Cie interesuje (nie ori). mówię o samej poduszce. bergautodesign ta nowa kiera w audi mi też nie leży. w zasadzie to ta kiera którą miałeś (mała poduszka, ścięty dół) była jednym z czynnikiem przez które wybrałem b9. ta kiera jest idealna
    0 punktów
  9. W końcu na aucie 9jx20 et34 8W0071490A a na nich założone opony Pirelli P Zero 245/35r20 wzmocnione xl z homologacja porsche
    0 punktów
  10. Jakoś do mnie nie przemawiają te nowsze kiery. Poprzednia dużo fajniejsza...
    0 punktów
  11. Piękny weekend za nami, więc w końcu ogarnąłem listwy i lampy?
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...