pdk
Pasjonat-
Postów
128 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O pdk
Informacje
-
Imię
Piotrek
-
Miasto
KNS/krk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
2339 wyświetleń profilu
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
pdk odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WVWZZZ6RZFY247444 Dzięki! -
Dołączam się do temu, chyba mam ten sam problem w a4 B5 AVG, wsteczny bardzo ciężko wchodzi, mechanik rozebrał, zrobił zdjęcia i złożył mówiąc że nie da się tego "koszyczka" kupić. Czy ktoś sobie z tym poradził? Zdjęcie poniżej dostałem od mechanika, wg niego to ten koszyczek po lewej jest winny.
-
Już zamówiłem regenerowane, muszę na nie chwile poczekać, ale jak tylko przyjdą to w ramach testu, spróbuję te stare czymś przepolerować, wrzucę fotę jak wyszło
-
a czym to ewentualnie przypolerować? jak delikatna ta powłoka jest? pastą finishową?
-
pdk obserwuje zawartość Bixenon b6/soczewka B8, co jeszcze poprawić
-
Witam Szukam porady co dalej dłubać z moimi bixami. Sytuacja wygląda tak, że 3 lata temu przerobiłem Ori bixy na soczewkę z b8, tutaj u kolegi na forum, przy okazji regenerując klosze i wrzucając nowe żarniki, z dobrego źródła, osram 66140. Ale ostatnio zacząłem mieć wrażenie że znowu gorzej wszystko świeci, rozebrałem prawa lampę żeby rzucić okiem na odbłyśnik, wygląda on tak jak na załączonych zdjęciach, nie ma dramatu. Czy jest sens regenerować odbłyśniki? Czy może żarniki się kończą/ mają 3 lata/? A może trzeba zacząć zbierać kasę na biled? Ostatnio ojcu robiłem regenerację odbłyśnika w B5 przy zwykłej h7 i efekt super, ale gdzieś czytałem na forum że prze bixie i soczewce b8 zregenerowany odbłyśnik aż tak dużo nie da. Oznaczam najbardziej aktywnych kolegów w temacie lamp @Langista @kamil-vag dzięki!
-
chyba pozbyłem się tego złudnego 'niedogrzania' lub wrażenia że nie zawsze łapały jak powinny Zdemontowałem zacisk i wymieniłem tuleje prowadzące na nowe i gumki tym razem składając to na sucho, tak jak ustawa przewiduje i jest znacznie lepiej. Wcześniej zostawiłem stare tuleje, choć nie miały wżerów, to wyciągając je zauważyłem że ten plastitube ATE co tam napchałem strasznie się kleił i widocznie nie śmigało to płynnie. Teraz jest git
-
Cześć Czy ktoś doświadczony może rzucić okiem na te foty i powiedzieć czy te tarcze i klocki dobrze się docierają? Ciągle widzę jakieś smugi i wżery, myślałem że to już powinno zniknąć, przejechane ok 1200km, tarcze zimmerman 312 klocki i Ferodo. Zaciski mają nowego gumki i tłoczki i wszystko bardzo starannie poskładane. Płyn nowy. Czy też macie takie wrażenie że set Zimmerman +ferodo potrzebuje kilka hamowań na dogrzanie żeby to hamowało tak jak ma być? Przyklad: jadę z 10 km na tempomacie nie dotykając hamulca i jak depnę to jest słabszy niż jak po mieście od świateł do świateł. Wcześniej miałem 288 tarcze i klocki ATE i nie wyczuwałem żeby jakiegoś specjalnego grzania potrzebowały.
-
Pogadałem jeszcze ze sprzedawcą tego modułu i faktycznie problem był z zielonym przewodem, to on czyta czy jest 12v na postojówce i wyłącza funkcję CLH. Teraz wszystko śmiga. Powiedzcie mi czy z modułu o takim schemacie da się wyrezać żeby CLH też odpalał światła tył? Wiem że tak tutaj rezaliście ale mój moduł ma tylko dwa fioletowe gdzie puszcza sygnał po centralce i obydwa poszły na halogeny przód.
-
To akurat mi nie przeszkadza bo nie podpinam się pod mijania, ten moduł też można programować przez USB więc już wyłączyłem funkcje drl. @kamil-vag sprawdzę wpinając ten zielony, mam nadzieję że to to.
-
Cześćodgrzewam temat. Kupiłem moduł lepard, przynajmniej po instrukcjach wygląda jak dawniejszy proeltec, mam mały problem po podłączeniu. Po włączeniu postojowych (bez kluczyka w stacyjce) załączają się też światła przeciwmgielne, dokładnie te z których chcę realizować funkcje CLH. MCE u mnie to HIGH. Podpowie ktoś co skopałem w podłączeniu? wszystko opisane poniżej. Poza tą jedną rzeczą CLH chyba działa dobrze: - fioletowy #1 - przeciwmgielne PP i postojowe PT - fioletowy #2 - przeciwmgielne LP i postojowe LT - zielony - nie podłączony - czarny - do masy do karoserii - czerwony - stałe +12v po aku - pomarańczowy - +12v po stacyjce, wpiętę w czarny kabel idący do bezpiecznika "15", ładnie rozłącza CLH po przekręceniu - żółty - do czerwono-żółtego w progu Próbowałem użyć pomarańczowego z modułu lepard i wpiąć do włącznika świateł gdzie pojawia się +12v po załączeniu i żeby zadziałało tak samo jak rozłącza mi CLH po stacyjce, jednak bez efektu.
-
Końcówka jest RTS zresztą jak cała reszta. Dzięki wszystkim za rady, najważniejsze że wiem że nie jest to niebezpieczne, ale tak czy inaczej wrócę do tego gościa i zobaczymy co powie. Wiem stare Lema dochodziły na maksa do góry.
-
-
Witam Jestem świeżo po wymianie kompletu zawieszenia, robiłem to u mechanika, dzisiaj zwróciły moją uwagę końcówki drążków a właściwie ich spasowanie. Po lewej doszedł ładnie do zwrotnicy, po prawej jakby nie był dosuniety, wszystko widać na foto. Czy jest się czym przejmować czy popuścić śruby i poprawić? To w końcu końcówka drążka i wolałbym spać spokojnie.
-
Ile Cie wyszly wszystkie poduchy silnika i skrzyni + odbojnik? w aso brales tak?
-
Dzięki @kamil-vag! Powiedz mi, a ta trytytka jakie ma zadanie?