GreGoriO Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 ...wyłączymy stacyjkę nie wyjmując kluczyka,dookoła ciemność a świecą długie na 30% można je wyłączyć tylko przełącznikiem DRL pozycja zero,czy da się to jakoś podłączyć by ciemność była po ustawieniu włącznika głównego w pozycję zero?Dodam tylko iż nie tylko Ja tak mam,proszę o jakieś porady jeśli to możliwe. U MNIE po przejściu z MCE E na F, też do momentu wyjęcia kluczyka świecą pozycyjne (gdy jest ciemno), pomimo stacyjki w pozycji auto. nie miałem tego zanim nie założyłem lustra po otwarciu drzwi, dodatkowo włącza się CLH, wyjęcie kluczyka gasi pozycyjne. po chwili gaśnie CLH wynika z tego że napięcie po stacyjce jest podtrzymane do momentu wyjęcia kluczyka.(zobacz....RADIO) nie ma czasu dziś szukać po schematach, jutro spróbuję coś wykombinować. mam wyprowadzony (odcięty przy rezaniu) przewód z włącznika to go pomierzę. piszesz ...kabel w kostce włącznika DRL/CLH trzeba przeciąć by z gasły dzienne... po co chcesz przecinać jak możesz dać włącznik DRL w pozycję 0, osiągniesz to samo przecinając przewód co przekręcając pokrętło.
puffi Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Tak jest, tylko chcę by zgasły w pozycji 0 włącznika głównego.
kaju Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Nie walnął buby,chciałem to zainstalował(i tu podziękowania)a że się nie da to inna sprawa,trudno trzeba się przyzwyczaić,dzięki za odp. Kaju jakiego koloru kabel w kostce włącznika DRL/CLH trzeba przeciąć by z gasły dzienne przy pozycji (auto) głównego włącznika? Czy to będzie ten-Pin 3 – aktywacja świateł DLR (połączenie z MCE, kostka 32-pin, 30) [niebiesko/czerwony]? jeżeli świecą DRL po zgaszeniu to coś jest nie tak... też w to nie wierzę, ale wyciągam tem wniosek czytają Twój post. po głównym włączniku tego nie osiągniesz, bo sygnał z mce idzie to małego przełącznika... koniec kropka.
puffi Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Główny wyłącznik w pozycji 0 wyłączy ten sygnał,i da się to zrobić,tylko jeszcze nie wiem co będzie,gdy po tym połączeniu główny przełącznik pozycja 0,nie wyłączając stacyjki.
puffi Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) Nie walnął buby,chciałem to zainstalował(i tu podziękowania)a że się nie da to inna sprawa,trudno trzeba się przyzwyczaić,dzięki za odp. Kaju jakiego koloru kabel w kostce włącznika DRL/CLH trzeba przeciąć by z gasły dzienne przy pozycji (auto) głównego włącznika? Czy to będzie ten-Pin 3 – aktywacja świateł DLR (połączenie z MCE, kostka 32-pin, 30) [niebiesko/czerwony]? jeżeli świecą DRL po zgaszeniu to coś jest nie tak... też w to nie wierzę, ale wyciągam tem wniosek czytają Twój post. po głównym włączniku tego nie osiągniesz, bo sygnał z mce idzie to małego przełącznika... koniec kropka. Jednak się dało...koniec kropka. Edytowane 17 Maja 2016 przez puffi
Important Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Witam. Jeśli nie ten temat to przepraszam, jeśli już taki istnieje a go nie znalazłem to też przepraszam. Otóz mam zapytanie do ludzi bardziej obeznanych w temacie. Mam u siebie przełącznik świateł z funkcją auto i czujnikiem zmierzchu lecz nie posiadam świateł do jazdy dziennej. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć czy można przekodować jakoś żeby na trybie auto zapalały się światła mijania a nie tylko pozycję gdy jest dzień ? Czy może jest jakieś inne rozwiązanie Pozdrawiam.
