Skocz do zawartości

Ranking

  1. P.Wiśnia

    P.Wiśnia

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      477


  2. sro73

    sro73

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      0

    • Postów

      1


  3. RALF76

    RALF76

    Pasjonat


    • Punkty

      40

    • Postów

      1530


  4. shocknage

    shocknage

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      3

    • Postów

      25


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/19/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Proszę: N75: 026 906 283 C/E/F/J DV: 06A 145 710 N/P
    1 punkt
  2. Wystarczy podpiąć taśmę i odczytać, później skasujesz sobie błąd poduszki który zapisze się po włączeniu stacyjki bez podłączania poduszki.
    0 punktów
  3. Sprawdziłem faktycznie działa. Spodziewałem się ze przyciśnięcie na kilka sekund zamknie klapę, a tu trzeba trzymać poprostu tak długo aż zjedzie w dół i się nie zamknie całkiem .
    0 punktów
  4. Cześć, wszystkim jestem nowym posiadaczem Audi S4 B7 2.0 alt Pozdrawiam
    0 punktów
  5. Zgodnie z tym co jest napisane w instrukcji obsługi, powinno zadziałać. "Zamykanie pokrywy bagażnika: Przy włączonym zapłonie pociągnąć przycisk < w drzwiach kierowcy tak długo, aż pokrywa bagażnika będzie zamknięta"
    0 punktów
  6. Trzeba tylko dłużej przytrzymać, tak jak na pilocie.
    0 punktów
  7. Doszly dwie nowe wlepy ? Autko uzytkuje tylko wakacyjnie Na Orlenie w Augustowie, tuz po powrocie do kraju, nawet weszlismy w gadke nt modyfikacji z jakimis autochtonami. Bylo podziwiane
    0 punktów
  8. Mam dwa przyciski w klapie i również mam możliwość zamknięcia klapy z wnętrza auta.
    0 punktów
  9. Dziękuję za miłe słowa, jak coś wiem to pomogę?
    0 punktów
  10. Sory za offtop ale podziwiam Cię chłopie... Co chwilę czytam tematy w których się udzielasz i praktycznie każdy jest rozwiązywany. Mega wiedza, dobrze jest mieć takich ludzi na forum. Pozdrawiam.
    0 punktów
  11. Siemka ogólnie na grupie jestem od dawna i dopiero mając chwilę chciałem przedstawić wam swoją furkę którą mam od 2021 roku. Audi a4 b6 fabrycznie bex 190hp quattro i wewnetrzny sline. Tak wyglądała jak ją kupiłem a więc od razu po zakupie dolne dokładki poleciały w kolor prysnąłem tylne lampy delikatnie na czarno oraz zająłem się zrobieniem 2 błotników RUDA oraz opadającej podsufitki. Później wjeżdżały kolejne modyfikacje: RNSE kiera b7 multi, clh, lusterko wsteczne fotochromatyczne, ledy od Promotora środek, listwy progowe z napisem sline od b7( nwm dlaczego nie miałem skoro mam wewnętrzny sline E4J kolega ma b6 wewnetrzny i ma ori listwy sline w b6 takie coś ala brązowawe). Żeby już nie przedłużać posta wrzucę co w niej robiłem oraz listę wyposażenia: Wyposażenie: * Recaro czarne full elektryka z pamięcią I schowkami grzana przód. * Wewnętrzny sline ( sufit klejony opadał) * Zewnątrzny sline ( zderzak przód pdc I spryski, tył dołożyłem tylko dolną dokładkę sline do góry, listwy sline, lotka sline - wszystko sam malowałem i wszystko ori ciężko było znaleźć ale udało się w dobrej kasie) * BOSE * RNSE ( ori było rnsd * CLH i DRL ( dołożone) * Lampy biled 3 cale (ori był xenon) zrobione przez Dariusza Jabłońskiego szczerze polecam * Kolor FIS * PDC przód tył * 4 szyby prąd * Lusterko wsteczne fotochromatyczne (dołożone) * Dołożony ISOFIX * Pakiet światło cupholder tył schowki itp * Boczki z roletkami tył (dołożone oraz był bez pakietu światło) * Dokładka cupra ORI ( żałuję że nie kupiłem 2 szt. jak bym wiedział że będą braki) do zderzaka sline * Kierownica multifunkcyjna ścięta przerobiona coś ale a8 d3 a4 b8 * Przełącznik szyb i lusterek ori b8 * Gałka