kaju Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Witam. Jeśli nie ten temat to przepraszam, jeśli już taki istnieje a go nie znalazłem to też przepraszam. Otóz mam zapytanie do ludzi bardziej obeznanych w temacie. Mam u siebie przełącznik świateł z funkcją auto i czujnikiem zmierzchu lecz nie posiadam świateł do jazdy dziennej. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć czy można przekodować jakoś żeby na trybie auto zapalały się światła mijania a nie tylko pozycję gdy jest dzień ? Czy może jest jakieś inne rozwiązanie Pozdrawiam. mniemam, że masz zwykłe światła - zakoduj w MCE tryb skandynawia Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Important Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 a tak łopatologicznie gdzie i co ? ma ktoś to moze rozpisane ? edit: ogarnięte
luiggi Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Pany help:) w watku "uklad elektryczny" opisalem moj przypadek braku lewego swiatla mijania w B7, do tego dziwnie w tej lampie zalacza sie silniczek poziomowania co chwile + dzisiaj na pol dnia zniklo 3cie swiatlo stopu... rozbebeszylem i wiem ze mam modul: L dla B7 i pytanie czy moge zamowic N i bedzie kompatybilny? oczywiscie pozinej musze dorwac kabel i przeprowadzic adaptacje... z gory dzieki za odpowiedzi! pytanie nr 2: czy jak do zlacza B (z rys z pierwszego postu dla modulu High dla B7) podlacze zasilanie na pinie 23 i mase na 20 to teoretycznie powinno zapalic sie lewy reflektor mijania? (chodzi o weryfikacje czy wiazka cala) jak sie myle niech ktos madrzejszy mnie nakieruje! dzieki!
sadas_wow Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Czesc! Postepuje wg instrukcji montazu haka. Moj MCE to 8E0 907 279 E. Dowiedzialem sie ze jest high. Swoj hak mam uzywany z oryginalna wiazka. W tamtym aucie przy 3 pinie w kostce 3pinowej przy haku wychodza dwa przewody ktore szly do przodu auta. Nie rozumiem po co byl w tamtym aucie. Na pierwszym pinie jest bialo szary ktory polaczony byl z tym samym kolorem przy lampie. (U mnie ten przewod idzie do przodu auta) . Czy mam go przecinac? Dodatkowo w swoim aucie mam zajety 12 i 13 pin w kostce 32 pin MCE. W tamtej instalacji rowniez wszystkie przewody czarno czerwone spiete pyly razem. Trmat dotyczy instalacji oryginalnego haka. Przywolam, ze mam czujniki parkowania z przodu i z tylu. Zauwazylem ze przew pomaranczowo ziel i pomaranczowo braz z modulu MCE wchodza do kostki 16 pinowej w module parkowania.
kaju Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Bo są to CANy, mostkują się wgłąb instalacji.
sadas_wow Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Mój moduł haka to 8E0 907 383. Czujniki park z przodu i z tyłu, MCE z literką E. Podłączyłem wszystko zgodnie ze schematem. Po próbie komunikacji przez vcds lite nie wykrywa mi 69 treiler. We wtyczce kontrolką łape za pin 2-masa i sprawdzam zasilanie modułu pin 1, JEST. Pin 5 - zasilanie ze stacyjki, JEST. Pin 12 i 13 w MCE miałem zajęty ze względu na PDC. Od greGori dowiedziałem się, że mogę dolutować cany z modułu haka do canów PDC. Tak zrobiłem. Przewody względem siebie są skręcone. (mogą być za bardzo?). Co źle zrobiłem, że nie wykrywa mi tego modułu? Zaznaczam, że wykrywa mi MCE i PDC gdzie już wprowadziłem zmiany pod hak. Proszę o pomoc. Cholernie się przy tym napracowałem, a elektryk z którym pracuje namawia mnie na dopięcie się w lampach. Mimo wszystko chciałbym mieć oryginalną instalację. Czy może być zepsuty moduł. Czy do komunikacji by doszło nawet kiedy 14 pinowa wtyczka bylaby z modułu wypięta?
sadas_wow Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 a diagnoze mu dałeś? Co znaczy, czy dałem mu diagnozę? Nie rozumiem pytania?
biggman Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Musi byc podpieta linia K zeby byla diagnoza na vcds
staniek Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Mój moduł haka to 8E0 907 383. Czujniki park z przodu i z tyłu, MCE z literką E. Podłączyłem wszystko zgodnie ze schematem. Po próbie komunikacji przez vcds lite nie wykrywa mi 69 treiler. We wtyczce kontrolką łape za pin 2-masa i sprawdzam zasilanie modułu pin 1, JEST. Pin 5 - zasilanie ze stacyjki, JEST. Pin 12 i 13 w MCE miałem zajęty ze względu na PDC. Od greGori dowiedziałem się, że mogę dolutować cany z modułu haka do canów PDC. Tak zrobiłem. Przewody względem siebie są skręcone. (mogą być za bardzo?). Co źle zrobiłem, że nie wykrywa mi tego modułu? Zaznaczam, że wykrywa mi MCE i PDC gdzie już wprowadziłem zmiany pod hak. Proszę o pomoc. Cholernie się przy tym napracowałem, a elektryk z którym pracuje namawia mnie na dopięcie się w lampach. Mimo wszystko chciałbym mieć oryginalną instalację. Czy może być zepsuty moduł. Czy do komunikacji by doszło nawet kiedy 14 pinowa wtyczka bylaby z modułu wypięta? Nie pamiętam już jaki nr modułu haka mam u siebie, ale też go "nie widac", działa jednnak tak jak powinien, tak ma byc. Hak dokładałem tak jak i Ty.