zmiany biegów a4 b8 * Przełącznik custom środek passat b6 * Napęd quattro. * Hamulce przód 320mm Zimmermann Brembo, tył 288 Zimmermann brembo * Tempomat ori * Przyciski pdc esp oraz cupholder chrom z a4 b7 * Felgi letnie 19 Tomason TN1 pomalowane proszkowo w czarny połysk * Zima były ori 18 sline ale znudziły mi się kolega zabrał * Dechroming listwy relingi grill znaczki * Grill s4 b6 * Składane elektrycznie lusterka * Końcówki wydechu Ulter 90mm * Tylna lampka ambiente * Ledowe podswietlenie w środku + ledy na długie kierunki oraz kierunki w błotnikach i halogeny * Klamki w drzwiach ala rs4 b7 Poza tym silnikowo 258 hp 362 nm: * głowica APU cała po regeneracji i szlifie * blok po szlifie honowaniu ( taki widok 4 bary na 4 cylindrze) * nowy rozrząd Conti * tłoki APU +++ i korbowody 20mm APU * pierścienie, panewki, upg, pompa oleju pierburg, * zawor DV ori * eżektor ori * grzybek odmy ori * zaworek odmy ori * napinacz łańcucha ori bez fazatora * wywalenie i wykodowanie napinacza łańcucha, sai oraz drugiej lambdy * centralny intercooler z orurowaniem * sztywny tip kwas * turhina hybryda k03s Krymar * wtryski bosch 430 cc * wałek ssacy ADR * tarcza docisk AWX * LPG STAG QBOX * downpipe Hoffmann * filtr Pipercross * olej Ravenol VST 5W40 Poniżej kilka fotek. Pozdrawiam.
    0 punktów
  12. Nie mówię, że źle wygląda. Ciężko wymyślić nowy wzór felg, raczej firmy inspirują się już wyprodukowanymi. Całość siadła bardzo ładnie. Szerokości.
    0 punktów
  13. Good modifications, very nice , new rims are fit the automobile .
    0 punktów
  14. Witam serdecznie mały update. Wleciały nowe felgi Veemann V-FS40 9.5j od Kamila z podkarpacia Dodatkowo wleciał nowy zegar od Domin Prudziński z dodatkowymi opcjami gdyż mój ori nie obsługiwał vfiz. Dodatkowo ja dołożyłem inne tarczki z logiem sline i myślę że w połączeniu z vfiz prezentuje się mega dobrze(muszę jeszcze tylko obczaić obsługę tego modułu) Przy okazji montażu felg okazało się że musze zmienic Heble na 345 z s4 b6( na 320mm felga blokowała sie o jarzmo) które także zakupiłem u Kamila z Jawornika razem ze swapem tył 330mm który czeka na montaz. Z kolejnych rarytasów wjechało lusterko wsteczne fotochromatyczne usa z kompasem oraz biały kruk lampy tył usa avant oczywiscie od @Piotrek81 Poza wspomnianym fantami na montaż czekają blendy lusterek podświetlane, fotochromy boczne z a4 b7, tunel USA, blenda z kamerka cofania oraz modułem do rnse oraz klamka pasażera wersja usa. 8
    0 punktów
  15. Witam wszystkich forumowiczów. Mateusz z Wrocławia, od maja B8 Tfsi
    0 punktów
  16. Znalazłem śrubę, to śruba radełkowana M8x1,25, jakby ktoś kiedyś potrzebował ? Zwracam się z prośbą, bo znaleźć tego nie umiem : przewód elastyczny wysprzęglika, krótki kawałek potrzebny a wszędzie sprzedają całość - to jakiś absurd. Macie może jakieś namiary na niego?
    0 punktów
  17. System zapisywania liczb jest ten sam. Słowa Motoröl nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć. Przyznaj lepiej, że nawet nie zadałeś sobie trudu, by tam zajrzeć.
    0 punktów
  18. Ja od zawsze lałem ten olej i wymieniałem co 10k km. Ostatnio mechanik wlał mi Valvoline i w sumie nie czuje żadnej różnicy w dźwięku, ani kultury pracy. Też jestem zdania, aby nie lać byle czego i pilnować wymian co 10 tys km a będzie git.
    0 punktów
  19. ponad 10 lat jeżdżę na motulu w 3 autach - a4b6, a4 b8 i Q5 - zawsze kupuje olej u oficjalnego dystrybutora w żadnym nie są zauważalne ubytki oleju od wymiany do wymiany czyli jakieś 10-12 tys km b6 na motulu ma przejechane przez 10 lat ponad 140 tys km i silnik pracuje świetnie..
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...