kaju Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 a diagnoze mu dałeś?Co znaczy, czy dałem mu diagnozę? Nie rozumiem pytania? z modułu haka do modułu pdc musisz podać sygnał. w pdc jest on wyznaczony dla modułu haka na pinie 5 wtyczki brązowej 16pinowej. numerek pinu w module haka widzisz też na schemacie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
sadas_wow Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 a diagnoze mu dałeś?Co znaczy, czy dałem mu diagnozę? Nie rozumiem pytania? z modułu haka do modułu pdc musisz podać sygnał. w pdc jest on wyznaczony dla modułu haka na pinie 5 wtyczki brązowej 16pinowej. numerek pinu w module haka widzisz też na schemacie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dokładnie tak zrobiłem na pin 5 kostka 16 pinowa modułu PDC, biało czerwony idzie z pinu 2 kostki 3 pinowej gniazda haka. Wiązka którą kupiłem była pewnie z auta o MCE LOW. Tak wnioskuję ponieważ pin 1 kostki 3 pinowej haka jest biało szary a z pinu 3 go wychodzą dwa przewody biało czerwone, jeden idzie do przodu auta ( nie wykorzystałem go - ppozostał wolny) drugi skierowany jest do wtyczki 14 pinowej modułu haka. Musi byc podpieta linia K zeby byla diagnoza na vcds Co to znaczy, że musi być linia K abym mógł ten moduł diagnozować? Mój moduł haka to 8E0 907 383. Czujniki park z przodu i z tyłu, MCE z literką E. Podłączyłem wszystko zgodnie ze schematem. Po próbie komunikacji przez vcds lite nie wykrywa mi 69 treiler. We wtyczce kontrolką łape za pin 2-masa i sprawdzam zasilanie modułu pin 1, JEST. Pin 5 - zasilanie ze stacyjki, JEST. Pin 12 i 13 w MCE miałem zajęty ze względu na PDC. Od greGori dowiedziałem się, że mogę dolutować cany z modułu haka do canów PDC. Tak zrobiłem. Przewody względem siebie są skręcone. (mogą być za bardzo?). Co źle zrobiłem, że nie wykrywa mi tego modułu? Zaznaczam, że wykrywa mi MCE i PDC gdzie już wprowadziłem zmiany pod hak. Proszę o pomoc. Cholernie się przy tym napracowałem, a elektryk z którym pracuje namawia mnie na dopięcie się w lampach. Mimo wszystko chciałbym mieć oryginalną instalację. Czy może być zepsuty moduł. Czy do komunikacji by doszło nawet kiedy 14 pinowa wtyczka bylaby z modułu wypięta? Nie pamiętam już jaki nr modułu haka mam u siebie, ale też go "nie widac", działa jednnak tak jak powinien, tak ma byc. Hak dokładałem tak jak i Ty. Czy moduł aktywuje się dopiero po podłączeniu wtyczki? Sprawdzałem poszczególne piny i mam tylko stop i lewy kierunek który dziwnie pulsuje, prawego już nie ma. Jest również zasilanie z bezpiecznika S87.
staniek Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 (edytowane) Dawno zakładałem hak i czytałem na ten temat, ale jeśli chcesz sprawdzic czy moduł działa, to musisz dac dwie/trzy żarówki obciążenia. Na "pusto" jak mi się pamięta nie pomierzysz/nie sprawdzisz. W gnieździe trzeba chyba też zblokowac ten dodatkowy włącznik (nie pamiętam już od czego jest), czyli najlepiej wpiąc wtyczkę z obciążeniem w postaci jakichś żarówek. Edytowane 3 Lipca 2016 przez staniek
kaju Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 a pdc zakodowałeś na hak? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się